Nelli Milan
Onko otsikossa mainittu laulajatar tuttu kenellekään? Tai siis hänen tuotantonsa? Aika tuntematon suuruus taitaa vielä olla, mutta ansaitsisi suuremman suosion. Esittää sellaista joutavanpäiväistä suomipoppia, mutta on minusta parempi laulaja kuin moni supersuosittu joutavanpäiväisen suomipopin esittäjä, ja biisitkin ovat parempia. Itse tutustuin vahingossa, kun oli erään tunnetun bändin lämppärinä. Esiintyi tuolloin ihan yksinään: lauloi ja soitti kiippareita. Myöhemmin kävin kerran varta vasten katsomassa, kun hänellä oli keikka oman bändinsä kanssa. Tämän vuoden keväällä ilmestyi levy. Ensimmäinen levy vuosikausiin, mitä olen ostanut. Tämä ei ole maksettu mainos, minulla ei ole kunnia tuntea Nelliä henkilökohtaisesti enkä ole töissä hänen levy-yhtiössään. Huvittaisi vain kuulla onko muilla mielipiteitä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Samaa tuubaa eri paketissa, turhaan kehut täällä itseäs.
Sehän sanottiin jo aloituksessakin, että "joutavanpäivästä suomipoppia" eli ei mitenkään erikoisen mielenkiintoista, mutta toisaalta olen samaa mieltä kuin ap, että ei ne valtakunnallisella huipulla olevat saman genren edustajat ole kyllä tuon kummempia.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sukua Irina M.lle?
Ymmärtääkseni nimi on vain "taiteilijanimi". Mistä lie keksinytkin? Yrittääköhän sitten luoda jotain mielikuvaa juurikin yhteydestä Irina Milaniin vai viittaako Milanon kaupunkiin, vai mitä. Oikeasta nimestä en tiedä. Oulussa varmaankin asuu, kun aika usein siellä on keikkoja. Musa noiden live-esiintymisten perusteella sellaista turvallista viihdettä, joka ei ketään ärsytä muttei jää kyllä oikein mieleenkään. Biiseistä puuttuu se hittiaines. Voisi tosiaan olla ties missä listoilla, jos saisi sellaisen hittibiisin. Nätti lauluäänihän hänellä kyllä on, ja ihan nätti on itse henkilökin
Tunnen tytön aika hyvinkin, ja tykkään ihan hänen musiikistaan. Nimi on taiteilijanimi, ja hän tekee biisit itse. Ei mitään taivaitaräjäyttävää, mutta parempaa kuin moni muu.
Mistähän kertoo että melkein jokaisessa kappaleessa mainitaan juominen, liikaa juominen, kalja, kännien vetäminen tai krapula?
Katselin musavideoitaan YouTubesta ja kävin myös hänen kotisivuillaan. Pystyn kyllä kertomaan mistä supersuosion puuttuminen johtuu. Ei biiseissä mitään vikaa ole, eikä laulajassakaan, mutta eihän nyt naispopparia tuollaisilla kuvilla myydä! Seuraavaan videoon vaan ihan suosiolla niukempi vaatetus, lantio heilumaan ja zoomaus pyllyyn ja tisseihin, niin jopa ollaan kohta radiokanavien soittolistoilla, ja biisit soivat radiossa kyllästymiseen asti. Näinhän se on mennyt monen muunkin kohdalla.
Nellin isä on Timo "törrö" Tapaninen, ja täytyy kyllä sanoa että pojasta on polvi parantunut, vai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa tytöstä? ;) Hyvä että Nelli käyttää taiteilijanimeä, että ei kukaan huomaa yhteyttä tähän "taiteilija" isään..
Nelli veti aikoinaan alasti keikan Vladivostokissa. Naapuripitäjiä myöten oli ihmisiä ku lokkeja jäätelöpatiolla, vodka virtasi ja niin pois päin.. Ei taida youtubesta löytyä?
Tää on tämmöstä hissimusaa. Potpuri jo kuultuja kliseitä, joissa ei sinäänsä ole mitään vikaa. Persoona ja pohja tarinoista kuitenki puuttuu. Keikalla on vähä ylimielisen olonen. Voi johtua keskittymisestäkin. Söpö tyttönen.
Yli naapurin aitojen tjsp. on ainakin ihan hyvä renkutus. Syntymäpäivälaulu tjsp taas oli minusta vähän tylsähkö. Muita Nellin kappaleita en ole tainnut kuulla. Tekeekö hän itse ne kappaleet?