Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa rehellisesti, ymmärrättekö te nuorten naisten pukeutumisparadoksissa miehiä varten mitään logiikkaa?

Vierailija
20.07.2016 |

Eli siis pukeudutaan seksikkäästi ja paljastavasti nuorten ja komeiden miesten katseita varten, mutta ei missään tapauksessa haluta saada rumien ja vanhojen miesten limaisia ja iljettäviä katseita!

Ja mukaan vastaajan sukupuoli ja ikä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole logiikkaa minkään asian suhteen.

Vierailija
2/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pukeudun seksikkäästi muita naisia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis pukeudutaan seksikkäästi ja paljastavasti nuorten ja komeiden miesten katseita varten, mutta ei missään tapauksessa haluta saada rumien ja vanhojen miesten limaisia ja iljettäviä katseita!

Niin katsos kun miehillä on se parasta ennen päiväys.

Vierailija
4/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. En itse pukeudu paljastavasti. N27

Vierailija
5/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi jos joku keski-ikäinen siiderivalas tulisi kuolaamaan niskaasi? Palstallakin on viikottain aloituksia siitä miten suomalaiset naiset ovat niin epäseksikkäitä että mies ei voi kuin mennä omia teitään!

Vierailija
6/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset haluavat löytää yhden ihanan miehen, joka ihastuu heihin ja he ihastuvat häneen. Siksi pitää näyttää hyvältä, jotta se ihana mies kiinnostuisi heistä eikä muista naisista. He eivät halua inhottavia muita miehiä, joista eivät ole itse kiinnostuneita. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
7/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta naisilta voisi odottaa?

Vierailija
8/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näkee, että puolet naisista ei ymmärrä edes koko kysymystä! Noloa.

Vierailija
9/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei sillä pukeutumisella välttämättä haeta huomiota yhtään keneltäkään. Nainen voi pukeutua paljastaviin vaatteisiin, koska tietää näyttävänsä niissä hyvältä -> tulee itselle hyvä fiilis. Eli siis ihan itseään varten pukeutuu.

Vierailija
10/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se tulee kyllä jo paljon aikaisemmin kuin miehillä. Ja miehen kohdalla parasta ennen -päiväykset unohtuvat, jos lompakko on paksu.

Vierailija
11/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se tulee kyllä jo paljon aikaisemmin kuin miehillä. Ja miehen kohdalla parasta ennen -päiväykset unohtuvat, jos lompakko on paksu.

Dream on, äijänkäpy, dream on.

Vierailija
12/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa näkee, että puolet naisista ei ymmärrä edes koko kysymystä! Noloa.

Jotkut naiset pukeutuvat miehiä varten, jotkut eivät. Ei me olla mikään yksi massa jossa kaikilla naisilla on samat periaatteet. Ne naiset jotka pukeutuvat miehiä varten haluavat luultavasti myös hyvännäköisiä miehiä jotka panostavat itseensä.

Mieti nyt mies ihan oikeasti. Kuvitellaan että olet hyvin pukeutunut kaupungilla ja haluat kiinnittää nättien, ikäistesi naisten huomion. Jossain vaiheessa sinua alkaa lähentelemään ylipainoinen, haiseva ja vanha nainen. Hyppäätkö heti petiin vai siirrytkö takavasemmalle?

Vierailija
13/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että sinulla on kulahtanut ulkonäkö samoin kuin vanhemmillasi. :(

Useimmat naiset rakastuvat miehiin. Tätä et todennäköisesti pysty käsittämään.

Vierailija
14/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jotekin olettaa, et vanhat miehet ymmärtää olla toljottamatta nuoria naisia, mutta eihän ne suurin osa ymmärrä. Onks se niin vaikea ymmärtää, että vanhoja miehiä ei ikäänkuin ole olemassakaan nuorille naisille? He ovat niitä isiä, setiä, pappoja jne. miehiä, joita ei ajattele mitenkään seksuaalisesti. Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään vanhoja miehiä vastaan, mutta eivät he kiinnosta mua sillä tavalla, mun mielestä heidän aikansa on jo mennyt, heidän kuuluis elää ikäisensä elämää, tiedättehän? En itsekään aio vanhana naisena tuijottaa nuoria miehiä. Kullakin ikäkaudella on omat juttunsa, nuoret voi tuijotella toisiaan, koska etsivät kumppania, vanhoilla sellainen pitäisi jo olla ja jos ei ole, niin etsitään sitä omanikäisistä. Vanhat miehet tekee vaan itsensä naurettaviksi ja vastenmielisiksi kun tölläävät nuoria naisia.

En kyllä pukeudu itse paljastavasti, koska en halua vetää puoleeni ääliöitä, vaan pyrin pukeutumaan naisellisesti ja tyylikkäästi. N21

Vierailija
15/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän hyvältä itseäni ja miestäni varten. Heti on parempi fiilis, kun vähän laittautuu vs miltä näytän sängystä nousseena. Pieni paljastelu on mun mieleen. Joko vähän tissiä tiskiin tai sääriä esiin. Ei molempia samaan aikaan ellei olla uimarannalla. En huomioi muiden tuijotuksia, koska mulla on surkea havainnointikyky ja pää aina täynnä ajatuksia. Kuljen melkein kuin sokeana. Mieheni välillä huomauttaa, että huomasitko miten toi vastaantulija sua kattoi. Mutta mä en näe asioita, jotka ei kiinnosta :) N24

Vierailija
16/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miehillä jotka pukeutuvat naisia varten ja jos minä homomies satun kuolaamaan niin ei ne tykkää.

Vierailija
17/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ja miehillä molemmilla se parasta ennen päiväys on siinä 35-v. Mutta viimeinen käyttöajankohta miehillä on viisikymppisenä, naisilla sellaista ei olekaan, koska kelpaavat vielä vanhoina mummoinakin. Jokainen nainen saa miehen, jos haluaa. Mies saa naisen, jos joku nainen kelpuuttaa hänet. Miehet vanhenevat n. 5-10 v nopeammin kuin naiset, ihan tieteellisen tutkimuksen mukaan ja sen takia miesten elinikäkin on lyhyempi. Mutta kuvittele sinä mitä haluat, jos se tekee olosi paremmaksi.

Vierailija
18/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää nyt jo naiset, että sitä tavaraa ei voi laittaa valikoivasti tyrkylle. Julkisella paikalla sen näkevät kaikki, myös ne joilta ette katseita halua. Ettekä te voi heitäkään kieltää katsomasta.

Tätä naiset eivät tunnu koskaan ymmärtävän ja hyväksyvän. 

Vierailija
19/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos todella pukeutuu seksikkäästi saadakseen miehiltä huomiota, niin pitäisihän se sitten hyväksyä, että miehiltä tulee huomiota, hyvän maun rajoissa toki. Miehetkin tietenkin voivat käyttää tervettä järkeä siinä, keitä ja miten tuolla kadulla huomioivat. Jos et ole varma, onko tyttö edes ihan vielä täysi-ikäinen ja itse olet nelikymppinen, niin ei ehkä ole aiheellista alkaa tyttöä kuolaamaan, oli tämä pukeutunut miten hyvänsä. Ja samoin kohteliaat käytöstavat kannattaa muistaa ihan jokaisen kanssa. Kaikki naiset eivät pukeudu ja meikkaa miehiä varten ollenkaan. Sekin kannattaa muistaa.

Onko nyt siis kyse joistain tietyistä naisista, jotka ovat itse kertoneet pukeutuvansa kuten pukeutuvat miehiä varten, vai keistä on kyse?

Vierailija
20/44 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson (kalliiden) aurinkolasieni takaa kaikki hyvännäköiset puolialastomat naiset ratikoissa yms. ja joskus huomaamattomasti asettelen peniksen puvunhousuissa parempaan asentoon koska kiihotus on niin kova, että on pakko kouraista vähän. Tätä pientä runkkausta naisethan eivät tajua, koska keskittyvät höpöttämään ringissä omia tyhjänpäiväisiä asioitaan tai tuijottamaan kännyn Facebookiin. M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi