Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iho ohut ja huonossa kunnossa, mikä avuksi, ruokavalio?

Huonoiho33
21.07.2016 |

Mulla on siis todella ohut iho, tarkottaa siis sitä että kaikki mustapäät, finnit, arvet, verisuonet ja tummat silmänaluset näkyy paremmin kuin 'normaali-ihoisilla'. Mulle on ihan monet ammattilaiset sanonut tän. En tiedä auttaisko joku ruokavalio, syön suht. terveellisesti kuitenkin, tässä esimerkki:

Aamupala: 2 keitettyä kananmunaa, kahvi maidolla
Lounas: Linssikeittoa, suklaapatukka
Välipala: Porkkana ja omena
Päivällinen: n. 100g kanasuikaleita rypsiöljyssä paistettuna, tummaa riisiä, kukka- ja parsakaalia, porkkanaa, herneitä
Iltapala: 2 tl pellavansiemeniä, pieni kourallinen manteleita, 2 ruisleipäsiivua + 1 tl keiju molemmilla + juustoa + kurkkua

Juon vettä 2l päivässä, en yhtään enempää. Mutta juon sitä pitkin päivää.. Mun aineenvaihdunta on tosi nopea, pissaan ehkä liian monta kertaa päivässä, mutten uskalla käydä tutkituttamassa sitä asiaa. Jos ravintoaineet ei imeydy tai jotain? En enää käytä vettä ihon pesuun, vaan mulla on apteekista ostettu ihonpuhdistusaine ja kasvovoide.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hiukset ja kynnet? Miten nukut, oletko väsynyt vai pirteä? Alipainoinen, normaali vai  ylipainoinen? Onko sydämen syke normaali? Onko jotain oireita muuten?

Ainakin tuo keiju ja rypsiöljy kannattaa vaihtaa voihin ja kylmäpuristettuun oliiviöljyyn. Lisäisin myös tuoreita kasviksia ruokavalioosi, myös rasvaa lisäisin.

Vierailija
2/2 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ihan ok kunnossa. Nukun aina 8-9h, ja ihan pirteä olen. Normaalipainoinen. Sydämen syke on aika alhainen, 40 luokkaa, mutta lääkärit eivät ole löytäneet siihen mitään erityistä syytä. Olen luullut, että keiju on ihan terveellistä, siinä on omena 3- ja 6 rasvahappoja  ja samaten tuossa rypsiöljyssä mitä käytän. En tykkää voista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi