EIKÖ TÄMÄ OLE OIKEA NAINEN MINULLE? ( LIIAN FIKSUKO MULLE?)
Oon 21 v mies ja seurustellut jonkin aikaa erään todella kauniin saman ikäisen naisen kanssa. No tämä on rikkaasta perheestä ja suvusta. Äiti ties mikä johtaja ja isä lääkäri. Heillä on monta autoa pihassa, useampi koira sekä hienomökki.
He pitävät varallisuutta tärkeänä ja lukion sekä korkeakoulu/yliopistotutkinnon suorittamista.
Heillä on vaan niin paljon rahaa ja hyvin menee, se oikeasti näkyy ulospäin. Hän on myöskin suosittu.
No, mutta minä taas ... Vanhempani ovat työttömiä, köyhiä ja suvussani on paljon outoja ihmisiä sekä mielenterveysongelmaisia+ myös alkoholiongelmaa. Onhan munkii suvussa muutamat rikkaat, mutta ne ovat lähinnä ammatiltaan talkkareita jotka rikastuttaneet itsensä vuosien varrella. (Tekemällä kovasti töitä ja säästämällä)
Olen epäsuosittu enkä arvosta ammattia kauheasti tai no toki mulle raha kelpaa mutta....
Oon tälläkin hetkellä yksiössäni kirjottamasaa tätä viestiä enkä tälläkään hetkellä ole töissä. Itse suoritin peruskoulun aika huonosti ja menin sitten amikseen.
Minusta tuntuu, että ei tästä taida mitään tulla, turha tätä on enää jatkaa ja kiusata itseään, kun olemme niin erillaisia.
Mun varmaa pitää vaihtaa tyhmempään. Kyllähän niitä kaikenlaisia löytyy. Ei ainakaan tarvi liikaa hermoilla sen seurassa jos on samaa luokkaa, kuin minä.
Kommentit (5)
Ihmisen kanssa sitä seurustellaan eikä rahan kanssa.
Voihan tuossa vaikeuksia tulla, jos vanhemmat on raharaharaha.
Toisaalta sinä Olet varmasti ihmisenä niin hieno, että jos se tyttö on fiksu ja näkee sen arvon. Sitähän ei rahalla voi mitata. Usein sille jolla on heikko itsetunto ....siis siitä tuntuu, että joku on liian hyvä, vaikka ei olisi.
Onko tyttö henkisesti sinulle hyvä?
Se raha on huono mittari. Siellä voi olla vaikka mitä kusipäitä ihan kuin muuallakin. Ja josjollekin raha on mittari, niin onko se sinulle hyvä?
Jos tyttö on arvokas, niin ei hän ole sinulle liian hyvä. Sinä olet hieno ja arvokas. Sinulle sopii luultavimmin sellainen, jonka koet liian hyväksi...koska sinun saattaa olla vaikea nähdä omaa arvoasi.
Se, että lähipiirissäsi on mt ongelmia ja työttömyyttä ei tee sinusta huonoa ihmistä. Se, että näkee huono-osaisitte tai on osana sitä...usein oppii syvyyttä ja elämän eri sävyjä. Oppii myös arvostamaan elämässä paljon muuta kuin rahaa.
Ei kannata jäädä ruikuttamaan sitä mistä tulee. Pitää uskaltaa alkaa elää omaa elämää. Jokainen tulee jostakin. Ette te sen tytön kanssa mahda sille mitään mistä te kumpikin tulette. Sille te mahdatte, että mitä te nyt teette.
Että härkää sarvista ja elämään. Sinä olet just hyvä.
Ehkä se tietää millasta porukkaa noissa rikkaitten seassa pyörii ja haluaa jotain aivan muuta? Voi olla, että noissa porukoissa esiintyy kilpavarustelua ja ihmiset ovat aina töissä ja hankkimassa sitä rahaa lisää, eivät aidosti läsnä.
Jos sun pitää potea tuollaista alemmuudentunnetta tytön kanssa nii kyllä, tyttö on väärä sinulle.
No mä olen akateeminen ja varakas, mieheni on vähemmän koulutettu ja rutiköyhä. Mua ei kiinnosta miehissä raha vaan se mies itse henkilönä. Ehkä tyttöystäväsi ajattelee samoin. Mutta jos sun itsetunto ei kestä, niin ota ihmeessä joku, joka ei ole aidon rakkauden perään.
Lohduttaako yhtään jos kerron että se tuskin on aitoa rakkautta jos se kaatuu mainitsemiisi asioihin.