Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin lonkeron kaljaan - siihen loppui krapulat

Vierailija
24.07.2016 |

Vielä puoli vuotta sitten vedin lonkkukännejä koska se nyt sattui olemaan alkoholijuomista lempparini. Joka kerta baari-illan jälkeen seuraava aamu oli kamala. Sydämen tykytystä, kovaa hikoilua tai ihan horkassa tärisemistä. Jäätävä päänsärky, joka ei lähteny särkylääkkeillä. Kokopäivän sellainen vellova pahaolo ja ihan kaput.

Pienten sattumien kautta jouduin tyytymään olueeseen viime keväänä ja yllätyksekseni huomasin, ettei se ollutkaan pöllömpää, vaikka olin aina aikaisemmin ajatellut oluesta, että hyi mitä kuraa. Ilokseni huomasin myös, että siitä ei tule krapulaa. Olin suorastaan ihmeissäni kun yks aamu heräsin ja odotin sitä kamalaa oloa saapuvaksi, mut ei tullut. Ei mitään. Olin ihan ok jo heti herättyäni.
Eilen tuli istuttua iltaa ystävien kanssa ja könysin kotiin puoli neljän maissa aika maistissa. Heräsin tänään vähän ennen yhdeksää ja tässä nautin teestä ja voikkarista. Kohta koiran kanssa lenkille.
Ei tällä mun jutulla mitään pointtia ollut, kunhan kirjoitin. Ehkä tästä saa vähän sellaisen kuvan että olen joku juoppo, mut en ole. ☺

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut vaikutusta painoon? En kyllä yhtään tiedä onko toinen toista lihottavampaa.  Tuli vaan mieleen.

Vierailija
2/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut vaikutusta painoon? En kyllä yhtään tiedä onko toinen toista lihottavampaa.  Tuli vaan mieleen.

Lonkerossa on enemmän kaloreita kun 3 tai 4 oluessa, eli jos on vaikutusta niin alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei painoon, mut kasvojen iho on tullut paremmaksi. Tiedä sit johtuuko siitä, mut ihan selkeä ero kyllä on.

Ap

Vierailija
4/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis III tai IV oluessa, ei kolmessa tai neljässä oluessa.

Vierailija
5/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap juonut aiemmin määrällisesti saman verran kuin nyt, siis iltaa kohden suunnilleen saman verran lonkeroa kuin nyt olutta? Olut ainakin minulla pissattaa kamalasti, ei sitä oikein voi juoda kovin paljon, joten tulee juotua vähemmän ainakin sellaisissa paikoissa, joissa ei ole niin kiva rampata vessassa. En tosin lonkeroakaan juo, mutta viiniä juon ja se ei pissata niin paljon. 

Vierailija
6/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap juonut aiemmin määrällisesti saman verran kuin nyt, siis iltaa kohden suunnilleen saman verran lonkeroa kuin nyt olutta? Olut ainakin minulla pissattaa kamalasti, ei sitä oikein voi juoda kovin paljon, joten tulee juotua vähemmän ainakin sellaisissa paikoissa, joissa ei ole niin kiva rampata vessassa. En tosin lonkeroakaan juo, mutta viiniä juon ja se ei pissata niin paljon. 

Hmm... hyvä kysymys. En mä ole oikein koskaan laskenut juomisiani. Pää kyllä ilmoittaa milloin pitää lopettaa 😃

Eiköhän noi aika samoissa mene.

Ap

Vierailija
7/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa juoda vettä, on vielä hurjemmat vaikutukset!

Vierailija
8/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa juoda vettä, on vielä hurjemmat vaikutukset!

Mä juonkin, pari litraa päivässä ja ihan hyvä olo ☺

Ap

Vierailija
9/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuteen viineissä joku ero chilen ja italian välillä?  chilen viineistä saan aamuksi tosi hitaan olon mutta italian viinien jälkeen aamu käynnistyy kuten en olisi mitään juonutkaan.

Vierailija
10/10 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olo tulee siitä lonkeron ginistä, se tehdään katajanmarjoista.

On lievästi myrkyllinen ja raja jonka voi nauttia ilman oireita on yksilöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän