Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa lintuinfluenssaa. Lehdisttilaisuus juuri nt svt:llä..

Vierailija
28.02.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
2/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos ihmistä on kuollut vaikka Saksassa tai Ranskassa? Hui kuinka kauheaa kun se on jo Ruotsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin esim nälkään, auto-onnettomuuteen, sotaan tms

Hiv:iinkin kuolee enemmän juuri nyt.

Vierailija
4/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kieltämään. Tää on kamalaa. Ihanat lapset, ihana perhe, ihana elämä. Ja jos se kaikki nyt viedään kohta, kun tulee LI....

Vierailija
5/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Montakos ihmistä on kuollut vaikka Saksassa tai Ranskassa? Hui kuinka kauheaa kun se on jo Ruotsissa.

http://www.dagensnyheter.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=525217

http://www.dagensnyheter.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=525245&previo…

Vierailija
6/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lentää kuitenkin Suomen ohi. Näin ovat uskoneet monet tällä palstalla ja uskovat yhä. Ja minä uskon heitä. Ei Suomeen mikään paha tule, näin on aina ollut. Elämämme lintukodossa jatkukoon, siis sellaisessa kodossa jossa lintuinfluenssaa ei ole;-)

Vierailija
7/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se lentää kuitenkin Suomen ohi. Näin ovat uskoneet monet tällä palstalla ja uskovat yhä. Ja minä uskon heitä. Ei Suomeen mikään paha tule, näin on aina ollut. Elämämme lintukodossa jatkukoon, siis sellaisessa kodossa jossa lintuinfluenssaa ei ole;-)

Vierailija
8/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetä, menettääkö tauti siinä vaiheessa tai siihen mennessä jo ärhäkkyytensä.

Vierailija
9/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virus kehittyy niin, että se tarttuu agressiivisemmin ihmisestä toiseen, niin tuo 91 kuolonuhria on vain miljoonien alku.

Vierailija
11/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta yritän ajatella, että on viisaampia ihmisiä kuin minä, jotka toivottavasti osaavat toimia, jos tilanne menee pahaksi.

Suurin osa kuolleista on vietnamista. Itse olen käynyt vietnamissa, tiedän miten siellä myydään eläviä kanoja katujen laidoilla, joista ne elävinä ostetaan ja viedänn kotikadulle, jossa ne valmistetaan ruoaksi. Siellä ihmisä on pienissäkin kaupungeissa miljoonia, joten aika pieni tuo luku on...varsinkin heidän hygieniatason tietäen.

Vierailija
12/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuntumisesta hysterisoidaan koko ajan ja mitään merkkejä siihen suuntaan ei ole. Kanatilallisia on kuollut ei muita.Mutta panikoikaa ja perukaa etelänmatkanne ja linnoittautukaa koteihinne ja huomatkaa sitten, että mitään ei tapahtunutkaan.

Vierailija
13/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedemiehet ovat ennustaneet näille kuluville vuosikymmenille vakavaa pandemiaa. Sellaisen syntyminen on vain ajan kysymys. Tämä lintuinfluenssa tai Sars ovat juuri sellaisia esiasteita, joista tuollainen miljoonia kuolonuhreja vaativa pandemia saa alkunsa.

Tämän kieltäminen on ainoastaan lapsellista uskoa siihen, ettei mitään noin pahaa voisi täällä Suomessa tapahtua. Ainoastaan Vietnamin kanatarhoissa, ja Etelä-Euroopassa... ja Ruotsissa. Mutta ei siis toki Suomessa.

Vierailija
14/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muuntumisesta hysterisoidaan koko ajan ja mitään merkkejä siihen suuntaan ei ole. Kanatilallisia on kuollut ei muita.Mutta panikoikaa ja perukaa etelänmatkanne ja linnoittautukaa koteihinne ja huomatkaa sitten, että mitään ei tapahtunutkaan.

Vierailija
15/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sivu, missä ohjeet?

Vierailija
16/16 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin moni av-mamma nyt tekee. Ja totta tautia ei ole ollut Suomessa. Luultavasti se tulee Suomeen, mutta enpä minä aiemminkaan ole itkenyt kuolleiden lintujen vuoksi. Ja edelleenkään tauti ei ole tarttunut ihmisestä ihmiseen, joten ainakin minun elämäni jatkuu normaalisti. Mitään vaaraa tässä ei ole. En minä ennenkään ole linnun paskalla leikkinyt ja koskenut kuolleisiin lintuihin.

Sitä paitsi juuri siellä Aasiassakin tauti on levinnyt vain kanatilallisiin ja heidän läheisiinsä, heidän lapsiin jne. Sielläkin on hygieniaolot vaikka mitä ja ei todellakaan tällaista paniikkia mitä av-palstalla. Vähän suhteellisuudentajua!

Tauti ei edelleenkään ole levinnyt ihmisestä ihmiseen!

Vierailija:

tiedemiehet ovat ennustaneet näille kuluville vuosikymmenille vakavaa pandemiaa. Sellaisen syntyminen on vain ajan kysymys. Tämä lintuinfluenssa tai Sars ovat juuri sellaisia esiasteita, joista tuollainen miljoonia kuolonuhreja vaativa pandemia saa alkunsa.

Tämän kieltäminen on ainoastaan lapsellista uskoa siihen, ettei mitään noin pahaa voisi täällä Suomessa tapahtua. Ainoastaan Vietnamin kanatarhoissa, ja Etelä-Euroopassa... ja Ruotsissa. Mutta ei siis toki Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä