Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi kaunis ja kiva nainen minulle? :)

Vierailija
22.07.2016 |

Minusta tuntuu, että kauniita ja kivoja, varsinkin vapaita sellaisia naisia on kovin vaikeaa löytää. Tällaisen naisen minä itselleni haluaisin:

- Iältään 18-25-vuotias, 26-30-vuotiaskin käy, jos hyvin natsaa kaikilta osin.
- Kaunis kasvoiltaan. Kauniit silmät ja hymy. Pitkät, blondit, brunetet tai mustat hiukset.
- Hyvä kroppa, eli hoikka, pitkät sääret, hyvä peppu ja kauniit, hyvät rinnat.
- Luonnollisen kaunis, eli ei tatuointeja eikä lävistyksiä ihossa.
- Pukeutuu tyylikkäästi, eli tarkoittaa sitä, että ei nyt vaikka kesällä mitään laatikkomaisia vaatteita.
- Hyvä luonteeltaan, eli ystävällinen, sopivan sosiaalinen, huumorintajuinen ja auttavainen.
- Koulutuksella ja ammatilla ei ole niin väliä, mutta toivottavasti on käynyt muitakin kouluja kuin peruskoulun ja ymmärtää maailmasta edes sen verran, ettei ole joka asiasta pihalla kuin lumiukko.

Minä taas olen:
- 26-vuotias, korkeasti koulutettu mies, valmistuin keväällä.
- Komeaksikin on kehuttu.
- Urheilullinen.
- En ole kiiltokuvamainen ulkonäköfriikki, mutta sen verran kiinnitän huomiota ulko-olemukseeni, etten näytä kuin katuojasta tai metsäpusikosta tulleelta, vaan siistiltä haluan näyttää.
- Haluan päästä elämässäni eteenpäin ja pitkälle, kunnianhimoa minulla siis on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupulainen. Toivottavasti löydät etsimäsi. Mistä olet haeskellut? Etkö yliopistosta löytänyt, siellä on paljon fiksuja tyttöjä.

Vierailija
2/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sopii minuun, mutta tykkään myös esim. vähän laatikkomaisista yläosista tiukan alaosan kanssa. Pukeudun hyvin ainakin omaan makuuni.

Paitsi jos hoikalla tarkoitat mallihoikkaa niin sitten en käy. Olen tiimalasiperushoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulta.

Vierailija
4/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mummotunnelin edesta. Siellä on vuokramummoja ensi hätään. Pari ylitti mediakynnyksenkin viime viikolla

Vierailija
5/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta, harrastuksesta, kahvilasta, työpaikalta, konsertista...

Vierailija
6/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella haikailet tasoasi laadukkaampaa naista.

Vierailija
7/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen perusteella haikailet tasoasi laadukkaampaa naista.

Kuinka niin? Olen koulutettu, kunnianhimoinen ja huolehdin itsestäni. Mielestäni hoikka, hyvännäköinen ja kaunis nainen ei kuitenkaan ole useimmissa tapauksissa mitenkään niin laadukastasoinen nainen, etteikö sitä voisi suhteellisen tavallinen, mutta kunnollinen mies tavoitella. Kuuluisat missit ja mallit taas ovat sitten asia aivan erikseen.

Onko todellakin aivan kohtuutonta vaatia, että nainen on hoikka ja ulkonäöltään sitä luokkaa, että miellyttää silmää ja että on myös luonteeltaan kiltti ja ystävällinen?

Tv. aloittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan