Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein miehesi käy kaljalla kavereidensa kanssa?

Vierailija
22.07.2016 |

Voit halutessasi kertoa myös miehesi iän,perhekoon ja suurin piirtein minkä ikäisiä lapsia, jos niitä on. Mitä mieltä sinä olet oman miehesi baarikäynneistä. Meillä on ollut tällä viikolla ero tapetilla, koska miehen mielestä olen liian kotihiiri. Hänellä on itsellään työ, joka vie hänen arjestaan suuren osan. Olen omasta mielestäni tinkinyt jonkin verran omista menoistani, jotta voisimme viettää perhe-elämää yhdessä kahden lapsemme kanssa. Hän oli tämän päivän vapaalla, joten se kuittasi perheloman ja nyt taas jo kaverin kanssa baarissa (ollut myös kahtena edellisenä viikonloppuna molempina päivinä) Olenko siis niuhottava akka, kun en voi ymmärtää, ettei perhe mene koskaan prioriteettilistan kärkeen. Lähes nelikymppinen mies kyseessä itsellä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kolme, neljä kertaa kuussa. Yleensä menemme yhdessä, kun kaveripiiri on pitkälti yhteinen. Aika usein menee pilkkuun, kun tykkäämme käydä tanssimassa myös. Olemme kolmikymppisiä ja lapsettomia.

Vierailija
22/26 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikonloppuna on viihteellä kahtena päivänä peräkkäin, esim pe ja la, niin vähän kuulostaa liialliselta. Varsinkin jos tulee kotiin aamuviideltä.

Liialliselta jos on perheenisä. Sinkkuna saa toki tehdä mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei paljon kotiorjana ehdi olla, kun töissä menee helposti puoli kuuteen ja on kolmas viikonloppu peräjälkeen radalla.

Sitä juuri tarkoitin. Mielestäsi miehen pitäisi raataa aamusta iltaan, ensin töissä ja sitten siivota  illalla vielä sinun sotkusi?

Oletko edes töissä ? Kuka on perheenne maksaja?

Olen töissä ja maksan menoista yhtä lailla. Nyt tosin lomalla.

Paljonkos sinulla menee viikossa aikaa tällä palstalla? Se on yhtä lailla perheen yhteisestä ajasta pois.

Entäpä omat harrastuksesi? Jos mies on illalla pois, niin mitä väliä sillä on? Lapsenne menevät kuitenkin ajoissa nukkumaan?

Vierailija
24/26 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse olla patteriin kahlittuna, vaikka niitä lapsiakin olisi. Oletteko itse kotonanne 24/7, vain mahdollinen työaika pois lukien? Ärsyttävää päsmäröintiä ja miehen halventamista.

Vierailija
25/26 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy ehkä kerran viidessä vuodessa kavereiden kanssa jossain. Minä ehkä kerran vuodessa. Perheen aika ja parisuhdeaika tärkeintä ei kaverit ja baarit. Pidetään kyllä hauskaa ja alkoholiakin kuluu mutta keskenään, ei erillään.

Vierailija
26/26 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sauna-iltoja kerran kuussa tms. Sain ihan pakottaa kesätapahtumaan kavereiden kanssa, myöhemmin kyllä kiitti tästä. Huomenna yhdessä terassille ekaa ja varmasti vikaa kertaa kesässä :) ollaan lapsettomia kolmekymppisiä ja sitovinta työn lisäksi on harrastekoiramme. Eli yhdessä harvemmin ulos, mutta nytkin kokkailtu, juotu viintä ja chillataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme