Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen omia ostoksiaan pitää laittaa kapula väliin.Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
21.07.2016 |

Myöskään koppaa ei laiteta koppakasaan ennenkuin edellä oleva valmis eikä omat ostokset kädessä seistä puhisemassa toisten takana.
Ne joilla vaikeuksia,voivat käydä kello 22 kaupassa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ!! Aivan samaa mieltä!

Vierailija
2/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kapula kuuluu laittaa omien ostosten jälkeen, että se on siinä valmiiksi perässä tulevalle. Ja silloin se toimii myös merkkinä, että milloin seuraava voi alkaa lappaa tavaroitaan hihnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus, tästä ei olla aikoihin keskusteltukaan!

Vierailija
4/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kapula kuuluu laittaa omien ostosten jälkeen, että se on siinä valmiiksi perässä tulevalle. Ja silloin se toimii myös merkkinä, että milloin seuraava voi alkaa lappaa tavaroitaan hihnalle.

Siinäs kuulitte. Juurikin noin.

Vierailija
5/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita ystävällisesti kapulaa omien ostostesi jälkeen jos näet että takanasi tulee seuraava asiakas vaan keskityt sen sijaa luomaan häneen vihaisia katseita?????

Vierailija
6/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä lakipykälä tai ohjesääntö.

Itse laitan kapulan aina omien ostoksieni JÄLKEEN, teenkö väärin?

Vierailija
7/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.jokainen laittaa sen ennen omien ostosten alkua.Siinä voi kattokaas seistä iiiihan rauhassa ja katsoa koska se edellä oleva on valmis...iiihan rauhassa.Ei tarvi tökkiä,puhista,vaihtaa jalkaa,huhhutella,ihmetellä..sitten kun edellinen on saanut rauhassa laittaa ostokset voi laittaa sen kapulan ja omat ostoksensa.

Vierailija
8/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä lakipykälä tai ohjesääntö.

Itse laitan kapulan aina omien ostoksieni JÄLKEEN, teenkö väärin?

Minä en,oletan seuraavan laittavan.Teenkö väärin?

Vierailija
9/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä kirjoitti:

Mikset laita ystävällisesti kapulaa omien ostostesi jälkeen jos näet että takanasi tulee seuraava asiakas vaan keskityt sen sijaa luomaan häneen vihaisia katseita?????

Nii,jos joku unohtaa tai toimii eri tavalla niin oikeuttaako se paiskomaan sitä kapulaa niin että säleet lentelee...tuleeko siitä nyt hyvä mieli????

Vierailija
10/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helpompaa laittaa se kapula omien ostosten jälkeen kun seuraava ei välttämättä edes ylety saamaan kapulaa (ainakin itselläni yleinen ongelma)

Vierailija
11/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helpompaa laittaa se kapula omien ostosten jälkeen kun seuraava ei välttämättä edes ylety saamaan kapulaa (ainakin itselläni yleinen ongelma)

No sitten odotellaan.Kun edellinen maksaa kerkee siinä jo laittaan omia ostoksiaan.Miksi se täytyy kauheella kiireellä keretä kasaamaan siihen hihnalle sellainen puolen metrin kasa???

Vierailija
12/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vaikka tehdä niin että joka haluaa/hoksaa/muistaa laittaa omien ostostensa jälkeen ja se joka huomaa että edellä oleva ei halunnut/hoksannut/muistanut laittaa kapulaa, laittaa sen itse? Miltäs kuulostaa? Pystyisimmekö siihen?

Vierailija
13/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja pystyisimmekö siihen ettei siinä kaupan kassalla olisi niin helvetillinen kiire???

Ei ole oikeasti mitään tarvetta saada siihen heti edellisen perään sellaista korkeaa kasaa aikaiseksi.

Vierailija
14/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko vaikka tehdä niin että joka haluaa/hoksaa/muistaa laittaa omien ostostensa jälkeen ja se joka huomaa että edellä oleva ei halunnut/hoksannut/muistanut laittaa kapulaa, laittaa sen itse? Miltäs kuulostaa? Pystyisimmekö siihen?

Ai, suomalainen joutuisi huomioimaan toisenkin ihmisen???

Sulla sitä uskoa inhimillisyyteen vielä on :)

Vierailija
15/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tarvinnut taas aloittaa tästä asiasta. Vieläpä sillä huonommalla neuvolla.

Vierailija
16/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tästä tehty jo lakialoite?

Vierailija
17/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vaikka tehdä niin että jos liikenteessä ajoneuvon kuljettaja ei halua/hoksaa/muista väistää oikealta tulevaa tai ei kolmion tai punaisen valon takaa tullessaan halua/hoksaa/muista väistää muuta liikennettä, ja se joka huomaa että edellä oleva ei halunnut/hoksannut/muistanut väistää, väistääkin itse? Miltäs kuulostaa? Pystyisimmekö siihen?

Vierailija
18/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko vaikka tehdä niin että jos liikenteessä ajoneuvon kuljettaja ei halua/hoksaa/muista väistää oikealta tulevaa tai ei kolmion tai punaisen valon takaa tullessaan halua/hoksaa/muista väistää muuta liikennettä, ja se joka huomaa että edellä oleva ei halunnut/hoksannut/muistanut väistää, väistääkin itse? Miltäs kuulostaa? Pystyisimmekö siihen?

Aivan eri asia. Tämä löytyy ihan liikennesäännöistäkin, tiedätkös?

Vierailija
19/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa, tosin itse laitan kapulan omien ostosten jälkeen.

Mutta se mitä toivoisin on, että älkää tunkeko ostoksianne aivan kiinni mun ostoksiin, älkääkä varsinkaan RUNTATKO mun tavaroita omillanne. Sen kassajonon nopeus ei ole lainkaan yhteydessä siihen, kuinka nopeasti saatte tavaranne hihnalle.

Vierailija
20/52 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua ostaa ja maksaa seuraavana tulevan keräämiä tavaroita ja keskustella asiasta kassahenkilön kanssa, kannattaa se kapula laittaa omien ostosten perään. Oma valinta.