Rasavillin Remu vk-haalarista!
Olen kovasti tykästynyt Rasavillin Remu haalariin, siihen fuksia-vaaleanpunaiseen. Onko kellään sattunut silmiin, onko se jossain kanta-asiakasetualennuksessa tai muuten hyvän hintainen? Ovh taitaa olla jotain 90 e? Ison Omenan Pikku Kipparissa sanottiin, että on aivan yhtä vedenpitävä kuin ReimaTec, mutta joku kuitenkin väitti tällä palstalla toisin, kumpaakohan on uskominen?
Kommentit (9)
Sekä Rasavillin haalareissa että Travallen Remu haalareissa on ainoastaan peppusauma teipattu vedenpitäväksi kun taas Reimatec haalarissa kaikki saumat. Itse haalarin materiaali on näissä kaikissa haalareissa vedenpitävää. Kostealla ilmalla ja tihkusateessa ulkoiluun Remun ja Rasavillin ominaisuudet ovat täysin riittävät, kaatosateessa niiden kanssa tarvitsee sadetakin kun taas Reimatecin kanssa ei.
Eli Travalle Remuista siis oli kysymys, menee puurot ja vellit sekaisin.
Jonkun muistan sanoneen, että olisi Cittarissa tarjouksessa, mutta ainakaan Ison Omenan Cittarissa ei ollut edes koko pukuja tarjolla.
Oletteko tarvinneet Travallen Remujen kanssa sadehousuja ja jos näin, niin kuinka usein?
Kallistun nimittäin sittenkin ReimaTeciin jos alkaa kurahousujen kanssa pelleily. Mutta kun se Travalle olisi niin nätti :)
Näin ollen ei tarvitsisi kurahousuja, sadetakin ehkä jos enemmän sataa.
..eli ovh 79,90e josta -20%. Cittarissa näytti (Jumbossa) olevan tuon fuksian/v.pun/t.sin haalarin vyötäröllä kuminauha (ympäriinsä). MUTTA täältä sain vihiä että stockalla baby-mallinen, saman värinen, haalari 64e. Kävin ostamassa :) Ihana, mielestäni babymallinen on jotenkin kauniimpi kuin tuo kuminauha-vyötäröinen.
Meillä on ollut viime syksynä Remu käytössä eikä ole tarvinnut kurahousuja. Suosittelen siis!
Meidän tytöllä oli 1-vuotiaana Remun haalari, jossa teipatut saumat alaosassa. Tyttö istui paljon vielä tuolloin leikkiessään, usein märässä maassa. Puku piti hyvin kosteutta ja jopa märkää alaosasta. Sateella kastui yläosasta jonkin ajan päästä. Tyttö tykkäsi kastella kukkia ulkona ja usein kannu kaatui enimmäkseen itsensä päälle, vesi meni joskus läpi vetoketjusta, mutta ei haalarin alaosasta. Toki sateella meillä oli sadeasu päällä, mutta kurakellä haalari oli riittävä (jos jaksoi pestä...).
Sattumalta sen edes huomasin ja ostin itsekkin reilu 2v tytölle tuon baby mallisen kun itse siitä enemmän tykkään ja meillä ainakin oli vyötärömallinen 89.90e ja tämä 65e.Meillä on ollut aikaisemminkin Remu ja ostin nyt kun väri on niin ihana ja ei ole meillä koskaan tarvinnut käyttää kuravaatteita noiden kanssa eikä meillä edes ole sellaisia =) eli minäkin suosittelen.
ja voisin sen myydä jos jotain kiinnostaa tätä kautta se ostaa.On tuollainen viininpunainen/v.pun/t.sininen(voin laittaa kuvan) ja just sama mistä täällä on keskusteltu(aiankin luulen niin).Ostin sen mutta menin hölmö ostamaan baby haalarin kokona 92cm,mutta on liian pieni meidän neidille.Jos jotain kiinnostaa niin mielelläni sen myyn ja kuvan tosiaan saa myöskin.Maksoin siitä 64.90e ja voisin myydä sen 65e eikä postikuluja..laittakaa meiliä jos jotain kiinnostaa (," )
Ja ne taitaa olla nyt Plussakortti-tarjouksessa jossain...