menee hermo! äijä juoksee vaan ulkona metsästämässä pokemoneja!
ja mä istun täällä 2veen ja vauvan kanssa. vitun kivaa joo . otan kohta eron, niin saa keskittyä rakkaisiin otuksiinsa! :( tänäänkin joi vaan hätäseen kahvin ja ryntäs känny ojossa pihalle...
Kommentit (14)
Eheh :D
Mä oo ollu mun lapsen ja vauvan kanssa kyllä vähän 'kärrykävelyillä'....
Aikuinen mies pokemonejen perässä? Olisiko kuitenkin teini-isä?
No mene tosiaan mukaan :) mekin mentiin eilen pururadalle koko perheen kans. Mies veti leukoja tangolla, lapset söi mustikoita ja äiti juoksi kännykkä kädessä
Vierailija kirjoitti:
No mene tosiaan mukaan :) mekin mentiin eilen pururadalle koko perheen kans. Mies veti leukoja tangolla, lapset söi mustikoita ja äiti juoksi kännykkä kädessä
Onko mies lihaksikas?
Miksi et mene mukaan lasten kanssa?
"Hieman" mennyt tämä villitys ohi itseltäni, mistä lie yhtäkkiä putkahtanut. Mikähän pelin tarkoitus on. Ilmeisesti kerätään jotain, mutta jotain muutakin siinä on oltava, että suomalaisen saa liikkumaan kännykkä ojossa pöljänä pitkin katuja.
Olin kaverin ja tämän 1-veen kanssa leikkipuistossa ja samalla nappailtiin Pokemoneja. Lapsi pääsi leikkimään ja sai raitista ilmaa. Vie sinäkin lapsesi pois neljän seinän sisältä ja ole iloinen, että miehesi harrastaa liikuntaa, eikä makaa sohvalla.
Meillä mies hakee pokeja lapsi rattaissa ja minä saan nukkua univelkaa pois, jes!
Vierailija kirjoitti:
Sain tästä hauskan mielikuvan enkä voi lopettaa nauramista :D
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies pokemonejen perässä? Olisiko kuitenkin teini-isä?
Mun mies, josta tässä ei siis ole kyse, mutta joka myös juoksee pokemonien perässä, on yli kolmekymppisenä ekan kerran isäksi tullut teinien isä. Et ehkä näitä on sitten kaksi ainakin...
Pistät ne lapset sille mukaan tietenkin. Mitä enää odotat?
Tää oli kyllä paras ap!!mut eiks o parempi juosta pokemonien perässä ku vieraiden naisten!:)
Mene mukaan, kai tuon ikäisen kanssa pitää ulkona käydä. Ja into kyllä laantuu, hyvä vaan jos ihmiset hieman liikkuu.