Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika lähti Roihulle, tänään ehditty naimaan jo kahdesti!

Vierailija
20.07.2016 |

Poika lähti tänään Roihuleirille ja panemaan on kerittu jo kahdesti! Ompa ihanaa! Naitteko aina muutkin paljon kun lapset eivät ole häiritsemässä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa naitaisiin! Ei ole seksiä ollut yli neljään vuoteen, ei. Mahtaako se olla jotain hyvää syötävää?

Vierailija
2/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Lähetetään lapsi joka kesä pariksi viikoksi leirille juuri siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Sama juttu täällä. Paitsi että yksi pitkä pano. Naimme kyllä aina jos miehen kanssa saadaan kahdenkeskistä aikaa.

Vierailija
4/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa samalla mallilla koko leiriviikko, niin johan on rukki kivellä, kun poika palaa kotiin.

Vierailija
5/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo luulin että poika on siellä päässyt naimaan :/

Vierailija
6/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa naitaisiin! Ei ole seksiä ollut yli neljään vuoteen, ei. Mahtaako se olla jotain hyvää syötävää?

Meillä on 6 tai 8 vuotta viime kerrasta. En edes muista, millaista mahtoi olla...

Vierailija
7/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tyttö menee ihan harrastukseensa, niin silloin pannaan aina. Viime talvena oikein harmitti kun sairastui eikä päästy irstailemaan kunnolla.

Vierailija
8/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aina me kans. Mutta ärsyttää, kun näin vanhemmiten tulee seksipäivästä/päivistä aina virtsis.

Vierailija
9/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että ap:n kanssa haluaisi joku naida vapaaehtoisesti. On niin ällön oloinen ihminen.

Vierailija
10/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä lapsuudesta Tervaksella pääsi moni neitsyydestään, oli vaan hankalaa hommaa makuupussin uumenissa ja täysissä teltoissa. Itse todin jouduin vaan posket punaisena kuuntelemaan, olin leirin pienin 12-v.

Vierailija
11/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä! Väittääkö joku avioliitossa oleva ettei ole vuosikausiin ollut seksiä? Meillä jo alle viikko alkaa kiristyttämään pinnaa. Tuon on pakko olla provo.

Vierailija
12/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, oli työpäivä. Nyt vaan odottelen miestä töistä... #lapsiroihulla

Vierailija
13/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä! Väittääkö joku avioliitossa oleva ettei ole vuosikausiin ollut seksiä? Meillä jo alle viikko alkaa kiristyttämään pinnaa. Tuon on pakko olla provo.

En minäkään usko noita vuosia ilman juttuja. Pari päivää ilman alkaa jo tuntumaan puutteelta. Yksi suhde kaatui siihen kun naista ei haluttanut kuin parina kolmena päivänä kuukaudessa. Liittyi jotenkin menkkoihin, en muista oliko ennen vai jälkeen kun halusi.

Vierailija
14/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että ap:n kanssa haluaisi joku naida vapaaehtoisesti. On niin ällön oloinen ihminen.

Ja tämän päätelmän pystyit tekemään parin lauseen perusteella? Mikä oli ällöä? Se, että kertoi naineensa vai mikä?

Vierailija
15/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni partioleirillä 15-vuotiaana vuotta vanhemmalle pojalle. Muistot ovat kultaa.

Vierailija
16/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käsitin että poika on päässyt naimaan leirillä, kun ei ole pikkusisarukset häiritsemässä.

Vierailija
17/37 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käsitin että poika on päässyt naimaan leirillä, kun ei ole pikkusisarukset häiritsemässä.

Minäkin luulin että siinä oltiin iloisia kun poika sai leirillä. Ja sitten kyseltiin vielä että panetteko lehmiännekin lasten poissaollessa?

Vierailija
18/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keskiviikosta sunnuntaihin joka päivä meillä on ollut seksiä, pitkiä hyväilysessioita ja kiihkeää panoa. Eilen mies ajoi karvani. Emme ole ehtineet kyllä ikävöimään poikaa yhtään. Meillä on ollut tosi mukavaa kahdenkeskistä aikaa. Tehty ruokaa, leivottu ja käyty ajelulla seksin lisäksi.

ap

Vierailija
19/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä onkin.

Vierailija
20/37 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset