Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tunnetuimmat rajakit ei oo käynyt armeijaa?

Vierailija
24.07.2016 |

Vika päässä vai asenteissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tämä? Eikös täällä aina toitoteta miten armeijan käymisellä tai käymättömyydellä ei ole väliä? Nytkö ei saa olla jotain tiettyä mielipidettä jos ei ole armeijaa käynyt? 

Ei myöskään ihan käy ilmi että miten nämä asiat ylipäätään liittyvät toisiinsa. 

Vierailija
2/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös fyysinen vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäm maata puolustetaan somessa

Vierailija
4/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ne knapsuja?

Vierailija
5/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikos anarkomarkoista sitten on käynyt armeijan? luulin että siinä porukassa käymättömyys on perusvaatimuksia.

Vierailija
6/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs tämä? Eikös täällä aina toitoteta miten armeijan käymisellä tai käymättömyydellä ei ole väliä? Nytkö ei saa olla jotain tiettyä mielipidettä jos ei ole armeijaa käynyt? 

On se vähän outoa, jos haukutaan sotaa pakoonlähteviä ja ei olla itse käyty edes armeijaa. Puheet ja omat teot ristiriidassa

Vierailija
7/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immonen yritti kuitenkin vartijakoulutukseen eli halusi päästä käskyttämään muita. Halla-aho on sivari ja asehullu. Olen varma, että he haluavat kuitenkin säilyttää armeijan, missä muut puolustavat heitä.

Vierailija
8/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vähän outoa, jos haukutaan sotaa pakoonlähteviä ja ei olla itse käyty edes armeijaa. Puheet ja omat teot ristiriidassa

Se ettei ole käynyt asepalvelusta ei johda siihen, että lähtisi pakoon sodan sattuessa. Muutenkin kritiikki kohdistuu pääosin suomalaisiin päättäjiin, jotka ottavat pakolaisia tänne eikä niinkään itse pakolaisiin

Vierailija
9/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ole käynyt asepalvelusta ei johda siihen, että lähtisi pakoon sodan sattuessa. Muutenkin kritiikki kohdistuu pääosin suomalaisiin päättäjiin, jotka ottavat pakolaisia tänne eikä niinkään itse pakolaisiin

Taidat olla rajakkisivari, joka yrittää esiintyä salonkikelpoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän