Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistahan johtuu, etta yksi uusi aiti puistossa ei halua kertoa ammattiaan? Kyseessa Helsinki mutta samat aidit usein pihalla, muuten jutellaan kaikellaista. On kiva se aiti

Vierailija
28.02.2006 |

, mutta tuollainen käytös kummastuttaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

assa?

Vierailija
2/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koiraporukoissa harvoin tiedetään toisten ammatteja. Hyvä niin, ollemme paremmin näin saman arvoisia harrastuksessa, arvoon ja ammattiin katsomatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa teidän seurassa olla ihan tavis. suotakoot se hänelle!

Vierailija
4/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät aina halua kertoa sattuneesta syystä:)

Vierailija
5/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatiltaan lääkäri ja ei useinkaan kerro ammattiaan, koska kysyjällä tämän jälkeen usein joku vika johon kysyy neuvoa tai sitten kysyjän lapsella. Usein myös sujuvasti valehtelee ammattinsa.

Vierailija
6/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän käyttäytyy kun asia otetaan puheeksi? Oletko kysynyt ammattia suoraan? Mitä hän vastasi?

Vierailija
7/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisivat tekemään töitä vapaallakin. Näen jo sieluni silmin, kuinka kaikki lähipiirin mammat tulevat juttelemaan lapsensa vaivoista...

Vierailija
8/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskellut mutta hän oli vaivautuneen oloinen eikä antanut kunnollista vastausta. Lähti sitten aika pian kotiin aikaisemmin kuin tavallisesti ja sen jälkeen on aina vaihtanut puheenaihetta jos olen yrittänyt kysyä. Mielestäni jokaisella on oikeus olla missä ammatissa vain mutta voisi sentään sanoa jos joku kysyy.

Vierailija
9/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla kertomassa mikä kenellekin sopii ja miettiä miten sanoisi sievästi ettei aio leikata kysyjän hiuksia kotona alennus hintaan..

Vierailija
10/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se selventäisi miten tämä asia on siellä käsitelty. Suoraan kysymykseen kun olisi minusta ainakin hankala olla vastaamatta, jos joku sitä siis kysyisi.

Meidän puistossa kyllä useimmat tietävät toistensa ammatit, enkä ymmärrä mikä ongelma siinä on. Ei mikään tuttavuus tai ystävyys ole ammatista kiinni, ihan reilusti siellä yhdessä jutellaan ja nauretaan samoille jutuille, olkoon joku lääkäri ja toinen sitten lähihoitaja. Itse olen kokki ja monet sitten kyselevät ruokavinkkejä jne.

Lintu75

Vierailija
11/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkoja kun joutuu asumaan tavallisten ihmisten seassa. :)

Vierailija
12/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus voitta kaikki keinot näköjään. Mitä asia Sinulle kuuluu?

Muuttaako ammatti jotenkin suhtautumistasi häneen? Ilmeisesti halut joko ylen- tai alenkatsoa häntä sen jälkeen, kun ammatti on tiedossa.

Olet säälittävä...

Vierailija
13/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lääkärisukulaiseni teki juuri noin leikkipuistossa äitiyslomiensa aikaan.

Vierailija
14/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö, niin ehkä hän ei halua kysyä sitä kun kaikki tulee sitten kysymään " onko tää normaalia" ja " mitä nyt pitää tehdä" ja silleen, antakaa ihmeessä naisparan olla rauhassa!

Vierailija
15/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni jokaisella on oikeus olla missä ammatissa vain mutta voisi sentään sanoa jos joku kysyy.

Vierailija
16/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa... Pitäisikö hänen hypätä kaivoonkin jos te muut tekisitte niin?

Vierailija
17/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoisen kanssa uusi tuttavuus puistoissa. Kerron ammattini, jos sitä suoraan kysytään, mutten muuten aihepiiriin hakeudu jutustelussa.

Suurin osa lähipuistojen äideistä on hoitovapaalla tai työttömiä ja haluan vain sulautua joukkoon. En niinkään pelkää " ammattiavun" antamista.

Vierailija
18/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i seuransa just noiksi

- voiksää leikata mun tukan ilmatteeks?

- Mikähän tää mun kyhmy on?

yms. tyypeiksi. Mutta jokaisen oma asia, itse vaan en tollasesta seurasta edes perustaisi. Musta on kiva tuntea oikeasti ne ihmiset joiden kanssa vietän aikaani.

Vierailija
19/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse eron jälkeen muutin kunnan vuokrataloon niin ei tullut mieleenkään kertoa että olen se joka ei anna heidän perheelleen kodinhoitajaa aina kun he tarvitsevat. Tein tuolloin kotipalveluohjaajan vuorotteluvapaa sijaisuutta ja töissä käytin käytännön syistä sijaisuuden loppuun exäni sukunimeä vaikka kotiovessa oli tyttönimeni :) Aika moni naapureista ole kotipalvelun vakituisia perhetyön asiakkaita.

Vierailija
20/42 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä oli trolli. Tehtiin kaverin kanssa kilpailu, kumpiko saa aloituksellaan eniten vastauksia 15 minuutin kuluessa ILMAN että tulee trolliepäilyjä. Voitin! :)

Huokaiskaa helpotuksesta, ap:tä ei oikeasti ole olemassa ahdistelemassa puistoäitejä.