alapään karvojen siistiminen
Te ketkä siistitte karvoja leikkaamalla lyhyemmäksi, kuinka saada pistelevät karvat pehmeämmäksi? Nyt ei ole aikaa odotella että muuttuvat ajan myötä pehmeämmäksi.. En pysty sheivaamaan kokonaan herkän ihon takia.
Kommentit (7)
Pitää turvautua klassisiin miesten keinoihin niiltä ajoilta, kun parturit ajoivat asiakkaiden partoja. Ensin karvat pitää lämmittää, mikä käy helposti levittämällä niiden päälle kuuma ja kostea froteepyyhe. Viiden minuutin jälkeen pyyhe pois ja partavaahtoa karvoituksen päälle. Pari minuuttia tämän jälkeen sänki on pehmeää.
Tätä et kysynyt, mutta mä sokeroin. Tulee aivan ihanan pehmeää ja sileää jälkeä ja mikä parasta, ei näppyhä tai muitakaan ongelmia. Sheivaamaan minäkään en pysty.
Mitä on sokerointi? Mulle ei käy vahaukset eikä sheivaaminen, mutta herkän ihon karvanpoistovoide sopii. Tosin karvat kasvavat terävinä takaisin, ei sille voi mitään. Minulla on paksua, mustaa karvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on sokerointi? Mulle ei käy vahaukset eikä sheivaaminen, mutta herkän ihon karvanpoistovoide sopii. Tosin karvat kasvavat terävinä takaisin, ei sille voi mitään. Minulla on paksua, mustaa karvaa.
Suosittelen myös sokerointia. Kainaloiden sokeroinnin hoidan yleensä varsinkin kesällä kosmetogilla (tms.), kun ovat sen verran hankalat, mutta talvella joskus teen itsekin. Tulokset tosin silloin vähän vaihtelevat, kun joskus sokeri kovettuu liian nopeasti.
Sokerointi hoituu nopeasti ja jos ei ole mikään supermatala kipukynnys, ei tunnu pahalta ollenkaan, varsinkaan ekan kerran jälkeen. Lopputulos kestää paljon pidempään kuin sheivauksessa eikä heti ole pistävää sänkeä. Tai ei mielestäni ollenkaan, karva kasvaa takaisin vähän pehmempänä/vähemmän. Pitäisi käydä sokeroimassa myös bikiniraja tai opetella itse sokeroimaan kunnolla.
Mä laitan hoitoainetta. Mulla on siis puolen sentin pituinen karvoitus.
up