Haluaisin kokeilla Pokemon Go:ta, mutta en kehtaa
Jos kävelisin tuolla pelaamassa, ihmiset tajuaisivat mistä on kyse, ja hävettäisi. Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa?
Kommentit (7)
Pelaajat tunnistaa toisensa ja se on vaan kivaa :) kiva että tämä peli voi saada siis ihmiset myös vapautumaan tuollaisista "nuo nauraa mulle"-estoista! :)
Mistä sitä tietää mitä puhelimellasi selaat... Plus, niitä pokemoneja ilmaantuu kyllä syrjäisemmillekin seuduille, kokeile jotain pikkukatua jossa ei tuttuja asu lähellä.
Niin ja itse ainakin pidän kännykkää vain rennosti kädessä läppä kiinni (näyttö toki päällä), kyllä se luuri siitä värähtää kun pokemon on vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Pelaajat tunnistaa toisensa ja se on vaan kivaa :) kiva että tämä peli voi saada siis ihmiset myös vapautumaan tuollaisista "nuo nauraa mulle"-estoista! :)
Kyllä kaikki muutkin tunnistavat pelaajat kuin he itse.
Suomalaiset. Aina löytyy joku syy häpeään.
Paljonko se maksaa jos ostaa google shopista
Joku mummeli kai piti minua eksyneenä tai höynähtäneenä tänään :D Halusin pyydystää Fearowin, mutta pokepallot loppuivat, joten kävelin edestakaisin kahden pokestopin väliä hakemassa palloja ja pyydystämässä puolessa välissä. Mummo kommentoi jotain, mutta en kuullut mitä.
Ei siellä kato kun ne jotka pelaa itekkin, joten ei oo noloa. Meiltä löytyy pokemoneja kotoakin, esim. vessasta löysin ja olkkarista lapseni pään päältä xD