Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä nimimerkkisi tulee? liittyykö vauvaan jollaintapaa...

28.02.2006 |

...mä en sitten ite keksinyt millään mitään kivaa nim imerkkiä,tai sit oli jo käytössä kaikki mitkä ois liittynyt vauvan nimeen jotenkin.. sit sain oivan idean... arvatkaas,kun mä otin meidän edellisen auton rekkarin.. hah,hah... tylsä ketjuhan tää on.. kokeilen toimiiko kuitenkin ;)

t:jeo, se entinen auto :))

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti Isola-albumiin (ja sitten myöhemmin sen edeltäjiin) aikanaan ihastuin, mutta kyllä toi myöhempikin tuotanto on ollut aika hyvää kuunneltavaa. Kent on myös lyhyt ja ytimekäs nimimerkki joka on helppo muistaa!

Vierailija
2/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keksintö JEO =DDD Mun nikki tulee meidän kahesta kissasta. Oli perusmallina jo rekisteröity, joten piti vääntää numeroita perään ja omasta vuosimallistahan se...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu maaly jo pitkään ja lähes kaikkialla...=) Ja maaly tulee sanasta määly, joka oli joskus yläaste aikana teinipoikien " haukkumasana" (joku ihminen oli määly...juu en minäkään tajua ;)) ja siitä sitten ihan vitsinä otin sen itselleni käyttöön, mutta kun netissä ei sähköposteihin noita ääkkösiä voi käyttää, niin ä:n korvasin silloin a:lla =DDD

Näin siis minulla, helppo on tunnistaa minut täällä bittimaailmassa...

Ja totta kaikenlaisiin " typeriin" kyselyihin sitä on aina pakko vastata ;DDD

Vierailija
4/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun merkki tulee esikoisen lempinimestä. En kyllä arvaa miksi olen tuollaiseksi lastani alkanut kutsumaan, mutta hyvä noin.

Vierailija
5/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinette arvata tyttömme lempihahmon nimimerkistäni! :) Eli meillä asustaa suuri Nasu fani.

Vierailija
6/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nimimerkki tulee esikoinen nimestä joka on Jenna Minttu Maaria ja sukunimi alkaa Klla :D Eli tosi kekseliästä ;)

JMMK

Vierailija
7/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nimittäin tosi mielenkiintoista, koska täällä vilisee niin jänniä nimimerkkejä.

Omani tulee tylsästi toisesta nimestäni ja syntymävuodesta.

Vierailija
8/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä sanottiin aikanaan nimellä Ananas, niinpä siis Ananaksen vaimo on luonnollisesti Ananaska. (Haloska, Kekkoska... jne)

Vierailija
9/24 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aika tylsä nimimerkki,vaihdoin se just,entinen oli äitiliini29 ja se tuli siitä kun mun tyttö aikanaan sanoin mua äitiliiniksi ja kuvasti tietty sitä että olen äiti ja ikä oli perässä,vaihdoin sen nyt ja en saanut sitä minkä meinasin joten se on liki sama äityliini ja mun syntymävuosi tietty perässä.tää tietty kuvastaa sitä että oon äiti,kahdelle ihanalle lapselle=)

Vierailija
10/24 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon olevani jotenkin jumalainen, joten kaivoin mytologiasta itselleni sopivan jumalhahmon nimekseni. Enyo oli ammoin kaaoksen jumalatar. Sopi kuvastamaan minua ja elämääni kuin nakutettu.

Vierailija
11/24 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotin esikoista jonka la oli marraskuussa ja mahaani jotkut kaverit sanoivat palloksi, niin kerran joku sanoi että marraspalloko sieltä saapuu kun menin paikalle:)

Marraspallo

Vierailija
12/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen Lahja-Unelma oli....lehmä!! Nyt jo vihreämmillä laitumilla mutta yhä muistoissa elävä.

Yhtä paksu ja omapäinen kuin emäntänsä, yhteistä meillä myös huono maidontuotanto..

Omaa runoiluani tuo nimi, Lahjalla oli muutes sisko nimeltään Lempi-Lydia ja velipoika Taisto-Aulis..

Lapsillani on kyllä ihan normaalit nimet mutta navetan asukkeja nimetessä mielikuvitus saa lentää!

Vierailija
13/24 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun nimimerkki tulee mun vanhan koiran ja nykyisen koiran nimistä,en tiiä mikä älynväläys oli,mutta ei kai se oon niin justiinsa = ) Nyt olis kiva uus nimimerkki idea,meidän nuorin koira on Paavo ja joskus sitä sit vahingossa sanottiin pauliannikiks,mulla on sen verran kieroutunut huumorintaju että mun mielestä tuo pauliannikki kuulostas kivalta = )) No,on se mulla mesessä käytössä tälläkin hetkellä = ) ja koiraa sanotaan myös aika useesti sillä nimellä! Meni vähän aiheen sivusta,mutta haitanneeko tuo mitään?

Vierailija
14/24 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna on pimeyden jumalatar muistaakseni, se on ollut mulla käytössä jo pidemmän aikaa,tykkään nimestä ja -82 on syntymävuoteni:)

Yksinkertaista!

Vierailija
15/24 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kun vuonna 2004 raskauduin Mirena hormonikierukasta huolimatta... Raskausaikana ajattelin jopa, että jos vauva on tyttö, annan sille nimeksi Mirena. Tyttö tulikin, mutta ei ollut yhtään Mirenan näköinen, joten hänestä ei tullut Mirenaa.

Vierailija
16/24 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin joskus miettinyt mitä toi 77mm tarkottaa :) että kiitos tiedosta vaan. Oon aina ajatellu sen niinku 77 millimetriä...oma nimimerkki on niinkin kekseliäs että se tulee etunimestä (henna) ja syntymävuodesta. Kyllä mulla onkin uskomaton mielikuvitus...jeah.

Vierailija
17/24 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkkiäni ihmetteli jopa siskonikin vaikka hän kyllä tiesi pojan odotusaikaisen kutsumanimenkin.

Vierailija
18/24 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on belgineiti marmara-kennelistä.

Vierailija
19/24 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Hertan päivänä oli meidän neidin laskettu aika ja 05 on tietenkin vuosiluku jolloin neitokainen syntyi. Pelkkä Hertta oli varattu ja omat lempinimet. Ei kauheen kekseliästä, mutta kelpaa.

T: Hertta

Vierailija
20/24 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kutsui astutukseen siirrettyä hoitotammaansa Maamoksi siitä lähtien kun se ensimmäisen kerran tuli kantavaksi. Sama pätee itseeni, kun maha alkoi kasvaa, olo oli ihan maamo.