Miksi 30-40 vuotiailla naisilla "vaipat"?
Oon nyt aika monessa tapauksessa huomannut, että kolmeneljäkymppisillä ( ja nuoremmillakin!) on "vaipat", eli pikkuhousunsuojaksi sitä nimitetään. Ettekö tosiaan viitsi naiset jumpata alavatsan lihaksianne kuntoon?
Minua jotenkin inhottaa ajatus pissin lirahteluista, ja nähdä sitten niitä keskeltä keltaisia "vaippoja" roskiksessa.
Viehän se rakastelufiiliksiäkin, kun koittaa naisen alapäätä housusta, ja tuntee taas sen läpyskän sielä!
Olisi hyvä ainakin yrittää vaistota jo ennakkoon, milloin ollaan rakastelutuulella ja poistaa "vaippa" sieltä pöksyistä. Vai tunnetteko olonne varmemmaksi kun se hautova tuppu on jalkovälissä?
Kommentit (30)
Höh nyt paljastuit. Sulla on näköjään jokin pakkomielle asiaan...
Ei kyse ole pissasta, vaan runsaasta valkovuodosta, jolle ei oikein ole konstia. Toinen on kun odottaa kuukautisten alkua tai kun ne ovat lopussa, pikkuhousun suojat ovat kätevämmät kuin side.
Ei pikkuhousunsuojat ole pissaa varten, vaan valkovuotoa. Tenat sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt aika monessa tapauksessa huomannut, että kolmeneljäkymppisillä ( ja nuoremmillakin!) on "vaipat", eli pikkuhousunsuojaksi sitä nimitetään. Ettekö tosiaan viitsi naiset jumpata alavatsan lihaksianne kuntoon?
Minua jotenkin inhottaa ajatus pissin lirahteluista, ja nähdä sitten niitä keskeltä keltaisia "vaippoja" roskiksessa.Viehän se rakastelufiiliksiäkin, kun koittaa naisen alapäätä housusta, ja tuntee taas sen läpyskän sielä!
Olisi hyvä ainakin yrittää vaistota jo ennakkoon, milloin ollaan rakastelutuulella ja poistaa "vaippa" sieltä pöksyistä. Vai tunnetteko olonne varmemmaksi kun se hautova tuppu on jalkovälissä?
Pikkuhousunsuoja on yleensä tarkoitettu valkovuotoon eikä inkontinenssiin. Lue vähän enemmän.
Höpöhöpö, liika vatsalihastreeni aiheuttaa
virtsankarkailua ja suojia käyttää eniten nuoret naiset 20-25v
Alavatsa kärsii tunnottomuudesta.Virtsankarkailua ei hoideta lihastreenillä :)
Jos ap on ihan tosissaan, niin hohhoijaa….
"Naiset" taas kaiken pahan alku ja juuri. On ne n a i s e t kamalia kun pitää vaippoja, niin laiskoja ettei viitsi jumpata. Kuuntele nyt ap ittees. Voi myötähäpeä :(
Minä rakastan vaippoja, mitä isommat sen parempi. T: palstan vaippahullu Pena 52v.
Tuletko ap vaihtamaan vaippani? T: Pena
Monet naiset käyttävät niitä ihan rutiininomaisesti, niin tein minäkin, kunnes sain tietää, että se on epäterveellistä. Elämme yhteiskunnassa, jossa puhtautta ja hygieenisyyttä ylikorostetaan ja erityisesti "naisten jutut" ovat likaisia ja kauheita ja monet kompensoivat niin, että menee överiksi. Jotkut käyttävät niitä siksi, että heillä on runsas valkovuoto tms. En usko, että monikaan käyttää virtsanpidätyskyvyn heikkouden vuoksi. Sellaiseen ei pikkuhousunsuoja edes riitä, vaan täytyy käyttää inkontinenssisuojia. Se keltainen on siis luultavimmin kellertävää valkovuotoa, pissa on lähes väritöntä, jos ihminen juo tarpeeksi. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että olipa mikä tahansa suoja, ne tulisi kääriä vessapaperiin tai sanomalehden palaseen tms. ennen kuin laittaa roskikseen, erityisesti jos muut sen näkevät.
Taas tämä sama hullu, joka ei erota virtsaa muista eritteistä. Miehillä sperma tulee samasta reiästä kuin kusi, naisilla on vähän monimutkaisempi alapää. Pikkuhousunsuoja ei ole virtsankarkailusuoja. Niin ja pidä vain itse huoli siitä, ettei omiin kalsareihisi jää kusitippoja.
On miehilläkin housuissa kivekset vaikkeivat tee niillä mitään. Ällöt ryppypussit, yök.
Täh? :D
Klassikko sanonta, mut mitä mä just luin?
Missä kelarissa sää asut?
Mulla on yleensä perseessä vessapaperia vauhtiraitojen ehkäisemiseksi.
t. mies
Hohhoijaa, et sitten ap. edes tiedä mikä on pikkuhousunsuoja. Niitä ei todellakaan käytetä virtsankarkailuun vaan kaiken ikäiset naiset käyttävät niitä valkovuodon takia.
Mä en pidä sellasta"vaippaa". Sillon vaan kun menkat on lopuillaan ja kuukuppia ei enää tarvii. Silloinkin riittää yks (1) päivä. Tänhän sä halusit kuulla. N40
Voi niitä kyllä käyttää virtsankarkailunkin takia.
Osta naisellesi geishakuulat :)
Itsellä ei ole ollut valkovuotoa varmaan siksi kun en ole koskaan käyttänyt e-pillereitä.
Kierto tasan 23vrk.
Ei ole ollut tulehduksia tms.Pesen alapesun 2x päivässä.Kuis usein ap peseytyy ?? Olen nelkyt,että äläpä yleistä!!!
Tytär taas 20vee kärsii virtsankarkailusta
On sullakin ongelmat.