hesarin levikki romahtanut hienosti
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan se toimittajien ammattitaidottomuus selvenee, ei ihme että alamäkeä riittää. Varmaan kannattaa pitää yllä sensuuria ja enempi keskittyä propakandaan.
Oikeampaa tietoa saa netistä, niin ei sitten kiinnosta paperinen.
Toisaalta, pienituloisilla rahatilanne kiristyy.
Lukisit enemmän Hesaria, niin ehkä oppisit kirjoittamaan propaganda. Ymmärrän, että persujen kokouksessa se kuulostaa propakandalta... Sivistyneimmät käyttävät jopa muotoa brobakanda.
toimituksenkin rääpäle heräsi. Tee töitä ja lopeta säälittävä lässytys. YT-neuvottelut koko ajan käynnissä, olet kohta työtön.
Heh,
Itse asiassa olen työtön. Kielenhuoltoa tehnyt monenmoisissa organisaatioissa kyllä. Nyt free-pohjalta pidän itseni (ja lukiolaiseni) hengissä ansiosidonnaisella ja tienaan sen mitä laki sallii.
Olen arvomaailmaltani ja elintavoiltani lähiten punavihreää liberaalia kalliolaishipsteriä kuin kokoomusta, keskustaa tai persuja. Silti peruin Hesarin tilauksen tänä kesänä lehden linjaan lopullisesti kyllästyneenä. Haluan poliittisesti ja ideologisesti sitoutumatonta laatujournalismia, en mielipiteenmuokkausta edes niihin asioihin, joita itse kannatan!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta ne hipsteriuutiset. Kaipaisin ihan vaan kuivaa ja LUOTETTAVAA uutisointia ja reportaaseja.
Niin minäkin kaipasin. Siksi lopetin Helsingin Sanomien tilauksen ja siirryin New York Timesin nettitilaajaksi (ensimmäiset 4 viikkoa maksaa yhteensä euron, sen jälkeen n. 5 euroa / kk, voit perua milloin vain). On muuten uutisartikkelit laadultaan aivan eri tasoa kuin Helsingin Sanomien artikkelit. Sieltä löytyy myös todella hyviä reseptejä ja muuta kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan se toimittajien ammattitaidottomuus selvenee, ei ihme että alamäkeä riittää. Varmaan kannattaa pitää yllä sensuuria ja enempi keskittyä propakandaan.
Lukisit enemmän Hesaria, niin ehkä oppisit kirjoittamaan propaganda. Ymmärrän, että persujen kokouksessa se kuulostaa propakandalta... Sivistyneimmät käyttävät jopa muotoa brobakanda.
toimituksenkin rääpäle heräsi. Tee töitä ja lopeta säälittävä lässytys. YT-neuvottelut koko ajan käynnissä, olet kohta työtön.
Heh,
Itse asiassa olen työtön. Kielenhuoltoa tehnyt monenmoisissa organisaatioissa kyllä. Nyt free-pohjalta pidän itseni (ja lukiolaiseni) hengissä ansiosidonnaisella ja tienaan sen mitä laki sallii.
Työtön pilkunnussija. Olipas yllätys.
No ei ihme, että tuputtavat sitä lehteä joka nurkan takana. Eikä riitä vaikka sanoo olevansa työtön ja lukevansa uutiset mieluummin netin kautta.
HS-lehti on jäänne Neuvostoliitosta ja nyt kun Neuvostoliitto on kaatunut niin Euvostoliitto ja Euroopan tuhoaminen sisältä päin on ykkösjuttuja. Naamioitu mamutukseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh,
Non nii, minkähän takia työtön :) Olisko ammattitaidon puutetta? Tosin olet ilmeisen ammattitaitoinen elämään tukien varassa, ei se mikään huono strategia olekaan näinä päivinä. Jos ei ymmärrä sisältöä, niin voi keskittyä olennaisempiin asioihin. Jospa ne persut laittelee tahalleen vääriä kirjaimia sekaan , niin saa ilmaista mainosta.
Ei se lempinimi Hyysärin Sanomat ole tyhjästä tullut. Kyllä siellä monella toimittajalla on aika läpinäkyvä agenda ja 'kansan sivistystavoite' tiedonvälityksen sijaan. Ei ihmiset kuitenkaan tyhmiä ole.
Paperilehti on oikeastaan aika kiva. Mukava lukea aamulla PÖYDÄSSÄ lehti ja siemailla samalla kahvia... Paljon enemmän fiilistä kuin näytöltä. Tosin en minäkään ole tästä fiilistelystä valmis maksamaan sitä 350e vuodessa. Käyn mielummin vaikka lomalla sillä rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Punavihervasuri toimitus ajaa seinaan.
Paitsi että hesari on hyvin oikeistolainen mielipiteissään ja jutuissaan. Sekä myös venäjä vastainen ehkä siniviher toimitus ennemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että hesari on hyvin oikeistolainen mielipiteissään ja jutuissaan. Sekä myös venäjä vastainen ehkä siniviher toimitus ennemminkin.
Niin, suuntaa on nyt korjattu reippaasti oikealle, mutta tapahtuiko se liian myöhään? Talouspuolella totesivat lopulta tosiasioiden edessä etteivät ne Kallion punavihreät hipsterit maksa lehdestä ja maksavat asiakkaat saivat tarpeekseen propagandasta.
Voi perkele.
Kai se pitää tilata Savon Sanomat, kun tuo lopetetaan.
Kuka haluaa lukea vihervasemmistolaista ja aivopesua tuottavan progandatoimituksen saastaa?
Vastaus on levikissä, ei siis kukaan aivoilla varustettu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lääkkeesi tai vaihda lääkäriä.
Kaikille löytyy omat uutiset, turha riidellä.
Itse tilaisin paperilehteä mutta ei näin opiskelijana ole varaa turhuuksiin.
Päättelit siis ap:n sairauden siitä, että copy/pastetti linkin kuvaan? Ettet nyt kuule itse ole aika pihalla?