Paras peniksen koko gallup
Kommentit (16)
Hah hah, asenteellista! Ihan pakko vastata tuo "olen väljähkö", olinpa tai en!
Oman koko 17,8 cm pitkä, 13 cm ympärys ja leveys 4,5-4,8 cm. Se on pieni, joten vähintään tota selvästi isompi pitää olla.
Hehee... Oon hetero mies, mutta vastasin solidaarisuudesta vähän pienemmän puolesta ;)
Mitä tekemistä väljyydellä on sen suhteen, minkä pituisesta peniksestä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Oman koko 17,8 cm pitkä, 13 cm ympärys ja leveys 4,5-4,8 cm. Se on pieni, joten vähintään tota selvästi isompi pitää olla.
Mikä pieni ole.
huonot vaihdoehdot. ellen väärin muista, niin suomalaisilla miehillä peniksen keskikoko on suunnilleen 14-15cm. jos haluaa leikkiä keskikokoisella tai vähän isommalla, niin on vain kaksi vaihdoehtoa valittavana.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tässä kysyttiin ympärysmittoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pieni ole.
Kyllä se vaan pieneltä näyttää.
Omaan juuri täydellisen kokoisen. Pituutta on juuresta kärkeen asti ja paksuutta koko kaaren verran. Ihan huikee vehje olen saanut sillä lukemattomia kertoja. Tykkää siitä naisetkin kun useimmat ovat halunneet uudestaan. Jos en olisi ujo tai edes humalassa niin saisitte vaikka kuvan.
Iso on paras! Enkä ole mikäään väljähkö kuten ei moni muukaan nainen, miesten propagandaa on saada isoista pitävä nainen uskomaan niin.
Vierailija kirjoitti:
huonot vaihdoehdot. ellen väärin muista, niin suomalaisilla miehillä peniksen keskikoko on suunnilleen 14-15cm. jos haluaa leikkiä keskikokoisella tai vähän isommalla, niin on vain kaksi vaihdoehtoa valittavana.
Joskus luulen ettei ole mitään keskikoja. On vain pieniä ja isoja. Vissiin iso kun lähes kaikki naiset on tuntuneet tiukoilta? Omasta mielestä ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sen verran väljä, että pitää tuntua kurkussa asti :D
UP
Muistakaa myös kommentoida niin saadaan enemmän äänestäjiä!