Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähdössä illalla kaverinsa luokse, olisiko teille ok

Vierailija
23.07.2016 |

Paikalla on kaverin lisäksi kaverin avovaimo ja tämän sinkkukaveri. Muut kutsutut ei kuulemma pääse.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse kiinnostunut vapaista sinkkumiehistä? Yleensä kumppania epäilee sellaisesta toiminnasta, mihin itse syyllistyy.

Vierailija
22/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos avovaimo olisi kutsunut kaksi naispuolista sinkkua tai yhden varatun naispuolisen ystävän. Olisiko tunteesi erilaiset?

Sitäpaitsi voishan se mies mennä saunaan ystävän ja avovaimon kanssa kolmistaan.

Tai panna avovaimoa kun ystävä on sammunut....siis ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkukaveri tosiaan on nainen. En ole lähdössä mukaan, koska olen lasten kanssa kotona. Lapset olivat juuri pari viikkoa sitten isovanhemmilla kun oltiin miehen kanssa viihteellä ja ensi viikonloppuna olen menossa kaverin polttareihin ja mies jää lasten kanssa.

Ja kyllä vaikka luotan mieheeni, niin häiritsee ajatus että ne ovat siellä nelistään, kaksi naista ja kaksi miestä. Jos vaikka menevät kaikki yhdessä saunaan tai jotain.

Ap

No siis, jos meille tulee miehen paras ystävä istumaan iltaa, pyydän useasti jonkun oman kaverini seurakseni. En jaksa kuunnella bisnesjuttuja tai miehen kaverin sovinistisia nais-/panojuttuja koko iltaa, vaan juttelemme kaverini kanssa omia juttujamme. 

Ja mitä kamalaa tapahtuisi, jos miehesi menisi nelistään noiden ihmisten kanssa saunaan? Onko miehesi sellainen adonis, että kaverin puoliso ja sinkkukaveri alkaisivat kontrolloimattomasti käymään mieheen käsiksi? Vai pelkäätkö, että miehesi näkisi toisen naisen rintoja tai vilauksen vaginasta? Eiköhän niitä näy kaikille halukkaille strippibaareissakin... Tai netissä, jos ei halua kotoaan poistua. 

Mikä se ongelmasi/pelkosi nyt on?

Älä viitsi leikkiä noin viatonta.

Tiedän monta tapausta joissa suhde on alkanut juuri tuollaisissa kotibileissä tai tapaamisissa tai mökillä.

Toki suurin osa ovat olleet sinkkuja mutta joukossa on kyllä varattujakin. Ja seuraus on ollut ero.

Eihän ap voi muuta kuin olla hiljaa asiasta kun kukaan ei kestä kyttäämistä tms mutta ymmärrän apn huolen.

Toisaalta se joka on altis pettämään , löytää kyllä tilaisuuksia ja aktiivisesti niitä etsii.

Eihän siinä mikään auta.

Vierailija
24/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinkkuna täytyy sanoa, että ärsyttää ihan suunnattomasti että vaimot kuvittelee jos menen kaverini luo iltaa istumaan et olisin kiinnostunut heidän miehistään. Onneksi mun kaverit on fiksuja eivätkä ole suostunut jättämään mua ulos porukasta, vaikkei mulla miestä olekaan.

Tuossa jätetäänkin puoliso.

Muut jotja eivöt pääse osikalle ilmeisesti lomailevat perheensä/puolisonsa kanssa.

Vierailija
25/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tällaisia aloituksia, tajuaa miksi ihmiset eroavat niin paljon. Kukaan ei jaksa sairaalloista mustasukkaisuutta ja kyttäämistä, ja jos olisin ap:n puoliso, olisin kyllä loukkaantunut tuollaisesta epäluottamuksesta.

Tai sitten erotaan juuri siksi ettei olla enää vapaa-ajalla yhdessä vaan kumpikin menee ystäviensä kanssa.

Vierailija
26/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tällaisia aloituksia, tajuaa miksi ihmiset eroavat niin paljon. Kukaan ei jaksa sairaalloista mustasukkaisuutta ja kyttäämistä, ja jos olisin ap:n puoliso, olisin kyllä loukkaantunut tuollaisesta epäluottamuksesta.

Tai sitten erotaan juuri siksi ettei olla enää vapaa-ajalla yhdessä vaan kumpikin menee ystäviensä kanssa.

Juurihan ap oli ollut miehensä kanssa viihteellä.

Vierailija
27/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkukaveri tosiaan on nainen. En ole lähdössä mukaan, koska olen lasten kanssa kotona. Lapset olivat juuri pari viikkoa sitten isovanhemmilla kun oltiin miehen kanssa viihteellä ja ensi viikonloppuna olen menossa kaverin polttareihin ja mies jää lasten kanssa.

Ja kyllä vaikka luotan mieheeni, niin häiritsee ajatus että ne ovat siellä nelistään, kaksi naista ja kaksi miestä. Jos vaikka menevät kaikki yhdessä saunaan tai jotain.

Ap

Sitä joko luottaa tai ei. Nykyinen lähti riekkumaan enkä epäile yhtään. Samoin voin mennä viihteelle eikä luule turhia. Meillä on sopimus että jos muita niin sitten ei enää olla yhdessä. Tämä on toiminut monta vuotta.

Vierailija
28/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii, ensin ollaan kivasti ja juodaan muutamat ja sit mennään baariin ja ruvetaan juomaan, sit poikaystäväs kaveripariskunta lähtee ja mies jää yksin sinkku kaverinsa kanssa, sit juodaan lisää ja tanssitaan ja sit mies suutelee tätä ja sanoo ettei kerrota kellekkään ja aamulla tulee kotiin kuin mitään ei olisi tapahtunut

Vierailija
29/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinkkuna täytyy sanoa, että ärsyttää ihan suunnattomasti että vaimot kuvittelee jos menen kaverini luo iltaa istumaan et olisin kiinnostunut heidän miehistään. Onneksi mun kaverit on fiksuja eivätkä ole suostunut jättämään mua ulos porukasta, vaikkei mulla miestä olekaan.

Tuossa jätetäänkin puoliso.

Muut jotja eivöt pääse osikalle ilmeisesti lomailevat perheensä/puolisonsa kanssa.

En minä ainakaan ymmärrä, et ihmisestä tulisi yksi ihminen sen jälkeen ku kimppaan mennään. Molemmilla on omia kavereita ja niiden kanssa voi mennä, kaikkea ei tarvi tehdä yhdessä. Se että jollain ei ole puolisoa ei tee hänestä kaikkien kimppuun käyvää idioottia. Ja jos ei tuon vertaa voi toiseen luottaa ni parisuhde on kyl oudolla tolalla.

Vierailija
30/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinkkuko tekee tästä vaarallisen? Jos se olis naimisissa oleva ni sitä ei olis paniikkia?

Vierailija
31/31 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuli ilmi että henkilö on sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi