Syy siihen miksi KILTEILLE MIEHILLE EI HERU !
Kommentit (14)
Rikkaat, vaikutusvaltaiset, julkkikset ja jännämiehet saavat naisia. Muut jäävät ilman. Siis kiltit köyhät ja kiltit ei-julkkikset ja ei-vaikutusvaltaiset jäävät ilman.
Totta! Harmi että kiltteys ja epävarmuus sekoitetaan niin usein toisiinsa! :(
Mää oon kiltti ja saan aina kun haluan. ja haluan toooooosi usein.. =)
M48
Mirja38 kirjoitti:
Näin tää homma toimii.
Perus valkoritarischaibaa poitsulta. Yhtä yksisilmäistä sepustusta kuin vastapuolenkin, joka syyttää VAIN kiltteyttä.
Mirja38 kirjoitti:
Näin tää homma toimii.
.
Perus valkoritarischaibaa poitsulta. Yhtä yksisilmäistä sepustusta kuin vastapuolenkin, joka syyttää VAIN kiltteyttä.
Taas unohtui että tämä armottoman huono palsta ei osaa käsitellä lainattuja viestejä jotka loppuvat linkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mirja38 kirjoitti:
Näin tää homma toimii.
.
Taas unohtui että tämä armottoman huono palsta ei osaa käsitellä lainattuja viestejä jotka loppuvat linkkiin.
..paskaako tulet kikkailemaan tänne surkeuttasi kun palstakin on niin huono? Runkkaa rauhassa siellä ojassa jossa asut.. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirja38 kirjoitti:
Näin tää homma toimii.
.
..paskaako tulet kikkailemaan tänne surkeuttasi kun palstakin on niin huono? Runkkaa rauhassa siellä ojassa jossa asut.. =)
Unohdit näköjään alapeukun.
Heruis jos olisit oikeesti kiltti.
Kyllä minä haluaisin kiltin miehen koska itsekin olen kiltti :(
Kävelettekö te koskaan muiden ihmisten keskuudessa julkisilla paikoilla! Siellä näkyy aika monenlaisia pareja. On rumia ja lihavia miehiä suhteessa, ihan normaaleja miehiä, komeita, nörttejä.. Sama naisissa. Aika monipuolista väkeä näkyy.
Ei pelkästään komeita alfoja ja julkkiksia. Mutta tietenkin jos jotain missiä yrität niin hyvin usein he pyörivät niissä porukoissa joihin ei ns. tavallisia ihmisiä oteta.
Katsopa vaikka Roope Salmista. Melkein jopa ruma mies ja silti seurustelee missin kanssa. Perus ylimielinen mitäänsanomattoman näköinen heppu.
Ai? Mun mies on kiltti. Ehkä olen sitten joku poikkeustapaus.
Mies oli niin paljon minun näköinen, että ihan säikähdin, partaa ja tukkaa myöten, suosin samanlaisia paitojakin :D Asiaa tuo puhui, olen kohtelias, hyväkäytöksinen ja kiltti mies ollut aina, jotkut sekoittaa valitettavasti nuo asiat siihen, että olisin joku kynnysmatto, yllättyvät sitten kovasti kun tälläinen kiltti mies sanookin suoraan asioista, omaa omat mielipiteet ja arvot sekä seisoo niiden takana. Minusta monien ns. pahojen poikien käytös ja uho on esitystä, heillä monilla on huono itsetunto ja ovat epävarmoja sitä sitten ylikompensoidaan jollain naurettavalla uholla ja machoilulla, jotkut naiset voi mennä siihen esitykseen ja halpaan, minulle se ei mene läpi.
Kyllä se on hyvin pitkälti kiinni rahasta ja siita kuinka paljon on valmis tekemään naisen ostamisen eteen jakamalla porvarille persettä ja siten mahdollistamaan naiselle autot, omakotitalot, kesämökit ja siihen päälle vielä kaikkea pikkukivaa. Millään kiltteydellä (mitä edes tarkoittaa?) ei ole tämän kanssa tekemistä paskan vertaa.