Kostun todella helposti
Onkohan tämä ihan normaalia, tuntuu että poikaystävän kanssa ihan vain suudellessakin olen ihan märkä ja tulee jopa farkkujen läpi. En uskalla antaa poikaystävän koskea sieltä koska on ihan märkä.. Onko pikkuhousun suoja ainoa ratkaisu?
Kommentit (13)
no joo mulla vähän samoja ongelmia.ajattelin alottaa e-pillerit etten ihan lutkailis ympäriinsä :D siis mulla tää on sitä tasoa että joskus(etenkin ovulaation aikana)ihan häiritsee
En haluaisi aloitta pillereitä, kun niistä kuullut niin paljon pahaa.. Mutta toisaalta kun seksiä alkaa harkita (ensimmäistä kertaa siis) olisihan se helpompaa niin
Sama juttu, sitten hankkisin lapsen ja nyt on kuin sahara.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika kiimainen :p
Isäs oli kiimainen kun nuorena kollina kokeili seksuaalisia rajojaan poikapartiossa.
Mulla jöpöttää muna pystyssä koko ajan. Oltaisiin hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäs oli kiimainen kun nuorena kollina kokeili seksuaalisia rajojaan poikapartiossa.
Öhö öhö.
Kiimapilut on parhaita.
Eikö märkyys oo vaan hyvä juttu! Jotku onnettomat joutuu käyttään liukkareita yms.
Märkyy on oltava runsasta ja riittävää. Jos poikkiksella huomattavan suuri peenis, sen sisään saaminen ilman tuskaa ja kipua, tarvitsee runsaan liukkauden emättimessä. Mikälä peenis pienehkö, et runsaan märkyytesi takia tunne yhdynnässä mitään. Paras tapa ottaa selville peeniksen koko, on suihinotto ennen ajateltua yhdyntää. Kokemuksesi perusteella voit helposti päätellä kannattaako suhteessa edetä yhdyntään asti.
itsellä tuo sama että kostun herkästi ja valun aina kiihottuessani. Olenkin kysynyt miehiltä että haittaako se, vastaus on ollut aina EI TODELLAKAAN, päinvastoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öhö öhö.
Kiimapilut on parhaita.
Pilut? 😂
Up, av-mammoilla on varmasti sanansa sanottavana näin la-iltana