Vierailija

näin kesälomalla löysin susta jo säröjäkin. Se on hyvä sillä nyt voin unohtaa sut, et ole täydellinen. Muiskis.

• ylös 2
  • alas 14

Kommentit (10)

Vierailija

Ei voi, mutta nyt epätäydellisyys on tullut ilmi monin eri tavoin. Mielikuvat ja haaveet palasina. Hyvää ja työntäyteistä loppuelämää kultsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Totta. Tuo jankkaaminen, täydellinen oma-aloitteisuuden puute ja vainoharhaisuus on liikaa. Katsos mies kulta, minä en pelkää elämää enkä ihmisiä.

Vierailija

Oikeastaan olen pettynyt itseeni siinä mielessä, että noinkin pieni asia sammuttaa kiinnostuksen. Hyvä näin kuitenkin. 👍

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan olen pettynyt itseeni siinä mielessä, että noinkin pieni asia sammuttaa kiinnostuksen. Hyvä näin kuitenkin. 👍

Sama. Toki se on se viimeinen pisara mutta kuitenkin. Kirjavaliot olivat vielä siedettäviä juuri ja juuri.

Vierailija

Toisaalta harmittaa koska ihastuminen on ollut ihanaa ja energiaa antavaa, mutta tässä se nyt on. Hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisaalta harmittaa koska ihastuminen on ollut ihanaa ja energiaa antavaa, mutta tässä se nyt on. Hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle.
No, oleppa kuules hyvä! Voit siis nyt itse antaa sitä ilmaiseksi saamaasi energiaa pyyteettömästi jollekin. Have a nice life! :) :) 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.