Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin, että pitäisiköhän mun muuttaa ulkonäköäni radikaalisti, jotta miehet alkaisivat kiinnostua

Vierailija
23.07.2016 |

Olen nimittäin tyyliltäni hyvin tavallinen, minulla ei ole shokkivärihiuksia, erikoista leikkausta hiuksissa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä. Ei mitään, mikä tekisi minusta "erikoisen".

Ainoa mihin panostan on meikki, sen haluan tehdä aina mahdollisimman hyvin. Käytän neutraaleja meikkivärejä, en halua näyttää pellekouluun menijältä.

Minulla on vaaleat hiukset vähän alle olkapäiden, pidän niitä aina auki, sillä se on helpointa ja tykkään, että kasvoni eivät ole koko ajan näkyvissä.

Mutta olen ilmeisesti auttamattoman mitäänsanomaton, tylsä ja ikävä, kun ei kukaan tule juttelemaan eikä katso minua. En haluaisi ollakaan huomion keskipiste, mutta olisi kiva, jos ulkonäköni miellyttäisi jotakuta niin paljon, että haluaisi tutustua minuun ja tulisi juttelemaan.

Mutta ei. En ole kenenkään unelmien nainen.

Sen sijaan itse näen jatkuvasti ulkona liikkuessani miehiä, joiden ulkonäkö miellyttää. He eivät todellakaan ole mitään alfauroksia tai mallitason hunkseja, vaan ihan perusmiehiä.

Huoh. Olen aivan kädetön, kun tuntuu, että elämä valuu hukkaan neljän seinän sisällä, kun ei koskaan ole ketään, jonka kanssa voisi tehdä kivoja juttuja yhdessä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva kropastasi ja naamastasi niin kerron rehellisen vastauksen.

M24 naisten nielijä

Vierailija
2/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sua lähestymästä miehiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noku... oon nainen. haluun tuntee olevani niinku haluttu ja maailman seksikäin olento. MÄ olen se, joka päättää, kenet ottaa ja kenelle ehkä annan seksiä

ap

Vierailija
4/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tatuointeja tai lävistyksiä muiden ihmisten takia. Tietysti jotkut miehet pitävät naisista, joilla on niitä, mutta eivät todellakaan kaikki. Itse esimerkiksi en pidä niistä.

Kuinka vanha olet?

Vierailija
5/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tyylikkäältä ja kivalta. Kyllä minulle kelpaisi :)

Vierailija
6/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, käytkö baareissa, käytätkö somepalveluita tinder ym, teetkö aloitteita?

Vierailija
7/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus:  Et ala panostamaan ulkonäköösi, vaan siihen että uskallat itse tehdä aloitteen.

Vierailija
8/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus:  Et ala panostamaan ulkonäköösi, vaan siihen että uskallat itse tehdä aloitteen.

Näin!

Vierailija
9/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin!

Niin, hirveästi täällä kirjoitellaan että on se kumma kun en löydä miestä vaikka yritän olla sitä ja yritän olla tätä......................mutta veikkaanpa että suurin osa näistä naisista ei ole ikinä kokeillut vaan mennä juttelemaan miehelle jota pitää kiinnostavana. He vaan yrittävät pukeutua sen näköiseksi että miehet huomaisivat ja tulisivat juttelemaan heille.............hohhoijaa.

T. Mies

Vierailija
10/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noku... oon nainen. haluun tuntee olevani niinku haluttu ja maailman seksikäin olento. MÄ olen se, joka päättää, kenet ottaa ja kenelle ehkä annan seksiä

ap

Ensinnäkin:  Eikö se muka ole mahdollista enää jos olet itse tehnyt aloitteen? Eikö mies muka voi sen jälkeen kehua sinua jatkuvasti kauniiksi ja seksikkääksi, tehdä aloitteita seksiin ja olla aktiivinen siellä sängyssä? Eikö sellainen saisi sinua tuntemaan itseäsi enää seksikkääksi, koska sinä teit sen aloitteen silloin aikoinaan?

Ja toiseksi: Etkö ole kuullut että naisella on paljon paremmat mahdollisuudet löytää mies joka vastaa hänen kriteerejä jos nainen tekee itse aloitteen, eli valkkaa itse kenen kanssa aloittaa jutustelun, kuin odottamalla että mies lähestyy ja toivomalla vielä että sitten kun se joku mies tulee ja lähestyy niin hän sattuisi vielä olemaan oikea unelmamies.

Vierailija
11/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ensinnäkin:  Eikö se muka ole mahdollista enää jos olet itse tehnyt aloitteen? Eikö mies muka voi sen jälkeen kehua sinua jatkuvasti kauniiksi ja seksikkääksi, tehdä aloitteita seksiin ja olla aktiivinen siellä sängyssä? Eikö sellainen saisi sinua tuntemaan itseäsi enää seksikkääksi, koska sinä teit sen aloitteen silloin aikoinaan?

Ja toiseksi: Etkö ole kuullut että naisella on paljon paremmat mahdollisuudet löytää mies joka vastaa hänen kriteerejä jos nainen tekee itse aloitteen, eli valkkaa itse kenen kanssa aloittaa jutustelun, kuin odottamalla että mies lähestyy ja toivomalla vielä että sitten kun se joku mies tulee ja lähestyy niin hän sattuisi vielä olemaan oikea unelmamies.

Siinähän se olennaisin tuli tiivistettyä.

Mutta veikkaanpa että otsikon aloittaja ei kuitenkaan tule ikinä tekemään itse aloitetta.

Turha sitten valittaa täällä.

Vierailija
12/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu suomi on paska maa kun miehet on  niin nynnyi että naisten pitää tehdä aloite.painukaa helvettiin!muutan johonkin machomaahan missä saan olla prinsessa!

Vierailija
13/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ap? Tekstistäsi päättelisin, että 16-18 vuotias. Oletko ikinä edes seurustellut? Tai harrastanut seksiä? Jos olet, niin miten silloin löysit sopivan pojan? Tekstistäsi päättelin myös, että olet hyvin huumorintajuton tosikko, nenän nyrpistelijä, toisia arvosteleva, koppava ja erakkoluonteinen tylsimys - osuinko oikeaan? Ei sellaisille vain ole niin kovin valtavaa kysyntää koska kaikki karttavat sellaisia ihmisiä. Onko sinulla yleensäkään ystäviä?

Olet mitä olet ja et halua muuttua, joten yritä pärjätä yksinäsi tai muutu.

Vierailija
14/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vittu suomi on paska maa kun miehet on  niin nynnyi että naisten pitää tehdä aloite.painukaa helvettiin!muutan johonkin machomaahan missä saan olla prinsessa!

Yhy yhy... byääh. Joku on nyt pukenut ärripurripöxyt jalkaan :):):)

Vierailija
15/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä viesti ei ole minun kirjoittamani.

Ap

Vierailija
16/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä "miehet eivät kiinnostu minusta" -naiset puhuvat ohutta yläpilveä. Nämä eivät tarkoita, että miehet eivät kiinnostu heistä vaan he haluavat että tietynlaiset miehet kiinnostuvat heistä. Toisin sanoen he tarkoittavat, että heitä itseään parempi tasoiset miehet eivät kiinnostu heistä. 

Vierailija
17/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä viesti ei ole minun kirjoittamani.

Ap

Et ilmeisesti kuitenkaan tee aloitteita. Olisit kyllä muuten maininnut asiasta. Joten nuo aloitteita koskevat kirjoitukset ovat joka tapauksessa ihan aiheellisia tässä tapauksessa.

Vierailija
18/34 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin!

Niin, hirveästi täällä kirjoitellaan että on se kumma kun en löydä miestä vaikka yritän olla sitä ja yritän olla tätä......................mutta veikkaanpa että suurin osa näistä naisista ei ole ikinä kokeillut vaan mennä juttelemaan miehelle jota pitää kiinnostavana. He vaan yrittävät pukeutua sen näköiseksi että miehet huomaisivat ja tulisivat juttelemaan heille.............hohhoijaa.

T. Mies

Tarkoitit ilmeisesti, että palstan miehet tekevät noin. Miinus tuo yritys pukeutua paremman näköisesti.

Vierailija
19/34 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovutin pari vuotta sitten kun a) miehet eivät koskaan lähestyneet itse, b) omat aloitteeni eivät tuottaneet tulosta.

Luovuttaminen on parempi vaihtoehto kuin miellyttää miehiä muuttamalla radikaalisti ulkonäköään. Pukeudun tavallisesti, kevyt & hyvin tehty meikki, pitkät hiukset ja paino normaali: en koe mitään "alagenreä" itselleni soveltuvaksi, vaikka sieltä voisi löytää miehen kun tavismiehille en kelvannut.

Vierailija
20/34 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan muita, tee itse aloite. Ota vaikka vain katsekontakti ja hymyile, ja katso saatko käännettyä molemminpuoliseksi flirtiksi. Harjoittele vaikka noin.