Mies, toivoisitko naisen voihkivan ja uihkivan panosi aikana?
Niin? Entä naiset, toivotteko miehen ähkivän ja karjuvan?
Kommentit (79)
No niinhän ne aina usein tai monesti ainakin tekee. En tiedä mitään syytä moiseen kun ei ole siitä ikinä ees mua valistaneet. Pano kun on pano, ei juuri muuta.
Onko se sitten hyvä vai vähemmän hyvä tieto tai edes tietää moisen mouruamisen ja vokaalivenkoilun syitä en itse ainakaan siitä ole huolissani piiunnkaa vertaa.
pano-Mies86 kirjoitti:
No niinhän ne aina usein tai monesti ainakin tekee. En tiedä mitään syytä moiseen kun ei ole siitä ikinä ees mua valistaneet. Pano kun on pano, ei juuri muuta.
Onko se sitten hyvä vai vähemmän hyvä tieto tai edes tietää moisen mouruamisen ja vokaalivenkoilun syitä en itse ainakaan siitä ole huolissani piiunnkaa vertaa.
Pelkkää panoako te täällä tarjoatte? Ja sitten mukamas naiset voihkii...ne tutkimukset puhuvat ihan muuta. Tehkää läksynne.
Nuoltaessa tulee pientä tuhina, pantaessa rouva on hiljaa, mutta silmät rutistuu kiinni ja suu menee väärään eli aika hiljainen narttu :)
M54
kasvakaa aikuisiksi kirjoitti:
Onhan taas ketju jota ei poisteta kun kertoo ylläpidon fantasioista
???
Toivon, että nainen lausuu matalalla miehen äänellä merisäätä seksin aikana. Se on seksikästä.
Ei ole hiljaista näistä kohdannut kertaakaan pano hommissa.
Oma mies on sanonut pitävänsä ääntelystä, mikä on hyvä, koska olen aika äänekäs. Tosin vain silloin, jos on taitava mies kyseessä. Nykyinen on sen verran taitava, että esileikistä aina orgasmiin asti pidän jonkinlaista ääntä. Siitä mies hyvin tietää, että tekeekö oikein tai pitääkö vähän lujempaa jne. Hyvin toimii näin.
Kyllähän vastapuolesta olisi kiva kuulla jotain aktin aikana. Täysi hiljaisuus (ja liikkumattomuus) eivät ole kyllä mikään nautinnon merkki.
Siis nyt kun mies ollut suurinpiirtein panematta kesän, kun kipeenä, niin vetelen käteen ja suuhun, niin tarkkailen hengitystä ja miten rinta kohoilee, Kun alkaa huokailemaan kovempaa, tiedän että kohta alkaa huuto esim. ai saatana, ja sitten tiivistän tahtia ja pian tulee julmettu AAAAHH, ja sitten onkin vielä jälkivedot.
Minäkin kiljun kun hän samaa tekee mulle, sehän on hyvä ettei vaan makaa hiljaa.
En, elokuvat erikseen. Kyllä ääntelyn pitää perustua aitoon hyvänolon tunteeseen ja olla luonnollista.
m49
Mä en ymmärrä voiko olla totta eikö feikkiä ku oon kuullu näitä naisia seksibileissä ketkä huutaa kun tapettais. Mut on kyllä outoa jos se ei mitään kuulu mistä se toinen edes sitten tietää että nainen edes nauttii. Mä pidän ääntä sen mukaan miten tuntuu hyvältä, tai tosi hyvältä, mutta se ääni on semmosta tasasta huohotusta sopivalla volyymilla. Miehet usein hiljaisempia, yleensä lopussa jotain kuuluu. Toiset pitää pientä ääntä välissäki ja ilmeestä näkee että nauttii. Se on hyvä.
Voihkiminen on kiihottavaa, kunhan se on aitoa, eikä näyteltyä.
Toisaalta, jos voihkiminen on kovin äänekästä, se on lähinnä kiusallista.
Kyllä haluan naisen voihkivan äänekkäästi, jonka jälkeen voi hyvällä syyllä kiinnittää hänelle suupallon 🙂
Kyllä hyvät äänet lisäävät tunnelmaa!
No, eihän sitä pysty olemaan hiljaa kun liikutaan orgasmista toiseen. Ja juuri tämän takia kun nykyisen mieheni kanssa rakastelen niin taitaa ääntelyä tulla jo kun tietää mitä on saamassa. Ja en kilju, enkä karju, enkä vingu/vikise. Pakko on silti tunnustaa, että kun oltiin sekstailtu pari kuukautta niin mies mainitsi seksin jälkeen "kuinka olen hänen vinkulelu" ja ihan hellitellen höpötti. Vedin siitä kuitenkin herneen nenään ja aamulla kun aloitettiin rakasteleminen niin keskityin siihen, että minusta ei lähde pienintäkään ääntä. Kyllä se mies alkoi jossakin vaiheessa ihmettelemään ja hetkeä myöhemmin totesi, että ei helvetti, että en kai vaan suuttunut edellisenä iltana, että hän kyllä kaipaa sitä normaalia ääntelyä. Hänellä meni kyllä konseptit ihan sekaisin.
Ei kiitos mekkalaa. Lapset herää.
Joskus nusasin naista takaa päin ja örisin ja ähkin oikein kunnolla. Sitten mimmi katsoo olkansa yli ja sanoo: " voitsä ny v!ttu olla hiljempaa""
Vierailija kirjoitti:
No, eihän sitä pysty olemaan hiljaa kun liikutaan orgasmista toiseen. Ja juuri tämän takia kun nykyisen mieheni kanssa rakastelen niin taitaa ääntelyä tulla jo kun tietää mitä on saamassa. Ja en kilju, enkä karju, enkä vingu/vikise. Pakko on silti tunnustaa, että kun oltiin sekstailtu pari kuukautta niin mies mainitsi seksin jälkeen "kuinka olen hänen vinkulelu" ja ihan hellitellen höpötti. Vedin siitä kuitenkin herneen nenään ja aamulla kun aloitettiin rakasteleminen niin keskityin siihen, että minusta ei lähde pienintäkään ääntä. Kyllä se mies alkoi jossakin vaiheessa ihmettelemään ja hetkeä myöhemmin totesi, että ei helvetti, että en kai vaan suuttunut edellisenä iltana, että hän kyllä kaipaa sitä normaalia ääntelyä. Hänellä meni kyllä konseptit ihan sekaisin.
Oisit laittanut tulemaan sitä kunnon japanilaista vinkumista. 😁
Panen heitä! Huh..