Kaverin poikkis jätti armeijan kesken mutta kaveri ei tajua jättää sitä luuseria
Me ei haluta sen poikkista enää meidän kaveriporukkaan koska se ei ole täyttänyt miehen velvollisuuttaan. Mutta kaveri ei haluu jättää sitä, niin sekin on jäämäs ulkopuolelle.. Bläähh..;|
Miten me saadaan taottuu järkee ton kaverin pähän?
N16
Kommentit (13)
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, ettei käy inttiä. Mutta jos kerran jotain aloittaa, niin voisi sen loppuun viedä. Intin keskeyttäjät ovat varmaan ihmisiä, jotka luovuttavat kun tulee vähänkin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, ettei käy inttiä. Mutta jos kerran jotain aloittaa, niin voisi sen loppuun viedä. Intin keskeyttäjät ovat varmaan ihmisiä, jotka luovuttavat kun tulee vähänkin vaikeaa.
Eli jos sattuu vahingossa valitsemaan väärän opiskelupaikan niin siinä sitten kärvistelee maisterin paperit alalta, joka ei nappaa yhtään. 5v elämästä turhaan ja opintolainat niskassa mutta ainakaan ei luovuttanut
Huono ja läpinäkyvä (tod. näk. miehen kirjoittama) provo.
Ei tuollaisten 16-v. tyttöjen 'kaveripiirejä' todellisuudessa ole olemassakaan.
Ei mene läpi nyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sattuu vahingossa valitsemaan väärän opiskelupaikan niin siinä sitten kärvistelee maisterin paperit alalta, joka ei nappaa yhtään. 5v elämästä turhaan ja opintolainat niskassa mutta ainakaan ei luovuttanut
Itse asiassa sillä alalla ei ole juuri mitään väliä, pääasia, että on joku maisteli.
Van täysi lampaat käy orja armeijan kun pelkäävät miten muut heihin suhtautuu. Eivätkö he tajua että sodan syttyessä he puolustavat vaan hallitsevaa eliittiä.
Ei minusta yhtään noloa, jossei jaksa Suomen suurinta roolipelitapahtumaa loppuun saakka.
Ei armeija kenestäkää miestä tee. Nykypäivän armeija on sitä paitsi mennyt ihan homosteluksi kun pride kulkueeseen osallistuivatkin. Ja mitään isänmaata ei ole enään mitä puolustaa.
Ehkä se sun kaveri, sen pojan tyttis, käski lopettamaan intin ikävän ja mustasukkaisuuden takia?