Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun mies pihtaa...:(

puutteesa oleva N
22.07.2016 |

Olen 23 vuotias nainen ja mies 32 vuotias. Muutimme yhteen noin 2 kuukautta sitten, seksielämämme oli aluksi aktiivista harrastimme seksiä vähintään kerran päivässä. Nyt mies haluaa vaan suikkareita, mutta minä en saa mitään kun noin 2 kertaa viikossa normiseksiä, jossa en saa orgasmia eli joudun hoitamaan itse itseni aina loppuun. Mitä voin tehdä, miten saan miehen ymmärtämään ilman että hän suuttuu että minäkin tarvitsen loppuun asti viemistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano, että säkin suutut jossei sua viedä loppuun asti. Voihan myös olla että miehes on väsynyt töistä kun ei jaksa joka päivä naida. Voit kysyä, että miks teillä ei ole enää joka päivä samanlaista seksiä kun ennen. Jos ei mikään auta, niin eroa tai ota rakastaja.

Vierailija
2/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat suusi ja kerrot hänelle, että sinäkin haluat... mitä sinä nyt sitten haluat. Jos haluat ilman suuttumista niin sanat ja äänensävy positiiviseksi, ei syyttäväksi. Eikä anellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sano, että säkin suutut jossei sua viedä loppuun asti. Voihan myös olla että miehes on väsynyt töistä kun ei jaksa joka päivä naida. Voit kysyä, että miks teillä ei ole enää joka päivä samanlaista seksiä kun ennen. Jos ei mikään auta, niin eroa tai ota rakastaja.

Se tässä onkin ollaan molemmat kesälomalla, joten väsymykseen hän ei voi vedota. Olen monesti vihjaillut että minäkin tarvitsisin "hoitoa", mutta täytyy näköjään suoraan sanoa mitä haluaa/ tarvitsee. Rakastan miestäni todella paljon ja muuten meillä menee hyvin, joten eroa en pidä vaihtoehtona ja en todellakaan haluaisi ottaa salapanoseuraakaan. Täytyy vain toivoa että hän ei suuttuisi pahasti kun sanon suoraan miten asia on.

Vierailija
4/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 32v eiköhän hän ole seksitä puhunut ennenkn.

Vierailija
5/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps kahdesti viikossa ei ole pihtaamista...

Vierailija
6/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps kahdesti viikossa ei ole pihtaamista...

No miksi sitä sitten kuuluisi kutsua kun kuukauden päästä yhteen muutosta miehen seksihalut häviää ja joudun anelemaan että saisin edes 2 kertaa viikossa jonkinlaista seksuaalista huomiota enkä silloinkaan saa sitä mitä tarvitsisin (klitorisstimulaatiota). Minä kuitenkin annan hänelle suikkareita päivittäin ilman että hänen tarvitsee ruinata sitä, ei siinä mitään tykkään antaa miehelle suikkareita mutta entä sitten minä. Eikö suhteessa kuitenkin kuuluisi antaa ja saada tasapuolisesti?

Vierailija
7/7 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutteesa oleva N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä onkin ollaan molemmat kesälomalla, joten väsymykseen hän ei voi vedota. Olen monesti vihjaillut että minäkin tarvitsisin "hoitoa", mutta täytyy näköjään suoraan sanoa mitä haluaa/ tarvitsee. Rakastan miestäni todella paljon ja muuten meillä menee hyvin, joten eroa en pidä vaihtoehtona ja en todellakaan haluaisi ottaa salapanoseuraakaan. Täytyy vain toivoa että hän ei suuttuisi pahasti kun sanon suoraan miten asia on.

Huoh, taas tätä naisten kommunikointia. Naiset, puhukaa! Kyllä me miehet olemme jo kuulleet ne suomen kielen tuhmat sanat!