Hodarien täytteet. Auttakaa mammat!
Olen töissä kesäkahvilassa. Muutaman päivän päästä on iso markkinatapahtuma ja innostin pomoni, jos tekisimme jonkin tarjouksen siksi päiväksi. Sämpylät ja nakit ovat valmiita. Ajattelin, että jos 200-400 henkilöä kävisi (tämä on aivan arvio, tuota pitää miettiä). Kaipailisin kahta erilaista täytevaihtoehtoa. Toiseen varmaan perinteinen sinappi, ketsuppi, kuivattu sipuli. Mitä muuta? Entäs toiseen? Molempiin tulisi siis nakki, koska ei ole välineitä kokkailla sen ihmeellisempiä täytteitä. Eli helpot ja yksinkertaiset kaksi vaihtoehtoa.
Kommentit (6)
Hodariin kuuluu nakki ja sämpylä, syöjä valitsee itse mausteet.
Voisiko toinen vaihtoehto olla chili dogit jenkkityyliin?
Käviskö juusto täytteeksi? Kurkkusalaatti ja tuore sipulisilppu lienevät myös perinteisiä, varmoja täytteitä hodareihin.
Mutta tarvitseeko muita täytteitä kuin nuo perinteiset? Tilatessa varmaan voi valita, mitä mainitsemistasi täytteistä tulee vai miten ajattelitte? Valmiiksi asti niitä ei varmaankaan voi täyttää.
Varmaan googlailemalla löytyy vinkkiä, mitä esim. USA:ssa tällä hetkellä (tai ylipäänsä) laitetaan täytteiksi. Sieltä vinkkejä ja inspiraatiota etsimään.
Eikö voisi itse valita tyyliin kaikilla mausteilla tai sitten valita kurkkusalaatti, sipuli, ketsuppi, jalapeno, mitä haluaa?
Jos väkeä on paljon, vain yksi vaihtoehto.
Ja toiseen pelkkä nakki