Kootaan tähän kauppoja mistä isot tytöt voi ostaa kuteita laihat älkää vaivautuko mitenkään.
Itse tilannut postimyynnistä esim Cellbes. Huono asiakaskaspalvelu ja koot aivan jättimäisiä verrattuna omaan kokoon. Tosiaan isojen tyttöjen kauppa.
Kommentit (40)
Zizzin myymälät. Merkkiä saa kaiketi ellokseltakin. H&M:n ja Seppälän isojen tyttöjen mallistot. En tykkää tilata netistä. Haluan sovittaa. Netistä kuitenkin Yours kiva.
Röyh. röyh, röyh, isot emakot, röyh
Vierailija kirjoitti:
Telttakeskus
Suosittelen ehdottomasti! Ovat kestäviä ja laadukkaita. Mukana tulevilla naruilla ja kepeillä saa nätisti kavennettua uumaa.
ArmyShopista saa halpoja telttoja.
H&m+
Mutta mikä tämä juttu on, että aina kun puhutaan ylipainoisista naisista, se pitää lässyttää "isojen tyttöjen" koot? Ei se tytöttely siinä poista yhtään sitä faktaa, että ei mahduta normaalikokoisiin vaatteisiin ja pitää ostaa plus-kokoisia. Ihan kuin isokokoiset naiset olisivat jotain tyhmiä hupakoita, tuo tytöttely on minusta aika alentavaa. Jos tarkoitus on olla joku söpö lempinimi/hellittelynimi omille läskeille, niin metsään menee ja pahasti. Lähinnä tulee mieleen vauvamasut, tisut, pisut jne. ja myötähäpeä.
Kai sen verran voi omanarvontuntoa olla, että puhuu ihan rohkeasti ja rehdisti niin kuin asiat on, eikä koita peitellä itseään jonkun teennäisen peitenimen "isot tytöt" taakse. Voi kysyä ihan reippaasti, että mistä saisi plus-kokoisia kivoja vaatteita? Tai vaatteita isokokoisille naisille? Eihän keskimääräistä pienempiä vaatekokojakaan mainosteta "lilliputtien vaatteina" tai "pienten tyttösten" vaatteina. Yök.
Terv. Nainen 34v., vaatekoko 46
Kodin Ykkösen retkeilyvälineosastolta pitäisi löytyä hyviä ja erivärisiä telttoja. Hintaa en tosin tiedä, en ole itse joutunut sieltä vaatteita ostamaan, koska itse olen kokoa 38, vaikka retkeilystä urheilullisena tyttönä tosin tykkäänkin :)
Kaikki saksalaiskaupat. Ihme, miten tämäkin ketju kiinnostaa hmm "noita" ihmisiä.
Miksi te läskit ette vaa laihuta?
Vierailija kirjoitti:
Röyh. röyh, röyh, isot emakot, röyh
Meneppä sinä pakkasen raiskaama pulkannaru oksentamaan se herne ja anna NAISTEN keskustella!
Huoh, kun on taas hauskoja komentteja ehe ehe melkein pääsi nauru.
Ite oon tilannut SammyDressistä, hyvät kokotaulukot ja laatu yllätti positiivisesti. Toisenlaisiakin tarinoita kyllä kuulee, toimitusajat on pitkät ja eettisiä ne varmaan ei ole.
Tai sitten brittein amazonista, valikoimaa ainakin riittää.
Suomalaisista kaupoista en tilaa netistä, Lindexin isojen akkojen mallisto on noista perusketjuista lempparini.
Ap sanoo, että tiesin että tänne tulee telttajuttuja. Kuten esim värikkään läskin seuraamista. Miksi se on niin kivaa? Myönnän että itsekin seuraan pipsan palstaa. Antakakaa läskien olla läskejå miksi kommentoitte, oletetteko parempia ihmisiä. JOKAISELTA TELTTA YMS KOMMENTOIJALTA SELFIE KUVAAN!
Voglia, Sarafaani, Hobby Hall, Nanso
en ymmärrä, miksi läskit eivät vaan laihduta?
elämä olis monin verroin helpompaa kun laihduttaisi
Olin aikoinani "iso tyttö". Oikeasti olin ylipainoinen, aikuinen nainen, mutta leikitään nyt että olin iso tyttö (vaikka se tuo mieleeni esiteinin). H&M:ssä on/ oli BiB -niminen mallisto. Jonetilla ja Aïnolla voi myös löytää hyviä malleja.
Normaalipainoinen nainen
HAH arvasin, että tämä aihe saa kommenteja. AP
Läskit eivät laihduta, koska saa syödä hyvää ruokaa ja silti sinullaon maailman komein ja rakastava mies. Te valittajat, ette ikinä löydä hyvää miestä.
Miksi käytät eufenismia iso tyttö kun tarkoitat lihava nainen?
Haloselta ja Sokokselta, myös Kappahlista.