Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä matkii aina ääntäni pilkkaavasti jos hänen kaverinsa ovat läsnä

Vierailija
18.07.2016 |

Tekee semmoisen ylikorostetun nasaaliäänen ja matkii jos sanon hänestä jotain typerästi. Esim. kun kaverini laittoi toppini alle takiaisen ja sanoin "Hyi älä, ota se pois" niin hän hoki varmaan kaksi tuntia samaa lausetta naureskellen kavereilleen aina jos sanoin jotain.

Kahden kesken ei tee tuota. Viimeksi minulta paloi hermo oikein kunnolla ja kun jäimme kahden, kysyin onko ääneni hänestä tosiaan niin kamala. Hän vastasi "No onhan se nyt vit** ärsyttävä"

En nyt oikein tiedä mitä tässä tekisi. Hän taantuu aina kavereidensa kanssa 5-vuotiaan tasolle vaikka on 17.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnaaaassaaalii

Vierailija
22/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ei ole mies. Näethän sen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun alkaa vinkumaan niin ihmettele silmät pyöreenä että herran jumala mikä sulle tuli, tuliko aivovaurio vai mitä ihmettä piipität.

Jos homma jatkuu niin näytä pojalle missä on ovi...

Vierailija
24/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan mun kaveri. Sulla on semmonen just monotoninen ärsyttävä nasaaliääni :D minkähänlaisia nenä-ääniä päästät petipuuhissa, ollaan mietitty :D

Toivottavasti ei oo sun kaveri. Idiootti.

Vierailija
25/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan mun kaveri. Sulla on semmonen just monotoninen ärsyttävä nasaaliääni :D minkähänlaisia nenä-ääniä päästät petipuuhissa, ollaan mietitty :D

Tosiystävä äänessä.

Mitä vittua ihminen äänelleen voi?

T. Yks saatanan ärsyttävä kimittäjä

Vierailija
26/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten tarvii seurustella.

Vierailija
27/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiystävä äänessä.

Mitä vittua ihminen äänelleen voi?

T. Yks saatanan ärsyttävä kimittäjä

Ei mekää sille mitään voida et se on ärsyttävän kuulosta. Kyllähän sitä ääntään voi reenata eikä puhua kuin joku ärsyttävä kone niinku olis nenä tukos.. Ymmärrän miks sen poikkis vittuilee

Vierailija
28/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seukata 17-vuotiaana jooh :O

Vierailija
29/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, oletko varma että et puhu nasaaliäänellä. Nauhoita puhettasi johonkin ja kuuntele. Jos puhut nasaalilla, ala äkkiä treenaamaan siitä pois. Nasaaliääni aikuisella naisella (2-4 vuoden kuluttua) kuulostaa ihan kamalalta. Ei millään pahalla, mutta vinkkinä tulevaisuutta varten.

Vierailija
30/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran kun se aloittaa , ala nauramaan ja sano " jessellä alkoi vasta äänenmurros, voi voi pikkuista ehkä se pippelikin alkais kasvamaan

Vierailija
31/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle että matkiminen loukkaa sinua. Jos ei lopeta sitä niin sanot hänelle että et jaksa enää kuunnella sellaista ja että haluat erota.

Ei tuollaisen kanssa kannata olla jos ei muutu. Oma poikaystäväni teki ennen sitä että omien vanhempiensa (varsinkin äitinsä läsnäollessa) nolasi minut jotenkin. Matki ääntäni tai sanoi jotain mitä olin joskus sanonut. Aikani sitä kuunneltuani sanoin, että tuon on paras loppua. Minua ei huvita tulla jatkuvasti nolatuksi. Jos käytös ei parane, minä lähden. Paransi käytöksensä ja ei enää naljaile.

Jos oikeasti poika haluaa olla kanssasi niin hän lopettaa tuon matkimisen.

Vierailija
32/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut tän aloituksen aiemminkin.

Vierailija
33/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneni kuulosta suunnilleen samalta kuin Krisse Salmisen. Onhan se vähän nenä-ääni mutta en voi sille mitään. Ap

Vierailija
34/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias on lapsi, mitä oikein odotit? Jos olet itse samanikäinen, niin kokeile ihmeessä pari vuotta vanhempaa kundia. Itse en ikinä deittaillut samanikäisiä poikia, vaan aina pari vuotta vanhempia. En millään jaksanut oman ikäisten kundien jatkuvaa lapsellista käytöstä. Tilanne alkaa helpottaa siinä 25 vuoden jälkeen, jolloin voit huoletta deittailla taas ihan samanikäisiä.

Vierailija
35/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos hän ei kunnioita sinua nyt, hän tuskin tulee kunnioittamaan jatkossakaan.  On perustavanlaatuista tunneälyä päätellä, ettei seurustelukumppanin ominaisuuksilla häntä pilkata. Kyse siis ei ole passiivisesta virheestä, vaan aktiivisesta häijyydestä. Vaikka hän muuttaisi käytöstään tarpeeksi napakalla erouhkailulla, hän tekisi sen oman etunsa vuoksi, ei siksi, että hän ottaisi sinun tunteesi huomioon. Et ansaitse tuollaista nöyryyttämistä, varsinkaan seurustelusuhteessa.

En kyllä allekirjoita viestin #34 kehotusta seurustella vanhemman kanssa verrattain nuoren ikäsi vuoksi. Olisit vaarassa bongata itsellesi miehen, joka ei välitä sinusta kuin alaikäisyytesi kielletyn hedelmän puolesta, nimimerkillä "Kokemusta on"... Onneksi voin kertoa, että on olemassa sellaisiakin 17-vuotiaita poikia, jotka eivät ole totaalisen tunnevammaisia kiusaajia parisuhteessa.

PS: Krisse Salmisen ääni on ihan fine :)

Vierailija
36/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jos hän ei kunnioita sinua nyt, hän tuskin tulee kunnioittamaan jatkossakaan.  On perustavanlaatuista tunneälyä päätellä, ettei seurustelukumppanin ominaisuuksilla häntä pilkata. Kyse siis ei ole passiivisesta virheestä, vaan aktiivisesta häijyydestä. Vaikka hän muuttaisi käytöstään tarpeeksi napakalla erouhkailulla, hän tekisi sen oman etunsa vuoksi, ei siksi, että hän ottaisi sinun tunteesi huomioon. Et ansaitse tuollaista nöyryyttämistä, varsinkaan seurustelusuhteessa.

En kyllä allekirjoita viestin #34 kehotusta seurustella vanhemman kanssa verrattain nuoren ikäsi vuoksi. Olisit vaarassa bongata itsellesi miehen, joka ei välitä sinusta kuin alaikäisyytesi kielletyn hedelmän puolesta, nimimerkillä "Kokemusta on"... Onneksi voin kertoa, että on olemassa sellaisiakin 17-vuotiaita poikia, jotka eivät ole totaalisen tunnevammaisia kiusaajia parisuhteessa.

PS: Krisse Salmisen ääni on ihan fine :)

Ei 17-vuotias ole mikään "kielletty hedelmä", etenkin jos kumppani on esim. 19-vuotias. En todellakaan suosittele 17-vuotiaalle yli kaksikymppistä kumppania.

Vierailija
37/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tuollaiselle kusipäälle sydäntäsi. Minä tein sen virhee, annoin samanlaiselle tapaukselle rakkauteni. Viisi vuotta meni elämästä hukkaan sen kanssa, seuraavat viisi vuotta meni erosta toipuessa.. Käytös vaan paheni ajan myötä. Olet vielä niin nuori, tapaat miehen joka on sinulle hyvä. Tsemppiä!!

Vierailija
38/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee semmoisen ylikorostetun nasaaliäänen ja matkii jos sanon hänestä jotain typerästi. Esim. kun kaverini laittoi toppini alle takiaisen ja sanoin "Hyi älä, ota se pois" niin hän hoki varmaan kaksi tuntia samaa lausetta naureskellen kavereilleen aina jos sanoin jotain.

Kahden kesken ei tee tuota. Viimeksi minulta paloi hermo oikein kunnolla ja kun jäimme kahden, kysyin onko ääneni hänestä tosiaan niin kamala. Hän vastasi "No onhan se nyt vit** ärsyttävä"

En nyt oikein tiedä mitä tässä tekisi. Hän taantuu aina kavereidensa kanssa 5-vuotiaan tasolle vaikka on 17.

Jos olisin nainen, sanoisin tossa kohtaa: suksi homo vittuun!

Vierailija
39/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se selittääkin, hän on 17 vuotias, ei mies vaan pikkupoika. Hänen aivonsa eivät ole vielä kunnolla kehittyneet, mikä osaltaan selittää sen miksi hän on noin äärimmäisen epäkypsä ja lapsellinen, vasta 25 vuotiaana hänen aivonsa ovat täysin kehittyneet, se ottaa aikansa. On toki tapauksia joilla se kehitystaso ei vastaa samaa mikä muilla ikätovereillaan on, vaan henkilö jää lapsen tasolle loppuiäkseen.

Vierailija
40/43 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lukenut tän aloituksen aiemminkin.

Suosittelen pitämään palstataukoa välillä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi