Mitä mieltä minun ja miehen kiistoista liittyen siivoukseen, kaupassa käyntiin ja lemmikin ruokaan
Eli, kumman mielipide on mielestänne seuraavissa asioissa oikea.
1. Minä haluan, että astiat tiskataan heti ruuan jälkeen, ettei ruuan rippeet kuivu pohjaan joten pesen ne aina heti.
Mies haluaa mennä ruuan jälkeen ruokalevolle ja jättää tiskit jopa keittiön pöydälle/tiskipöydälle. Tiskaa kyllä sitten mutta kiroilee suureen ääneen että kuinka hankalaa onkaan ja mankuu minua auttamaan (meillä on tiskivuorot)
2. Imurointivuorollani valittaa kun en saa sängynalusta imuroitua eikä suostu nostamaan sänkyä "koska enhän minäkään hänen vuorollaan auta" vaikka olen auttanut, esim. tyhjännyt imurin pölysäiliön.
3. Kaupassa käynnin aikana ei osaa ostaa mitään vähääkään erikoisempaa vaikka kirjoitan listan, esim. "Koiran makkara ruskea, Hubert-merkkinen. Niin hän tuo jotain pirkan koiranruokatölkkejä jotka jäävät koiralta syömättä. Puhumattakaan jos toivon jotakin tietyn makuista jugurttijuomaa niin aina tulee väärää. Häntä ei vaan kiinnosta (?)
Okei, kerran toin vääränmerkkistä autovahaa, olisi pitänyt olla Turtle Waxia muttei ollut sanonut tarkkaa merkkiä.
Olenko vain yliväsynyt vai ottaisiko muitakin hermoon? En ole jättämässä häntä.
Kommentit (13)
Hyi mitä paskaa koiraraukalle syötätte!
Ekassa sä nillität turhaan, tokassa mies.
Kolmas on sitten jotain ihan muuta, pitäisi saada selville miksi miehesi tekee tuollaista, yrittääkö välttää esim. kauopareissutbhoitqmalla ne huonosti?
2, kyllä minä ostan ihan raakalihaa ja kanaa, ihan siis ihmisille tarkoitettuja maustamattomia broilerinkoipia joista tietenkin nypin tarkkaan luut pois. viilejä ja piimää saa myös. Tuo nyt oli esimerkki siitä että mies yrittää päästä koiran ostoksista halvalla. Nirso koira ja on huolinut hubertin siniset ja ruskeat makkarat niin en pistä vastaankaan. Terve on ja turkki kiiltää.
Ap
Miksette sovi, että sinä tiskaat ja hän imuroi, kun osaatte ne hommat paremmin? Miksi toisen pitää tehdä hommia joita ei hanskaa? Meillä mies imuroi ja käy kaupassa aina, minä hoidan pyykit, koska mun mielestä mies ei osaa ripustaa tai kääriä niitä oikein.
Ettekö osaa laittaa astioita likoamaan?
Vähän vettä joka kuppiin ja kippoon, ei sitä allasta tarvitse kokonaan vedellä täyttää.
Ikää vähän lisää niin saatte suhteellisuudentajua :)
Sinä tiskaat, mies imuroi. Jos mies ei osta kaupasta sitä mitä lapulle kirjoitat, osta sinäkin ensi kerralla hänen tuotteensa päin mäntyä. Tai sitten kumpikin käy vain itselleen kaupassa. Myös tiskikone on mahdollista hankkia.
Mies imuroi, sinä tiskaat, kaupassa käytte yhdessä 👍🏼
Turhia ja typeriä riitoja. Olkaa onnellisia ettei ole oikeita ongelmia kun jaksatte tyhjästä kinata.
Vierailija kirjoitti:
Mies imuroi, sinä tiskaat, kaupassa käytte yhdessä 👍🏼
Tämä, näin pienistä jutuista ei kyllä kannata turhaa riidellä.
Käytättekö koirat lenkeillä ilman riitoja?
Kyllä käytämme lenkit ilman riitoja, molemmat nauttivat lenkkeilystä. Joskus yhdessä ja joskus erikseen. No joo, tiedän että kuulostaa pieniltä kiistoilta mutta joskus vaan ärsyttää. Kai se kuuluu elämään :)
Mies on niin kaavoihinsa kangistunut mutta tuo viesti 10 vaikuttaisi loistavalta. Täytynee yrittää pehmitellä häntä :D
Ap
Oudot riidat. Meillä tehdään nuo jutut yhdessä.