Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kondyloomasta...

Vierailija
28.02.2006 |

Heipä hei!

Onko kenelläkään ollut tai on par aikaa samaa ongelmaa kun minulla. Minulla on ollut kondylooma puolitoista vuotta. Uskomatonta mutta totta! Olen käynyt lääkärissä noin 12 kertaa ja koskaan ei ole ollut mitään apua. Olen kokeillut kaikki mahdolliset lääkkeet mutta ei auta. Lääkäri ei ala polttohoitoa tai muita vastaavia tehdä koska ovat sen verran laajalla alueella. Elän parisuhteessa ja on tosi kurjaa kun alapäässä on näitä " näppyjä" enkä saa hoidettua niitä pois. Tuntuu kuin yksi naisellisuudestani olisi viety pois. Mitä teen, jotta saisin itseni kuntoon? Auttakaa te joilla on kokemusta! Parisuhteeni on tottakai kärsinyt tästä. Nyt käytän aldara voidetta, hieman on paikat aristellut, voisiko tämä enteillä hyvää.? Kuinka kauan olette joutuneet käyttämään ks. olevaa voidetta jotta " näpyt" on hävinnyt? Vielä lisäystä sen verran että tämä varmasti on kondylooma...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo tuli kauan sitten kai ex:ltä, joka oli eka ja ainoa seksikokemukseni millään tavalla tuolloin. Tuota jäädytettiin (muistaakseni oli tuo hoito), mutta ei hävinnyt mihinkään vaan aina oli papassa vuosia eli reilu kymmenen vuotta. Kun erosin tuosta miehestä virus katosi kummasti, mutta oli jättänyt syövän esiasteet, joita hoidettiin loop-hoidolla. Hoito tehtiin kahteen kertaan lyhyen ajan siäsllä sillä ekalla ei kai saatu tarpeeksi huonoja soluja pois. Sen jälkeen ei ole näkynyt enää ja tuosta on aikaa reilu kymmenen vuotta. Lapsiakin olen saanut sen jälkeen ja papat olleet jo yli kymmenen vuotta puhtaat. Minusta tuntuu, että se tuli aina uudelleen kun olimme vielä ex:n kanssa häneltä.

Vierailija
2/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herpes.Silloin kun rakkulat ovat jo poistumassa ja on ns. kutinavaihe päällä, on mahtavaa tulla vaimoon takaapäin. Tuo kutina lisää orgasmin 10 kertaiseksi.

Käytän toki rakkulavaiheessa kondomia. Rakkuloita tulee esiin vain n. joka toinen kuukausi ja näkyvät n. viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lääkäriä. Mene yksityiselle. Vaadi hoitoa. Niistä pääsee eroon!

Vierailija
4/17 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyvää...mutta se virus kuitenkin..tai ne muutokset on kohdunsuulla.Ei kiva...Onko tarttunut mieheesikin?Eikö lääkäri ole tarjonnut laser hoidon mahdollisuutta?Olen kuullut,että siitä on apua ollut monille.

Vierailija
5/17 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollu penslaushoitoa? Mulla oli sellanen kun " kondyline" sinistä nestemäistä mönjää, jota laitettiin pumpulipuikolla kolmen päivän ajan syylien päälle. Sit jos ei syylät oo hävinny niin toinen kolmen päivän kuuri pienen tauon jälkeen. Oli todella tehokas hoito, vaikken millään uskonut että syylät lähtisi sillä. Jotkut syylien kohdat kyllä veresti ja oli arkoja hoidon jälkeen, koska aine on vahvaa, mutta pääasia että lähtivät..

Vierailija
6/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä olet kondylooman hankkinut? Tai hpv:n, eikös se niitä aiheuta? Entinen naapuri kuoli kurkkusyöpään, kun oli saanut hpv:n vaimoltaan kurkkuun. Kamala kohtalo. Kuinka vanha olet? Eikö silloin saanut rokotetta? Olen 30 ja OSTIN rokotteen jo 17 vuotiaana. Enkä ole ollut holtiton. Toivottavasti miesystäväsi hankkii itselleen tautivapaan naisen ja säästyy syövältä.

Vierailija
7/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pyyhni värkin 3% vetyperoksidilla.

se polttaa hieman mutta toimii tosi hyvin tähän vaivaan

virus kun ilmestyy aina samaan paikkaan, peröksidi

kun tappaa sen kohdan, vähenee näpyt huomattavasti.

Virusta ei kokonaan saa pois mutta sen ilmestymiseen

voi suuresti vaikuttaa omilla toimilla ja elintavoilla.

Vierailija
8/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle, niin saat varmasti hoitoa. Ja kyllä kondyloomaa aiheuttava papillooma virus poistuu elimistöstä ajan kanssa, näin ainakin minulle sanottiin. Uusimman tiedon mukaan viimeistään  4-5 vuoden kuluttua tartunnasta. Tärkeää on hoitaa näkyvät muutokset pois.

Vierailija
9/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2006 klo 20:33"]

Heipä hei!

Onko kenelläkään ollut tai on par aikaa samaa ongelmaa kun minulla. Minulla on ollut kondylooma puolitoista vuotta. Uskomatonta mutta totta! Olen käynyt lääkärissä noin 12 kertaa ja koskaan ei ole ollut mitään apua. Olen kokeillut kaikki mahdolliset lääkkeet mutta ei auta. Lääkäri ei ala polttohoitoa tai muita vastaavia tehdä koska ovat sen verran laajalla alueella. Elän parisuhteessa ja on tosi kurjaa kun alapäässä on näitä " näppyjä" enkä saa hoidettua niitä pois. Tuntuu kuin yksi naisellisuudestani olisi viety pois. Mitä teen, jotta saisin itseni kuntoon? Auttakaa te joilla on kokemusta! Parisuhteeni on tottakai kärsinyt tästä. Nyt käytän aldara voidetta, hieman on paikat aristellut, voisiko tämä enteillä hyvää.? Kuinka kauan olette joutuneet käyttämään ks. olevaa voidetta jotta " näpyt" on hävinnyt? Vielä lisäystä sen verran että tämä varmasti on kondylooma...

[/quote]

Toivottavasti et koskaan sairastu mihinkään vastustuskyvyn vievään sairauteen sitten kondyloomasi pahenee moninkertaiseksi kun kehon immuunipuolustus ei enää kykene vastustamaan senkään vertaa. Tarkoitan hiviä, sädehoitoa, monia syöpiä, maksa ongelmia, hepatiitti c loppuvaihetta tms. sitten kondylooma pattisi voivat kasvaa peukalonpään kokoisiksi ja niitä joudutaan poistamaan alapäästäsi kirurgin veitsellä ja ne kutivat valtavasti. Aiheuttavat myös syöpää tuo kodylooma.

Onneksi itselläni ei ole ollut kondyloomaa eikä muitakaan tauteja ikinä ollut, koska olen aina ollut uskollinen tyttöystvälläni ja hän minulle. En ole ikinä harrastanut suojaamatonta seksiä enkä pettämistä. Tämä täydellinen uskollisuus on kyllä nykypäivänä harvinaista kun pitää saada aikaa kolmen kimppaa, ryhmäseksiä ja ties mitä pettämistä ja kuviota anaalia perversiota perversion perään.

Jos et usko, että vastustuskyvyn meneminen jonkun sairauden takia voi kasvattaa kondyloomapattisi sormenpään kokoisiksi paukamiksi kysy lääkäriltä. Te jotka ette ole vielä saaneet sukupuoli tauteja miettikää pikkasen sitä horoomista ja pettämistä ja perversioitanne.

[/quote]

Mikäs asiantuntija siellä kirjoittelee? Oletko lääkäri? Kondyloomaakin aiheuttavaan papilloomavirukseen sairastaa 80% ihmisistä ja osa tietämättään ilman oireita. Se myös häviää kehosta ajan kanssa itsestään.

Vierailija
10/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:45"]

Mikäs asiantuntija siellä kirjoittelee? Oletko lääkäri? Kondyloomaakin aiheuttavaan papilloomavirukseen sairastaa 80% ihmisistä ja osa tietämättään ilman oireita. Se myös häviää kehosta ajan kanssa itsestään.

[/quote]

En ole lääkäri vaan minulla on suvussa lääkäreitä. Se kondylooma on oireeton vain niin kauan kun immuniteetti järjestelmä toimii. Siinä vaiheessa kun jonkun muun sairauden takia immuniteetti heikkenee kaikki oireettomatkin kondyloomat usein aktivoituvat ja tekevät pahimmillaan sormenpään kokoisia patteja alapäähän, joita poistellaan kirurgin veitsellä. Sama pätee kaikkiin muihinkin oireettomiin seksitautaihin ne oikein riehaantuvat siinä vaiheessa kun immuniteetti alkaa alentua jonkin muun sairauden takia.

Siinäpähän keräilette niitä "oireettomia" tauteja. Siinä vaiheessa kun immuniteetti menee syövät, hiv, hepatiitin, maksa tai jonkun muun sairauden takia nämä "oireettomat" taudit riehaantuvat pahimmillaan niin pahoiksi, että isojakin paloja joudutaan poistamaan kirurgin veitsellä. Jos ette vatipäät usko niin käykää kysymässä miltä tahansa lääkäriltä, että onko hän tavannut immuniteetti vajeen takia riehaantuneita kondylooma tapauksia.

Vierailija
11/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:45"]

[/quote]

En ole lääkäri vaan minulla on suvussa lääkäreitä. Se kondylooma on oireeton vain niin kauan kun immuniteetti järjestelmä toimii. Siinä vaiheessa kun jonkun muun sairauden takia immuniteetti heikkenee kaikki oireettomatkin kondyloomat usein aktivoituvat ja tekevät pahimmillaan sormenpään kokoisia patteja alapäähän, joita poistellaan kirurgin veitsellä. Sama pätee kaikkiin muihinkin oireettomiin seksitautaihin ne oikein riehaantuvat siinä vaiheessa kun immuniteetti alkaa alentua jonkin muun sairauden takia.

Siinäpähän keräilette niitä "oireettomia" tauteja. Siinä vaiheessa kun immuniteetti menee syövät, hiv, hepatiitin, maksa tai jonkun muun sairauden takia nämä "oireettomat" taudit riehaantuvat pahimmillaan niin pahoiksi, että isojakin paloja joudutaan poistamaan kirurgin veitsellä. Jos ette vatipäät usko niin käykää kysymässä miltä tahansa lääkäriltä, että onko hän tavannut immuniteetti vajeen takia riehaantuneita kondylooma tapauksia.

[/quote]

Jaa. Kysyin gynekologiltani asiasta ja hän sanoi, että nykytiedon mukaan papilloomavirus poistuu kyllä elimistöstä viimeistään 4-5 vuoden kuluttua tartunnasta. Poistumisaikataulu on hyvin yksilöllinen ja toisilla kehon puolustusmekanismit aktivoituvat nopeammin toisilla hitaammin. Näkyvät muutokset eivät lähde ilman lääkärin apua. Uskon tähän mitä minulle on sanottu.

Vierailija
12/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP koettanut sitä käsikauppavalmisteena myytävää kotijäädytys-systeemiä? En enää muista mikä se oli nimeltään mutta meillä mieheltä sen avulla jäädytettiin kertahoidolla aikanaan mieheltä vehkeestä pienet syylät pois. Ei ollut onneksi aroissa paikoissa, sen verran se tuntui se jäädytys. Mutta oli toimiva, syylät hävisi tosi nopeasti eikä koskaan tulleet takaisin. Tuohan ei ollut tarkoitettu kondyloomasyylille vaan jalanpohjan tms. syylille, mutta eipä sitä kukaan tiedä mitä varten sen ostaa... 

Jos AP sinulla on näppyjä laajalla alueella, niin miten miehesi kanssa harrastatte seksiä? Mietin vain, että jospa virus on miehelläsi myös mutta hän on pysynyt oireettomana, ja hän tartuttaa sen sitten sinuun aina uudelleen niin ettet pääse syylistä eroon... 

Vierailija
13/17 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:30"]

Jaa. Kysyin gynekologiltani asiasta ja hän sanoi, että nykytiedon mukaan papilloomavirus poistuu kyllä elimistöstä viimeistään 4-5 vuoden kuluttua tartunnasta. Poistumisaikataulu on hyvin yksilöllinen ja toisilla kehon puolustusmekanismit aktivoituvat nopeammin toisilla hitaammin. Näkyvät muutokset eivät lähde ilman lääkärin apua. Uskon tähän mitä minulle on sanottu.

[/quote]

Suurimmalla osalla kondylooma katoaa 2-5 vuodessa, mutta ei kaikilla jos käy huono tuuri. Kannattaa myös muistaa, koska miehelläsikin todennäköisesti on kondylooma, että anaaliseksissä kondylooma voi levitä myös pyllynreijän limakalvoille jolloin niitä näppyjä tulee myös sinne. (jos ei ole vielä levinnyt) Anaalialueen kondylooma näpyt voivat olla inhottavampia kuin vaginan.

Vierailija
14/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta haluan nostaa jos joku joskus kaipailee näitä kokemuksia kuulla niin kuin minä kuukausi sitten kun aloin pohtia muita vaihtoehtoja kondyloomien häätämiseen. Kävin ensin penslaamassa lääkärillä kolmen päivän kuureissa, tulokset näkyivät heti; "syylät" muuttuivat ensin valkoisiksi ja sitten pienenivät ja osa katosi kokonaan. Wartec-nimistä ainetta käytettiin ja mulle laittaessa aiheutti kirvelyä ja alapää oli hieman arka noiden kolmen hoitopäivän aikana. Mulla siis oli pitkin alapäätä pieniä yksittäisiä näppyjä ja lisäksi muutama isompi selkeästi sekä silmin että sormin havaittava rykelmä.

Kuitenkin jossain vaiheessa kondyloomia alkoi tulla lisää penslaamisesta huolimatta. Kun vanhat saatiin hoidettua, tuli niitä lisää. 4 viikon hoidon jälkeen oli pakko pitää taukoa muutama viikko ettei iho mene rikki. Sinä aikana isompia rykelmiä tuli ainakin 4 ja pienempiä myös hyvin paljon ja aloin tulla todella epätoivoiseksi. Silloin pyysin tätä reseptillistä ja hintavaa voidetta, Aldaraa, jota mulle oli jo aiemmin tarjottu.

Nyt olen viikon käyttänyt Aldaraa ohjeen mukaan - 3krt viikossa joka toinen päivä. Ensin ei tuntunut vaikuttavan mitenkään, mutta noin neljän päivän kuluttua aloituksesta tulokset olivat selvät: pienimmät näpyt olivat kadonneet kokonaan ja isommat selkeästi pienentyneet. Näin viikon kuluttua aloittamisesta näpyistä ei ole enää tietoakaan vaikka aloittaessa niitä oli runsaasti. Voide aiheutti mulla kutinaa ja kuivuutta alapään limakalvoilla, mutta siihen auttoi perusvoide. Minkäänlaista kipua tai kirvelyä en saanut. Tällä hetkellä alapää on kuin entisensä, nyt täytyy vain toivoa, ettei näppyjä tule enää lisää!

Vierailija
15/17 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heei! Kauanko sulla kesti Aldaran käytön jälkeiset kutinat? Mulla on nyt järkyttävät, että yölläkin herää eikä perusvoide tunnu purevan!

Vierailija
16/17 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut visvasyyliä runsaasti jo reilun vuoden ajan ja äskettäin kävin hakemassa lääkäriltä reseptin niiden hoitoon. Tarjosi minulle kallista Aldara-voidetta, josta ei nyt ainakaan kahden viikon käytön jälkeen ole ollut mitään hyötyä. Käyttänyt ohjeen mukaan, mutta ei minkäänlaista muutosta ole tapahtunut tähän mennessä eikä voide myöskään kirvele (kuten monilla muilla täällä)..

Vierailija
17/17 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut 54 vuotiaalla miehellä herpes 35 vuotta. Sain sen ennen armeijaan menoa ja oli ärhäkkä tapaus alkuaikoina. Kerran kuukaudessa tuli kivuliaat näpyt/haavaumat ja tota agressiivisinta vaihetta kesti 10 vuotta. Seuraavat 10 vuotta hieman helpompaa, kuitenkin niin, että puhkesi useamman kerran vuodessa.

Nyt nämä n. 15 vuotta ollut aika rauhallista aikaa, ei puhkea edes joka vuosi. 2 lasta on siemennetty maailmaan ja vaimon kanssa oltu yhdessä 25 vuotta, eikä tietääkseni hänelle tätä herpestä ole tullut. Mutta mistäpä sitä 100% varmuudella tietää, ainakaan hänellä ei ole puhjennut kertaakaan. Kumia käytetään tänä päivänäkin, vaikka akuutteja merkkejä ei olekaan näkyvillä. Ilman kumia on oltu melkeinpä ainoastaan silloin, kun siemensin lapsia maailmalle. Meitä toi kumi ei häiritse, tokihan se miehestä paremmalle tuntuu ilman sitä, mutta minkäs teet, herpeshän ei ihmisestä kuole kuin haudassa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi