Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ELOKUISET VIIKKOON 20 ++++

12.05.2008 |

mä en osaa käyttää tätä uutta palstaa yhtään.mistä hiivatin napista te painatte kun kirjoitatte nyt mun alle? että viesti näkyy mun alla eikä uutena otsikkona koko palstalla?

mä en oo kirjottanu kun en osaa käyttää tätä =) nyt on helppo kun voi aloittaa uuden keskustelun ja uuden viikon.

Äitienpäivä tuli ja meni. Itte en kans välittäis yhtään siitä, mutta näin jälkikäteen ajatellen oli kiva käydä äitejä moikkaamassa,vaihtelua eikä tätä kotiympyröissä kökötystä.

Paitsi perjantai oli oikeen häsläyssählayspäivä.

Esikon hain tarhasta alkaa valittaa vatsaansa,oli ihan varma että alkaa vatsatauti. Mutta ei.hällä niinkuin sattui alavatsaan ja vängersi siellä. Tätä jatkui koko viikonlopun.ja eilen tajusin että syy-yhteys saattais olla maitoon, kun eilen joi kaksi kertaa maitolasin,meni puoltuntia ja alkoi tuo vängerrys.tämä päivä on mennyt tähän asti putkeen kun ostin laktoositonta maitoa,ja hänen syömänsä viili oli hylaa.Kokeilen nyt jokusen päivän näin,ja sitten taas tuota "raakaa" maitoa.

Ja sitten perjantaina pikkumies oli enempivähempi vinkuvanku ja mies lähti sen kanssa lääkäriin,kun vappuaattona alkoi kunnon korvatulehdus,ja eipä ollut antibiootti tepsinyt,ja sai uuden kuurin.Joten hyvä että menivät.

Vauhdikas perjantai siis oli,kun molemmat valittivat.

Viikonloppuna sitten kyläiltiin äitien luona,ja esikolla sattui vaihtelevasti vatsa.Mutta sopivasti tuo oli aina kotosalla,kun sitä maitoa oli sattumoisin juonut,ei tarvinnut kylässä olla kipeänä.

Miehestä...on mukava ja ei oo mukava =) meillä kärsitään näistä perus miehen geenivirheistä mitkä saa mut loputtoman raivon partaalle.eli tavarat jätetään just siihen mihin ne sattuu tippumaan (ja aivan kun mun riesaksi) eli kalsarit, ruokailuvälineet, kaljatölkki, avaimet ym ym mikä tahansa,on juuri siinä minne se on sattunut "tippumaan".

eilen tunki esikoisen vaatekaappiin radio-ohjattavan auton+ tykötarpeet niin etten saanut kaappia kiinni,meinasin räjähtää!!! ihan kun tuo auto kuuluisi kalsarihyllyyn ja toiseksi miksei sitä voinut laittaa kunnolla,niin että ovi menee kiinni.helvetti mä suutuin!!!

Tollasista pikku asioista meillä enempi avaudutaan.mutta kun en saa miestä tajuamaan,miten tollaset asiat vaan vaikuttaa kaiken sujumiseen,ja mulla olis puolet helpompaa kun ei tarvis siivota kolmen possun jälkiä. Mä en taas voi olla siivoamatta sen jälkiä koska mua risoo niin hujanhajan olevat asiat.

Meillä on 8kk neuvola torstaina,tosin ukkeli on silloin 8,5kk. Viikonloppuna on ystävän 30vee kekkerit,jonne on kutsuttu ilman lapsia.lapset menevät näillä näkyvin mummulaan yökylään.

Esikko jääkin kohta kotiin.ei ole tässä kuussa enää montaa tarhapäivää!

Sitten elämä on taas vähän erilaista =) mutta ihanaa kun kesä lähestyy,ja toivottavasti tulee lämmin ja aurinkoinen kesä (olen niin kesäihminen).

Miehen kanssa ollaan mietitty jotain pitkää viikonloppua kaksin jonnekin...mutta se on vielä mietinnässä...

jokos joku elokuisen äiti on aloittanut työelämän? joku ainakin oli aloittamassa.

neitiniiskunen ja pikkumies 8,5kk

kertokaas nyt mitä nappia te painatte kun aloitatte keskustelun mun alle??? =)

Kommentit (24)

21/24 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee valitettavasti into kokonaan ku ei pääse-pääsee-ei viestejä- yms. siis ärsyttävää..

Kävin tänään Jooelin kans korvia näyttämässä ku aina niitä rappaa...ihan vaan

sairaanhoitajalla käytin ja onneksi tosi hyvän näköset korvat oli, ei tietoakaan tulehuksesta..jee!

Edelleen ootetaan sitä saakurin lähetettä päksiin allergiakokeisiin..tääki on ihan syvältä jo...kauanko ne noita vauvojen lähetteitä panttaavat??

Käytiin eilen sitte ostamassa uus telkku...eihän tuossa vanhassa mitään vikaa ois ollu kuitenki aika uus vehje on, mutta ku meille tuli viikko sitte se uus kirjahylly olkkariin niin eihän tuollanen valtava putkitelkkari enää siihen mahtunukkaan...kovasti yritin että tarttetaanko me tänne telkkaria ku makkarissa kuitenki on, mutta niin se kuitenki piti hommata, viikko pärjättiin ilman :DD

Vauva0807: ei ole meillä vielä plussattu :( Meillä on niin turkkasen pitkät ikäerot kaikilla lapsilla joten tähän väliin ois kiva saada aika liki se meidän nelkku! Mutta kyllähän tässä vielä ehtii....Vai että sää ultraa jo oottelet :) aivan ihanaa!! Onnea vielä kerran!

Huhtikuunvauva: täytyy laittaa vinkkisi korvan taakse! Kiitos siitä! Kurja tuollanen vaiva mikä esikollasi on :( toivottavasti se ei ole kovin kivulias!

Neitiniiskuselle tsemppiä! Meillähän ko pöpö viime viikolla ja kaikilla peräjälkeen...bdbd

Västikselle kamalasti jaksuja ja tsemppejä kans viikonlopun juhliin, pidän sulle peukkuja!! Toivottavasti parannnutte lauantaille tai ainaki olisitte parempana...Täällä minäki dudisen...

Täytynee lähteä siivoamaan ku sain tän päivän työtki tehtyä jo :DD jee!! Nurmikkoki oottais leikkaajaa..

Iloista viikonloppua kaikille ja voikaahan kaikki hyvin!

Nani ja Jooel 9kk+6pv

Vierailija
22/24 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten muukin perhe, mutta pakko oli ottaa vähän omaa aikaa. Neidon 5-v syntsät ovat ohi. Onneksi. Vaikka kivaakin on aina, mutta on se sen verran rankka urakka, että ei kovin usein noita järjestäisi. Ja olin taas ylimitoittanut vähän kaikkea, joten tässä uhkaa lihoa mahtaviin mittoihin, jos omalla porukalla tähteitä syödään. Ihanaa oli, että neito tykkäsi ja pikkuveljen unetkin onnistuivat. Pikkumies oli ihmeen rento vierasjoukon keskellä, kunhan aluksi sai äidin sylistä katsella rauhassa. Ihanat lapset!

Esikoinen muuten perjantaina ihmetteli ääneen.. Huokailin alkuillasta sohvalla, ettei millään ehditä tehdä kaikkea valmiiksi, kun erittäin ruokarajoitteiset sukulaiset ilmoittivatkin tulevansa sittenkin paikalle.. No, mies lupasi hoitaa siivoukset, koska minun aikani menee keittiössä. Tyttö kuunteli, että "Eihän se niin yleensä mene". Mies kysyi: "Miten sitten?" " No, äiti tekee kaiken ja sinä teet remonttihommia tai olet koulussa." Tyttökin on huomannut, että meidän työnjako on vähän vääristynyt. Ennen mies teki enemmän sisälläkin, mutta koulu on syönyt niin paljon aikaa/jaksamista, että ei ole paljon sisähommiin hinkunut. No, onneksi oli nyt paljon ja isosti apuna. Myös lastenkutsuilla.

Kiitos Nani tsempeistä! Duhaisena däälläkin ollaa oltu ja käsidesi ahkerassa käytössä.

Ja neitiniiskusen perheelle voimia ja toivottavasti ette ole koko porukka sairastaneet.

Nyt kai on mentävä nukkumaan, kunhan pyykit on ripustettu..

Västis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tähän mennessä pikkumies vaan sairastanut tuon masutaudin,ja to iltayöstähän se alkoi.

ei oksentanut ollenkaan mahalaukullisia,vaan tuollaisia pulautuksia,melkeen vois sanoa lusikallisia.ja nestettä meni perjantaina 8dl,ja tosi vähän tuli paluupostissa.

nukkui sylissä ja sängyssä koko päivän.ei oo ikinä nukkunut sylissä.

lauantaina edelleen väsynyttä poikaa,enää ei tullut yökin yökkiä.ripulia pari kertaa.

söi jo banaania ja pari tl hed.sosetta,enemmänkin olis menny,mutten tohtinu antaa.

kaksi vuorokautta valvoneena olin itse tosi väsynyt.

viime yö nukuttiinkin tosi hyvin =) ripulit herätti aamulla,mutta sen jälkeen uni jatkui.

nyt vaikuttaa varsin pirteältä pikkumieheltä taas =) jee!

Vierailija
24/24 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ollut taas pitkä väli kun täällä kävin. elokuuhun enään vajaa kolme kuukautta. mihin tämä aika katoaa.

meillä on ollutkin ohjelmaa,on ollu iso muuttokin takana. silloin ku kauhistelin papa tulostani niin mulla oli siinä tuloksessa huomattava muutos eli mulle tehtii se silmukka hoito ja samalla mulla ku laitettii jouluna kierukka niin se poistettiin tähystyksellä koska oli läpäissyt kohdun seinän ja oli mennyt vatsa onteloon. no siitä on toivuttu.. Nyt vaan mietityttää mitä ehkäsyä kayttäisi ku kondomi ei ole oikeen meijän juttu!

saako udella mitä ehkäsyä te muut eloisat käytätte?

meillä jätkä tuli äitienpäivänä 9kk ja kovasti noustaan tukea vasten seisomaan ;) ihana. poika on niin tyytyväinen ja ihana poika.

taitaa meillä konttaus jäädä väliin ku koko ajan pystyyn vaan ja jos tarvii vaihtaa paikkaa niin ryömimäl päsee kovaa ;)

ei mulla tässä taas kummempia taidan lähteä iltapesulle ja nukkuu.

ankka ja poika 9kk :) :p