Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies ryntäsi tänään Pokémon Go -huuruissa autoni eteen

Vierailija
20.07.2016 |

Äkkijarrutus ja onneksi takana ei ollut toista autoa, joka olisi oman autoni perään rysähtänyt. Selvittiin säikähdyksellä mutta toi perkeleen Pokémon pitäisi kieltää laissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, niin varmaan...

Vierailija
2/7 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan monet pelaa sitä auton ratissakin! Sinänsä ei haittaa jos pelaa asiallisesti, mutta onhan se kyllä ihan hullu ilmiö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssi hakkaa vieläkin. Ihan "puskista" ryntäsi auton eteen kuolleesta kulmasta. Tuossa olisi voinut käydä tosi huonosti. Ap

Vierailija
4/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin (aikuisen) pariskunnan pokemon-jahdissa. Molemmilla oli kännykät ojossa ja toinen näistä lähti rynnimään kadun yli pokemonin perään. Tuossa ei kyllä ollut mitään vaaratilannetta muille kun suojatietä käytti eikä autoja ollut silloin tulossa mistään suunnasta. Tiedä sitten, olisiko tämä kadunylittäjä osannut poke-huumassaan autoja edes varoa, jos niitä olisi liikenteessä ollut.

Luulin että toi on vain lasten villitys, mutta toi pariskunta vaikutti ulkonäön perusteella noin 30-vuotiailta.

Vierailija
5/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemoneja ei tartte pyydystää juosten. Ne seuraa sua aika pitkään, ehkä noin 100-150 metriä

Vierailija
6/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokemoneja ei tartte pyydystää juosten. Ne seuraa sua aika pitkään, ehkä noin 100-150 metriä

Täällä tuntuvat monet juoksevan Pokemon-jahdissa. Tosin noi juoksijat ovat olleet lapsia.

Vierailija
7/7 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti muutaman päivän tajuta, että lähipuistossani tönöttävät ihmiset ovat pelaamassa pokemonia. Rupesin vain ihmettelemään miksi yhtäkkiä siellä on koko ajan zombin lailla kulkevia.

Muuten ei haittaa, hyvä kun raitista ilmaa saavat, mutta pyöräilijänä ärsyttää se, että ei tiedä huomaavatko minua. Tuntuisi hölmöltä ja huomionhakuiselta (suomalaisen pahin painajainen) soittaa ennaltaehkäisevästi kelloa joka kerta, kun ajan puiston läpi.