Vierailija

Ollaan oltu naimisissa 14 vuotta. Ihan liikaa erimielisyyksiä nykyään, minun makuuni. Miehestäni se on vain keskustelua, minua taas pännii tosissaan, kun hän haluaa aina antaa sen viimeisen sanan, ihan joka asiassa ja jokaisen asioihin. Tuntuu, että tiimihenkemme on kokonaan kadonnut. Välillä on parempia hetkiä, mutta pääasiassa koen itse, että tunne on kuollut. Miten olette saaneet eloa suhteeseen, jos olette kokeneet vastaavaa?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Me ollaan avoimia keskenämme. Voimme jakaa fantasioita toisen loukkaantumatta. Nauramme toisillemme. Näin virkeys pysyy yllä.

Vierailija

Joo, pitäisi keskustella. Sitä kaipaan, mutta tuntuu, etten saa vastakaikua. Kaikki, mitä sanon, tuntuu olevan turhan vähäpätöistä eli aina on jotain kiinnostavampaa miehellä meneillään, lähinnä tietokoneella, jossa hän hoitelee bisneksiään. Siskoni sanoo minua huumorintajuiseksi, mutta nauru tuntuu mieheni ja minun suhteessa vähentyneen. 

Kyllä mies periaatteessa yrittää minua välillä huomioida ja järjestää yhteistä tekemistä. Välillä, kun kunnolla hermostun hän fiksaa jonkin asian, joka on minut suututtanut. Mutta tuntuu kuin hän tekisi tämän enemmänkin sen vuoksi, että voi itse ajatella olevansa kunnon aviomies. Tunne puuttuu, en tunne, että hän oikeasti rakastaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kiva, jos muilla menee paremmin eikä aloitus aiheuta tämän enempää keskustelua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.