Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en enää koskaan ota miestä kauppaan mukaan

Vierailija
24.07.2016 |

Hirveä hoputus koko ajan vaikka meillä ei ollut kiire mihinkään.
Savulohta ostaessani aprikoi sen olevan aika kallista. No, onhan se mutta se tulee piiraaseen. Pyysin hakemaan limut, hän toi jotain halpisjaffaa.
Mutta onneksi olut ei ollut ollenkaan kallista eikä tarpeetonta =)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras olisi kun kaupoissa olisi kotiinkuljetus. Monilla naisilla on paha tapa jumittaa ja pähkäillä kaupassa. Vissiin mahdottomuus suoriutua ostoksista reippaasti? Juuri se odottaminen käy hermoille.

Vierailija
22/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Silloin, kun parisuhteessa naisella on lompakko, niin silloin luonnollisesti nainen päättää, mitä ostetaan. Jos miehellä on lompakko, on parisuhteen rahat yhteisiä ja kumpikin ostaa, mitä haluaa.

Kyllä se niin taivaan tosi on että ruokakaupassa minä päätän mitä ostetaan koska 99.9% minä myös teen ne ruuat ja vastaan muutenkin ruokahuollosta. Mies voi päättää sitten kun alkaa sitä ruokaa tekemään. Yhtään ei laita vastaan, voi vaikka heti huomenna siirtyä keittiöhommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mene koskaan miehen kanssa. Hän ei halua kulkea kaupassa matkaa, hoputtelee, kieltää ostamasta mielestään kalliita tai turhia juttuja, komentelee tuomaan sitä ja tätä, jne. 

Vierailija
24/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein paras olisi kun kaupoissa olisi kotiinkuljetus. Monilla naisilla on paha tapa jumittaa ja pähkäillä kaupassa. Vissiin mahdottomuus suoriutua ostoksista reippaasti? Juuri se odottaminen käy hermoille.

Mä tykkäisin kotiinkuljetuksesta myöskin.

Yleensä mulla on lista mutta nyt lista ei ollut ihan täydellinen kun yllätysvieraita oli tulossa, siitä johtui hienoinen pähkäily =) 

ap

Vierailija
25/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte sen jälkeen menneet vielä meikkipuolelle ja kenkäkauppaan.

Eiköhän nuo kuulu samaan kidutuslajiin kuin vaatekaupat? Jotain rajaa miesten rääkkäämiseen.

Vierailija
26/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota miestä mukaan kauppaan, jos on mun vuoro ostaa, koska juuri silloin se kyselee, et eikö voitaisi ostaa sitä ja tätä (kallista) tuotetta. Omalla vuorollaan ei ostele niitä. Eli kyseessä pihi mies, mutta mun rahoja voi kyllä tuhlata. Siksi käydään itseksemme kaupassa.

Vierailija
27/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte sen jälkeen menneet vielä meikkipuolelle ja kenkäkauppaan.

Eiköhän nuo kuulu samaan kidutuslajiin kuin vaatekaupat? Jotain rajaa miesten rääkkäämiseen.

:))) Eikö joissain kaupoissa ole nojatuolit, lehtiä ja telkkari miehiä varten?

Vierailija
28/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mene koskaan miehen kanssa. Hän ei halua kulkea kaupassa matkaa, hoputtelee, kieltää ostamasta mielestään kalliita tai turhia juttuja, komentelee tuomaan sitä ja tätä, jne. 

Piti kirjoittaa SAMAA matkaa. Hän on aina vähintään vartin miesten kenkä- ja vaateosastolla, vaikka mennään kauppaan vaan ruuan takia. Voinhan tietysti mennä hänen mukaansa miesten osastolle ja kuolla tylsyyteen. Ja vitutukseen kun ostaa jotain heräteostoksia, "mutkun tää on näin halpa!!1".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme