Mies on pelottavan väkivaltainen
Pelkään, että hän tekee pian jotain peruuttamatonta (pahoinpitelee sairaalakuntoon tms.). Hän mursi varpaani keskiviikkona ja on ollut erittäin väkivaltainen sen jälkeen päivittäin ja ajaa takaa, uhkailee ja heittelee mua tavaroilla sekä rikkoo tavaroita ja uhkailee sekä solvaa mua ihan jatkuvasti. Hänen kanssaan eläminen on melkeinpä maanpäällistä h*lvettiä. Mitä mun pitäisi tehdä, että hän rauhoittuisi?
Kommentit (6)
Yritän keskustella, niin se ei auta. Yritän ymmärtää ja kysyä, mikä häntä vaivaa, niin hän alkaa karjua suoraa huutoa korvaani jne. Ihan kuin hän yrittäisi saada mua epätoivon partaalle tms. ja manipulpi minua. Olen tässä itkenyt monta kertaa päivässä. Hän syyttää mua kaikesta ja saa ihan tyhjästä hirveitä raivareita. Olen ihan hermoheikkona.
Mene sikiösentoon lattialle ja odota hiljaa kuolemaasi, kun et kerran halua lähteä poiskaan.
Osta sille kuonokoppa ja lähde Ikaalisten kylpylään?
Vierailija kirjoitti:
Osta sille kuonokoppa ja lähde Ikaalisten kylpylään?
Hmm, mies jotenkin ilmeisesti flippasi täysin. Lähti siis huomaamatta pois kotoa äsken hirveän raivoamisen ja uhkailun päätteeksi. Soitin hänelle, niin sanoi menevänsä vanhempiensa luokse viikonlopuksi toiselle puolelle Suomea ja tulee ehkä huomenna takaisin. Sinänsä ärsyttävä juttu, kun olin jo huomiseksi sopinut juttuja ja nyt en pääse mihinkään, kun en pärjää oikein kunnolla jalkani kanssa (siis en pääse ruokakauppaan edes tms., kun en pysty kunnolla kävelemään). Pelkään toisaalta, mitä hän juonii vanhempiensa kanssa minua vastaan.
Mitäpä jos NYT menisit sinne turvakotiin?
0/5