Poikaystävästä pitää käyttää noloa "slanginimeä" kun hänen kaverinsa ovat paikalla
Hävettää aina enkä kehtaisi käyttää sitä nimeä. Se on tyyliin "Nyrkki" joka viittaa siihen että hän oli ennen kova tappelemaan. Jos käytän hänen omaa nimeään niin hän ei reagoi siihen. Kahden kesken saan käyttää hänen omaa nimeään.
Kommentit (50)
Jaa. On sulla ongelmat. Joko poikkiksesi on päässyt ripille? Aikuinen se ei ainakaan ole :D
Sama juttu. Lapsetkin on alkaneet ihmetellä, miks joissain paikoilla, esim. metrossa (varmuuden vuoks) ja esim kummisedällä isää pitää kutsua oudolla lempinimellä.
Kokeile seurustelua yli 20v kanssa.
Paitsi jos kyseessä on tumma kaveri, ne ei aina pääse näistä ghetto jutuistaan yli.
Hah haa :D kutsusin tahallani "Keekkiii, tuu tännnnee, aika vaihtaa meikkivoiteeeet" ja tekisin noloja tverkkausliikkeitä.
"Nyrkki" haluaa viestittää että on kova fistaamaan.
Kaveriskin on tehnyt tänne alotuksen Nyrkistä joskus.
Hän on 17-vuotias. No arvatkaa vaan hävettääkö kutsua häntä sillä nimellä. Yleensä menenkin aina lähelle jos on jotain asiaa ja sanon vaikka "Hei sinä siinnä"
Ap
Mistä ihmeestä te löydätte näitä poikaystäviä? Minä en ole ikinä tavannut ketään, joka vaatisi jotain slanginimen käyttöä. Voi huoh taas näitä palstalaisten parinvalintataitoja
Mä varmaan alkaisin ittuillessani kutsumaan miestä Pupuksi tai Nallukaksi tai muuksi vastaavaksi hanipööksi kavereidensa kuullen. Ja jos ei vastaisi, koottaisin ääntä ja sanoisin jotain, että miksi sä kultsipuppelidippeliduppeli vastaa mulle kun puhun?
Mutta vaikea kuvitella, että seurustelisin kyseisenlaisen kanssa.
Yyyh, niin hirveä myötähäpeä poikaystävääsi puolesta että en voi seurata ketjua.
Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te löydätte näitä poikaystäviä? Minä en ole ikinä tavannut ketään, joka vaatisi jotain slanginimen käyttöä. Voi huoh taas näitä palstalaisten parinvalintataitoja
No hui kauheeta. Hirveä sika, jos haluaa päättää millä nimellä kutsutaan. Ei voi olla hyvä mies sellanen
Kysy siltä "Teuvo, haluatko illalla pillua? Teuvo? Jaa, no ei sitten."
Vierailija kirjoitti:
No kai jokainen saa valita miksi haluaa kutsuttavan?
Ja jokainen saa valita, millä nimellä kutsuu. Tai on kutsumatta.
Jos hän Nyrkki, oletko sinä Kyllikki?
Eikös tämmönen juttu ollut täällä aiemminkin? Taisi olla, että ystävän poikaystävää piti kutsua juurikin "Nyrkiksi". :)
No kai jokainen saa valita miksi haluaa kutsuttavan?