Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lähestyä kivaa miestä kun on ujo

ananasmehu
23.07.2016 |

eli joo olen parikymppinen ujo ja ehkä hieman epävarma ja torjutuksi tulemisen pelko on suuri :D mutta.. näen töissä aina välillä yhden kivan saman ikäisen miehen ja katseet kohtaa joka kerta ja olen nähnyt untakin jo siitä että puhun tälle miehelle, joo tiedän creepy. mut oon niiiiin ujo ihminen etten tiedä miten lähestyä tai mitä pitäisi sanoa :-( kuitenkin ensin pitäisi varmaan saada selville seurusteleeko kyseinen ihminen, mutta en oikein tiedä miten edes kysyisin sitä XD tuntuu vain että jos en tee mitään niin mua harmittaa jälkeenpäin. jos vaikka nolaan itteni :D joo olen nolo tiedetään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että mietit oma-aloitteisuutta asiassa :) 10 peukkua ja papukaijamerkki. 

Voin näin sinua muutaman vuoden vanhempana miehenä kertoa, että naisten tekemät aloitteet ovat sen verran harvinaisia, että mies todennäköisesti ilahtuu erittäin suuresti! Ja jos se tuntuu menevän vähän lukkoon siinä tilanteessa, niin se johtuu vain siitä että tilanne on hänelle aivan uusi. Ehkä jopa ensimmäinen kerta kun nuori nainen lähestyy häntä. 

Että etköhän sä keksi tikusta jotain asiaa ja mene vaan juttelemeen. Tee itsellesi sellainen palvelus. Ei tartte olla kovin kummallista sanottavvaa. Ihmettelet vaikka säätä ja mietit tuleeko elokuussakin tälläisiä helteitä.... Seuraavana päivän voitkin jo mennä iloisemmin juttelemaan ja ehkä jossakin vaiheessa kysäistä tapaamista myös työn ulkopuolella.

Siitä se lähtee jos on lähteäkseen! Tsemppia.

Ja jos tää on joku ylilautalaisten trolliketju, niin haistakaa vittu. Mä hakkaan teidät kaikki kun saan kiinni.

Vierailija
2/11 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin muutkin naiset.

1. Et anna ollenkaan huomiota ja välttelet miestä parhaasi mukaan

2. Toivot että mies on lukenut ajatuksesi ja lähestyy sinua

Jos tämä ei toimi (ihme) niin kostat miehelle jotenkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Facebookissa kaveriksi (vai käyttääkö tuon ikäiset enää facebookia) ja aloita vaikkapa tervehtimällä.

4/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahinta" mitä voi tapahtua, on, että tulet torjutuksi. Se tuntuu (varsinkin nuorena) nololta, mutta ei siihen kuole ja ei se oikeasti ole niin paha.

Parasta, mitä voi tapahtua, on että päädyt parisuhteeseen ihastuksesi kanssa, joka saattaa hyvinkin olla ihan yhtä ujo.

Jos ajattelet eroa noiden kahden välillä, niin eikö se ole melkoisenkin riskin arvoista?

Vierailija
5/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun söpöä. Mä olisin niin otettu jos joku nainen uskaltaisi lähestyä minua oma-aloitteisesti. Vaikka kemiat ei kohtais niin antaisin sulle pakit hellällä tavalla. Oon itse vuosien varrella kuullut tarpeeksi monesti "painu v****uun h***o" ja muita idioottimaisuuksia tuottaakseni sulle samaa tuskaa.

Vierailija
6/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan ensimmäisenä mene kysymään, seurusteleeko hän - se olisi jo vähän creepyä. Juttele ihan jostain tavallisesta asiasta, vaikka säästä. Tai jos hänellä on kivan värinen paita niin kehu sitä ja kysy mistä hän on sen ostanut ja oliko joku makutuomarina ;) vai itsekö hän osasi valita niin hyvin sopivan paidan.

Toiselta osapuolelta kannattaa kysellä kaikenlaista (ei kuitenkaan liian henkilökohtaisia), se antaa vaikutelman että olet mukava ihminen ja kiinnostunut hänestä. Kerrot vaikka ensin että kastuit aamulla kaatosateessa, kun pyöräilit töihin, ja sitten kysyt onko hänellä pitkä työmatka ja millä hän kulkee töihin. Siitä se lähtee. Älä mieti torjutuksi tulemista tai mahdollista seurustelua, ajattele vain että tässä on kiva ihminen jonka kanssa on mukava jutella. Jos teistä ei paria tulekaan niin voihan tulla vaikka ystävät.

Vierailija
7/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kulli suuhun ja ala imee. Siitä se lähtee. Ei varmana tuu pakkeja.

Vierailija
8/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old Fashioned Gentleman kirjoitti:

"Pahinta" mitä voi tapahtua, on, että tulet torjutuksi. Se tuntuu (varsinkin nuorena) nololta, mutta ei siihen kuole ja ei se oikeasti ole niin paha.

Parasta, mitä voi tapahtua, on että päädyt parisuhteeseen ihastuksesi kanssa, joka saattaa hyvinkin olla ihan yhtä ujo.

Jos ajattelet eroa noiden kahden välillä, niin eikö se ole melkoisenkin riskin arvoista?

Kyllä minä tiedän paljon pahempiakin skenarioita, kuten julkisia pakkeja, pilkan tekoa ja muuta nöyryyttävää. Mutta minä olenkin mies, eikä noita tarvitse kuvitella vaan kaivaa omasta kokemuksesta.

Vierailija
9/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille kivoille ihmisille vastauksista :-) eli kullijuttu ei vaan uponnut. sori :( mutta joo olen tässä yön yli nukuttuani pohtinut että maanantaina lähtee töissä :D ja uskaltaudun heittämään jotain läppää :) mua jännittää valmiiksi jo nyt, mutta ihan sama mää taidan tehä sen silti. että kiitos vaan tsempeistä! :)

Vierailija
10/11 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti vielä sanomani ekalle vastaajalle et jee en ole ylilautalainen :D sun viestis oli pure love. tänks mään

Vierailija
11/11 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ananasmehu kirjoitti:

kiitos kaikille kivoille ihmisille vastauksista :-) eli kullijuttu ei vaan uponnut. sori :( mutta joo olen tässä yön yli nukuttuani pohtinut että maanantaina lähtee töissä :D ja uskaltaudun heittämään jotain läppää :) mua jännittää valmiiksi jo nyt, mutta ihan sama mää taidan tehä sen silti. että kiitos vaan tsempeistä! :)

Kuulostaa hyvältä, miehenä sitä toivoisi että naiset tekisi enemmän aloitteita ja selviä sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme