Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lihota muutaman kilon, miten?

Vierailija
20.07.2016 |

En ole varsinaisesti edes laiha ja täällä palstalla on paljon läskivihaajia mutta minun kauneusihanteeni on hieman erilainen. olen mieluummin hieman muodokas kuin tikkuhoikka

minulla on aikalailla h-vartalo, sellainen tasapaksu.

Olen laihduttanut 82 kilosta nykyiseen 54 kiloon. syy tuohon ensimmäiseen korkeaan painoon olivat masennulääkkeet, paino nousi tuohon noin kolmessa kuukaudessa kun lähtöpaino noin 60 kiloa.

Rinnat ovat kärsineet tästä painonvaihtelusta eniten ja ovat yksi syy siihen miksi haluan lihota. rintani ovat oikeastaan aika samanlaiset kuin jo imettäneillä äideillä ja lapsia minulla ei edes ole. olen vain 26-vuotias. alkavat muistuttaa tyhjiä lapasi, etenkin ihan vimeisten kilojen pudottua.

haluaisinkin siis lihoa hieman - noin 56-60 kiloiseksi. olen varreltani lyhyt alle 155cm mutta ruumiinrakenne minulla on melko roteva esim mitta rinnanalta on noin 80 cm ja läskiä tuossa ei päällä juuri ole. lisäksi kun katson ranteitani, nilkkoja ja polvien luita, niin ovat aika tukevaa tekoa. jo tästä päättelen että hieman korkeampi bmi sopisi minulle paremmin.

lisäksi harmittaa että kasvoista on kadonnut sellainen miellyttävä pyöreys ja näytän kurjalta

haluasin siis painoa lisää ja mielellään normaalilla ruokavaliolla. Apuja? minulla on heikko ruokahalu joka tuo lisää haastetta tehtävään

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi