Onko kukaan napannut vielä Pikachua?
Otsikossa siis kysymys. Minulla on vähn reilu 100 Pokemonia jo koossa, mutta Pikachu puuttuu.. Onko kukaan vielä löytänyt sitä? Missähänpäin mahtaisi majailla? Ja joo, olen aikuinen, mutta totaalisen koukussa peliin =D Ainakin työmatkat sujuvat jouhevammin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Huhun mukaan pelin alussa voi saada myös animaatiosarjassa suureen rooliin nousseen Pikachun, jos ensimmäisestä pyydystämistilanteesta lähtee karkuun tarpeeksi monta kertaa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/414943-7-vinkkia-nain-paaset-mukaan-pokemon-peliin
Teini-ikäinen tyttäreni oli lukenut tämän vinkin ja sai sen avulla napattua Pikachun. Kyseisellä Pikachulla ei tosin ole kuin söpöysarvoa, sillä sen cp oli kymmenen luokkaa.
En malta odottaa mitä mun munista kuoriutuu. Petyn todella jos on samat tavikset mitä täältä löytyy muutenkin.
Pyydystin pikkusiskolleni tänään aamulla Lohjalta :3 Myös Helsinki - Pasila välillä olen junassa ollessani pikachun bongannut
Mulla se on ilmestynyt kerran omalle pihalle mutta en saanut kiinni :(
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa mitä mun munista kuoriutuu. Petyn todella jos on samat tavikset mitä täältä löytyy muutenkin.
Mun ekasta munasta tuli tavis, tokasta aivan ihme siisti vesikalapokemon!
Tästä oli uutisia, että tämän avulla näkee puolen tunnin välein missä mitäkin on. Mun pikkukaupungissa ei tosin näy niin paljon kuin oikeasti on mut ehkä tää alkaa pelittää
Miten mun munasta saa jotain ulos?
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Mistä löytää pokestoppeja? Ja mitä tässä pelissä kannattaa tehdä keräämilleen pokemoneille? Aloitin pelaamisen tänään, mulla on 23, vaikka vaan kerran kävin asuntoni ulkopuolella, sieltä sain yhden.
N18
Kauankohan pokepallot riittää kun tässä lähellä ei ole yhtään pokestoppia 😦 Ei huvittaisi ostaa oikealla rahalla niitä.
Ahaa33 kirjoitti:
Mistä löytää pokestoppeja? Ja mitä tässä pelissä kannattaa tehdä keräämilleen pokemoneille? Aloitin pelaamisen tänään, mulla on 23, vaikka vaan kerran kävin asuntoni ulkopuolella, sieltä sain yhden.
N18
Ainakin meidän kaupungissa näyttävät olevan nähtävyyksien lähellä ja keskustassa. Esimerkkejä: kirkko, kaupungintalo, graffiti, taideteos, jne. Heti kun menee kauemmas, on ihan tyhjää.. pokemoneja tosin sielläkin.
Itsellä on n. 30 metrin päässä useampi pokestop ja yks ilta olin niin laiska et ostin 5 eurolla kolikoita ja ostelin sit palloja ja suitsukkeita. Sitten hävetti
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan pokepallot riittää kun tässä lähellä ei ole yhtään pokestoppia 😦 Ei huvittaisi ostaa oikealla rahalla niitä.
Sä voit katsoa sen määrän sieltä "items" kohdasta
Ketään vantaalla Mikkolan holleilla pelaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Kävele.
"Itsellä on n. 30 metrin päässä useampi pokestop ja yks ilta olin niin laiska et ostin 5 eurolla kolikoita ja ostelin sit palloja ja suitsukkeita. Sitten hävetti"
Ihana :'D
N18
Jos lataisin tän pelin toiseenkin kännykkään niin ilmestyiskö tänne enemmän pokemoneja?
Mulla kun on monta (yli10) samanlaista pokemonia niin kannattaisko ylimääräset antaa professorille ja kehittää vaan yhtä paremmaks?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kun on monta (yli10) samanlaista pokemonia niin kannattaisko ylimääräset antaa professorille ja kehittää vaan yhtä paremmaks?
Mä teen just silleen. Se antaa sit sen poksun karkkia takaisin sulle. Huomaa et se sama karkki voi sopia myös seuraavalle asteelle jolloin sen voi kehittää kolmannelle!
Mulla se kuoriutu 2km:n munasta :D