Katariina Souri on parisuhteen nainen.
Ja tämä Eliya on parisuhteen "mies". Miksi aina lesbosuhteissa se on toinen osapuoli on nainen ja toinen "mies"?
Kommentit (10)
Sen parisuhteen nuija se on. Eikö tuohon tautiin todellakaan ole lääkitystä? Terapiaan en usko, mutta jonkunlainen leikkaus varmasti löytyy, jos joku vain viitsisi tutkia asiaa, Puolittainen lobotomia, olisikohan se siinä?
Itse olen lesbo myös mutta meidän suhteessa on vain kaksi kaunista naista.
N17 ja N 26 neljä vuotta yhdessä ja häitä suunnitellaan ensi kesäksi.
Siinäpä sitä on perheen lapsukaisilla hyvä kasvualusta. Äityli on ex-puputyttö, eka mies alkkis, äiti iteki tais kallistaa jossain vaiheessa kuppia melko ahkerasti, uusi mies, uusi koti, ero, uusi koti, äiti onkin lesbo, äiti avautuu seiskassa...Miksei tuo Kata Mikä-Milloinkin ole hankkinut mitään oikeaa ammattia? Alastonmalli, laulaja, kirjailija, taiteilija, astrologi...en tarkoita, etteikö vaikka kirjailija olis ihan oikea ja hyvä ammatti, mutta hitto kun ei oikeesti osaa kirjoittaa, ei myöskään maalata. Miten olis vaikka lähihoitaja? Ai niin, joutuis tekeen ihan oikeeta duunia.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Neljä vuotta, yäk, sähän olet pedo!
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä sitä on perheen lapsukaisilla hyvä kasvualusta. Äityli on ex-puputyttö, eka mies alkkis, äiti iteki tais kallistaa jossain vaiheessa kuppia melko ahkerasti, uusi mies, uusi koti, ero, uusi koti, äiti onkin lesbo, äiti avautuu seiskassa...Miksei tuo Kata Mikä-Milloinkin ole hankkinut mitään oikeaa ammattia? Alastonmalli, laulaja, kirjailija, taiteilija, astrologi...en tarkoita, etteikö vaikka kirjailija olis ihan oikea ja hyvä ammatti, mutta hitto kun ei oikeesti osaa kirjoittaa, ei myöskään maalata. Miten olis vaikka lähihoitaja? Ai niin, joutuis tekeen ihan oikeeta duunia.
Eikö hän ihan hyvin tienaa? isoa tilaa pitää Sipoossa ei kai sellaisen asuntolainaa köyhä maksa.
Aika kapea käsitys naiseudesta aloittajalla.
Mies on se joka joutuu illalla pukemaan vyötärölleen strap on:in.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää yksityiskohtia ;)
KaIuni alko seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän ihan hyvin tienaa? isoa tilaa pitää Sipoossa ei kai sellaisen asuntolainaa köyhä maksa.[/quo
En tiedä missä ja miten asuu, mutta tarkoitan tuota elämän repaleisuutta. Lesbo saa olla rauhassa, se on ihan ok, mutta kaikki tuo yhdessä. ai niin mutta sehän on vaan nykyaikaa..
Jotenkin käsittämätöntä miksi jos nainen on lesbo niin silti toisen pitää olla miesmäinen.
Kun mietin lesbopareja niin mieleen ei tule ketään jossa ei tilanne olisi noin.
Tunnetuin esimerkki varmaankin se Ellen Degeneress jossa hän on se "mies" ja kumppani naisellinen nainen.