Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tyhmä, laiska ja sotkuinen. En jaksa.

Vierailija
20.07.2016 |

Tiskikonetta ei kertaakaan täytetty niin, että kaikki tiskit peseytyisi. Puuastioita tiskikoneessa. Likaiset astiat, vaatteet ja tyhjät tölkit pitkin asuntoa. Ei pese käsiään kun tulee töistä tai kun käy pienellä hädällä. Lenkittää koiraa 10 minuuttia vaikka olen sanonut ettei se riitä. Ei siivoa ilman pyyntöä, jos imuroi se on jeesuksen ihme ja hän muistuttaa siitä viikon päästä kun pyydän imuroimaan. "Vastahan mä viikko sitten..." Ei käydä koskaan ulkomailla, mutta loukkaantuu jos olisin yksin lähdössä.

Kaiken huippu tulee tässä: aikoo kuulema jäädä pienipalkkaiseen työhönsä, koska minä aloin tienata niin hyvin. Olen vuosia odottanut ja kannustanut että aloittaa opiskelut. Kilin vitut. Kyllä nainen maksaa 80% asuntolainasta ja muista menoista. Jee... Sanokaa mitä sanotte, mutta kun on odottanut että toinen kouluttaa itsensä varmempaan ammattiin niin saa olla pettynyt kun niin ei välttämättä käykään. Miehellä ei ole tippaakaan kunnianhimoa, ja se näkyy.

Onneksi ei ole lapsia. Puoli vuotta sitten suunnittelin vauvoillemme nimiä, nyt värisyttää ajatuskin tuon kuhnaajan kanssa lasten teko. Ei olla harrastettu seksiä moneen viikkoon koska olen niin kurkkuani myöten täynnä tuon possuilun katsomista. Saa nähdä huomaako ettei parisuhde pysykään kasassa itsestään vaan sen eteen pitäisi tehdäkin jotain. Kehittyykö miehet vain niin saatanan hitaasti? Tuo on ihan niin kuin minä 16-vuotiaana. Huh hei.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitään tule. Miksi tuhlaisit elämäsi?

Vierailija
2/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis olette vielä yhdessä, koska....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran yksi vittumainen pirttihirmu  vauhdissa. Olette kuvottavia.

Vierailija
4/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jos mies siivoaisi usein ja toimisi muutenkin naisen toivomuksien mukaan niin keskustelunaihe vaihtuisi otsikkoon "miksi mieheni tekee kaiken mitä pyydän"

Vierailija
5/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen miehen edes vastuuttomuus tulee aina jotenkin naiselle yllätyksenä? - Vai mitä nainen kuvitteli alkaessaan olemaan miehen kanssa? Olenko minäkin vaarassa taantua edesvatuuttomaksi hulttioksi, jos -joskus päädyn parisuhteeseen? - Vai pitäisikö ruveta jo ennen sitä, niin tarjoan naiselle "elämänsä haasteen" kun saisi huolehtia sekä itsestään että minusta...Ei kai kukaan täyspäinen sellaiseen ryhtyisi.

Vierailija
6/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhdessä koska yhteiselo on muuten aika rauhallista ja en elämäntilanteesta johtuen jaksa muuttaa nyt pois. Ja ehkä tässä on joku äitikompleksi, äitillä vaihtui miehet kuin pipot ja minua ällötti sen katsominen. Päätin ettei minusta tule samanlaista. Yritän väkisin ajatella ettei meillä niin huonosti mene vaikka menisi.

Ap.

Vierailija
7/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen miehen edes vastuuttomuus tulee aina jotenkin naiselle yllätyksenä? - Vai mitä nainen kuvitteli alkaessaan olemaan miehen kanssa? Olenko minäkin vaarassa taantua edesvatuuttomaksi hulttioksi, jos -joskus päädyn parisuhteeseen? - Vai pitäisikö ruveta jo ennen sitä, niin tarjoan naiselle "elämänsä haasteen" kun saisi huolehtia sekä itsestään että minusta...Ei kai kukaan täyspäinen sellaiseen ryhtyisi.

En tiedä mitä tarkoitat. Enhän minä tuntenut miestä kun alettiin seurustella. Ja rakkauslasit päässä sitä ei toisen virheitä alussa näe.

Ap

Vierailija
8/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä mitä tarkoitat. Enhän minä tuntenut miestä kun alettiin seurustella. Ja rakkauslasit päässä sitä ei toisen virheitä alussa näe. Ap"

Mutta oliko mies siis ylipäätään siisti -ei likaisia tölkkejä tai vaatteita ympäri asuntoa.. Osasi käyttää tiskikonetta? lenkitti koiraakin enemmän kuin 10 minuuttia?  - Sen sijaan,  mitä pienipalkkaiseen työhän jäämiseen tulee, niin en tiedä olsiko tässä ongelmaa, jos kyseessä olisi nainen, joka tosin kuin mies voi edelleen kirkkain silmin sanoa, että hän näkee itsensä tulevaisuudessa itsensä kotiäidin roolista ja miehen tehtävä on hankkia kodin ulkopuolella se raha ja toimeentulo, joka mahdollistaa tämän haaveen...  Tai mitä tulsii, jos mies toteaisi naiselle, että hänellä ei ole yhtään kunnian himoa, kun tämä tyytyy toimimaan vain hoitajana, eikä hänellä ole lainkaan kunnian himoa opiskella "varmempaa" ammattiia.   

Vierailija
9/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan