Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin tyhjiöpussit ja nukanpoistaja-loistavat ostokset?

Vierailija
28.02.2006 |

P-keleen p-kele nyt är-syt-täääääää... Onkohan kukaan muu tehnyt yhtä hyviä kauppoja?

Bongasin Lidlistä yksi päivä ratkaisun meidän perheen moniin pulmiin ja ostin nukanpoistajan ja paketin niitä säilytyspusseja joista imetään imurilla ilmat pois. Onnittelin vielä itseäni kun olin tehnyt niin hyvät kaupat; yhteensä nuo maksoivat muistaakseni 6 e. Mietin vielä kaupassa et olisin ostanut samantien useamman paketin pusseja kun tarvetta on ja olivat niin halpoja.

Tulin sitten kotiin ja hykertelin oikein loistavia kauppoja. Piti alkaa noita testaamaan, tulos: nukanpoistaja ei päästänyt pihaustakaan, tyhjiöpusseista kyllä kuului ääni siinä kohtaa kun olin imenyt ilmat pois: täyttyivät uudestaan. Siis että kehtaavatkin tuollaisia paskoja myydä. Pusseissa piti olla joku helvatan patenttivetoketju, juu kai. Ei niitä kiinni saa niin et olisivat tiiviitä.

Olikohan nämä minun ostokset vaan jotain maanantaikappaleita vai olikohan viallisia enemmänkin? Millaisiksi olette muuten Lidlin tuotteet todenneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petyin eräisiin tyhjiöpusseihin. Ne olivat muistaakseni niitä, joita tv:ssäkin mainostettiin ja Prismasta ne sitten ostin.

Paskan marjat! Ilma palasi pussiin kolmessa minuutissa :/ Ja pusseilla oli kuitenkin hintaa päälle 20¿

Vierailija
2/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä tuskin pihahtaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, vaan eipä puhunut silti mitään. Palautin sen jo, mut harmittaa sikäli kun olisin kyllä sellaista tarvinnut.

ap

Vierailija
4/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen tyhjiöpusseja haikaillut mutta enpä sitten ostakaan Lidlistä. (Vinkkejä, mistä hyviä?)

Palauta vialliset tuotteet kauppaan. Ei pidä tyytyä kelvottomaan tuotteeseen.

Vierailija
5/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palautinkin ne jo. Tosiaan vaan harmittaa kun luulin tehneeni hyvätkin kaupat...

ap

Vierailija
6/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoin 15 euroa muistaakseni... ihan hyvä, mutta eihän ne ikinä kaikkea poista, aina jää vähän. Ja menevät nopeasti tukkoon jos ei välillä putsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän