Kysy mitä vain ihmiseltä, joka ei pidä lapsista
Nyt on tylsää, laittakaas kysymyksiä :-) Vastaan lähes kaikkeen.
Kommentit (34)
Mene teini ulos,siellä on hyvä ilma!
Kirjoitteletko tänne av:lle lapsivihamielisiä viestejä?
Oletko mies vai nainen?
Minkä ikäinen olet?
Onko lapsuudenperheessäsi sisaruksia?
Mitä luulet mistä johtuu, ettet pidä lapsista?
Onko elämässäsi tapahtunut jotain erityistä?
Kiusasivatko muut lapset sinua lapsuudessasi, rakastivatko vanhempasi sinua?
Oletko saanut rakkautta, lämpöä ja empatiaa osaksesi elämässäsi?
Ja ei, en ajattele, että kenenkään pitäisi jotenkin erityisesti tykätä lapsista, mutta on omituista ja jotenkin ällöttävää/pelottavaa kun joku sanoo, että EI tykkää (inhoaa?).
Neutraali tai erityisesti tykkäävä suhtautuminen on siis se "normal", negatiivinen jotenkin sairasta, karmivaa.
Onko muita ikäryhmiä, joiden ihmisedustajista et tykkää etkä suhtaudu neutraalisti, vaan asenteesi heitä kohtaan on oikein negatiivinen, eli "EN tykkää"?
Vierailija kirjoitti:
Mene teini ulos,siellä on hyvä ilma!
Oma teini-ikäni päättyi yhdeksän vuotta sitten, mutta nyt iltapäivällä ajattelinkin mennä ulos kävelemään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteletko tänne av:lle lapsivihamielisiä viestejä?
En kirjoittele, sillä en näe sitä millään lailla tarpeelliseksi. En vihaa lapsia, en vain pidä niistä. Viha on liian voimakas ilmaisu.
ap
Kuinka vanhana huomasit alkavasi pitää itsestäsi ts. miten pitkään et pitänyt itsestäsi koska olit lapsi? Entä mahdolliset sisarukset, miten kauan kesti vaihe jolloin et pitänyt heistä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Minkä ikäinen olet?
Onko lapsuudenperheessäsi sisaruksia?
Olen 28-vuotias nainen. Minulla on vanhempi veli ja nuorempi sisko, kumpaakin kolme vuotta ikäeroa.
Etkö pitänyt itsestäsi, kun olit lapsi?
Voi vittu.Tajuatko sinä itse kuinka typerä sinä olet?
Hankkisitko lapsia mistään hinnasta? T. Toinen joka ei pidä lapsista ja ei ikinä hankkisi lapsia, ei siis mistään hinnasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet mistä johtuu, ettet pidä lapsista?
Onko elämässäsi tapahtunut jotain erityistä?
Kiusasivatko muut lapset sinua lapsuudessasi, rakastivatko vanhempasi sinua?
Oletko saanut rakkautta, lämpöä ja empatiaa osaksesi elämässäsi?Ja ei, en ajattele, että kenenkään pitäisi jotenkin erityisesti tykätä lapsista, mutta on omituista ja jotenkin ällöttävää/pelottavaa kun joku sanoo, että EI tykkää (inhoaa?).
Neutraali tai erityisesti tykkäävä suhtautuminen on siis se "normal", negatiivinen jotenkin sairasta, karmivaa.Onko muita ikäryhmiä, joiden ihmisedustajista et tykkää etkä suhtaudu neutraalisti, vaan asenteesi heitä kohtaan on oikein negatiivinen, eli "EN tykkää"?
Ei ole tapahtunut mitään erityistä, en vain erityisemmin pidä lapsista. Lapsissa ärsyttää vähä-älyisyys, meluisuus, huonot tavat, nenästä valuva räkä ja yksinkertaisesti se, että en osaa itse toimia lasten kanssa. Minua ärsyttää lasten tyhmyys ja lapsellisuus, mikä tietysti on lapsilla luonnollista. En halua kenellekään lapselle pahaa, en vain halua olla heidän seurassaan. Pidän nuorten ja aikuisten seurasta paljon enemmän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhana huomasit alkavasi pitää itsestäsi ts. miten pitkään et pitänyt itsestäsi koska olit lapsi? Entä mahdolliset sisarukset, miten kauan kesti vaihe jolloin et pitänyt heistä?
Luuletko olevasi hyvinkin vitsikäs? Lapsena tietysti en ajattelut asiaa ja pidin kyllä muista lapsista, joskus teini-iässä aloin kasvaessani vierastaa pikkulapsia.
ap
Vaikuttaako lapsen ikä jotenkin? Tai siis ajatteletko 2- ja 12-vuotiaasta samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Hankkisitko lapsia mistään hinnasta? T. Toinen joka ei pidä lapsista ja ei ikinä hankkisi lapsia, ei siis mistään hinnasta
En hankkisi. Lasten elämä minun kanssani olisi luultavasti ikävää ja en osaisi huolehtia heistä. En myöskään tykkäisi.
ap
Vähä-älyisyys ja nenästä valuva räkä...28 vee???oikeesti???
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako lapsen ikä jotenkin? Tai siis ajatteletko 2- ja 12-vuotiaasta samalla tavalla?
Vaikuttaahan se. En pidä päiväkoti- tai alakouluikäisistä lapsista, sillä he ovat vielä niin matalalla tasolla kehityksessään. Esiteineissä (11-12v) ärsyttää sellainen näsäviisaus ja esittäminen, sitä en siedä.
Teineistä ja nuorista yleisesti ottaen pidän.
ap
Minäkään en pidä lapsista. Samoista syistä. En pitäisi aikuisistakaan ihmisistä jotka käyttäytyisivät samoin kuin lapset. Ymmärrän toki miksi lapset ovat sellaisia kuin ovat mutta en vain jaksa heitä yhtään. Mulla oli itsellä kurja lapsuus enkä saanut osakseni lämpöä empatiaa tai rakkautta mutta en tiedä liittyykö se tähän. En pidä ihmisistä kauheasti ylipäätään mutta aikuiset ei sentään itke ja huuda ja metelöi julkisilla paikoilla samoissa määrin kuin lapset. Eli oikeastaan voisi sanoa etten pidä lasten heidän iälleen kuuluvasta normaalista käyttäytymisestä, riippumatta lapsesta itsestään.
ikäs