Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassa, miksi annat mummojen etuilla vaikka on jonotusnumerosysteemi?

Vierailija
19.07.2016 |

Tätä tapahtuu päivittäin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
2/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaista muka tapahtuu? En usko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kassalla niin aina labra jonoissa mummot hyökkää ovelle mä vaan ihan äkkiä annan tämän ja nyt kun muistin niin olihan mullahan oli yksi verikoe lähete niin voisikohan sen ottaa ihan äkkiä tässä välissä. 

4/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut tuollaista postissa ja apteekissa. Postin täti sanoi minulle (pyytämättä), että älä anna enää etuilla. Ei ollut huomannut mummon vuoronumeron puuttumista. Apteekissa täti vain palveli eikä edes painanut numeroa eteenpäin.

Vierailija
5/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kassalla niin aina labra jonoissa mummot hyökkää ovelle mä vaan ihan äkkiä annan tämän ja nyt kun muistin niin olihan mullahan oli yksi verikoe lähete niin voisikohan sen ottaa ihan äkkiä tässä välissä. 

Tämä on niin totta. Itse yritän ohjata ottamaan vuoronumeron, mutta joskus ajattelen pääseväni helpommalla kun otan mummolta näytteet eikä tarvitse kuunnella siinä ovensuussa mummon jorinoita ja selittelyjä muiden asiakkaiden seuratessa vieressä. Homma hoituu kaikkien kannalta nopeammin kuin että selittäisin mummolle ensin miten homma oikeasti toimii ja sen jälkeen lähtisin näyttämään mistä vuoronumerolaite löytyy. Meidän labrassa se ei edes ole labran aulassa. Tässä pitäisi kyllä itse skarpata, jotta nämä etuilevat mummot oppisivat vuoronumerosysteemin.. sitä on vaan välillä niin turhautunut kun tätä tapahtuu niin monta kertaa päivässä :D

Vierailija
6/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää anna. Tietyt ilkeät mummot etuilevat tietoisesti ja röyhkeästi.

Vierailija
7/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa! Perusteluja kassat?

T. Vuoronumerollaan normaalisti asioiva asiakas

Vierailija
8/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suhteessa kansallispukuiset rouvat kunnostautuvat kyllä jopa mummojakin enemmän.

Vierailija
10/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrassa ainakin meidän terveyskeskuksessa jotkin näytteet (esim. aamuvirtsa) pitää ihan ohjeen mukaan viedä jonon ohi ilman vuoronumeroa, jotta näyte ei pääse pilaantumaan.

Vierailija
11/11 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ovelle laittaisi hevosenkokoisen kyltin vuoronumeroista, ihmiset eivät vain näe sitä. Tai eivät halua nähdä. Itse olen kyllästynyt selittämään asiaa uudestaan ja uudestaan, minulla on muutakin tekemistä. Ajattelen, että tapelkaa keskenänne. En tiedä, mikä siinä on niin vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän