Etsin naista jonka pyllynreikää sais nuolla
Etsin fwb-seuraa naiselta joka antaisi nuolla pyllynreikäänsä, tuntuu vaikealta löytää tällaista naista :/
M20
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvettiä, pyllynreikä nuoleminen todella sairasta. Sä varma oot piilomoho. Sun kannattaa etsiä miestä.
millä perusteella olen piilohomo? Suussakin on enemmän bakteereja kun perseessä. Ei pillu oo kuule yhtään puhtaampi ku persekään mut silti se on enemmän hyväksyttävämpää nuolla sitä?
kantsis pillua etsiä ennemmin nuoltavaksi siitä voi sit laajentaa aluetta siinä sivu, tuntuuhan tuo hetoromiehestäkin vähän överiltä pelkästään anaalijahtia tehdä
heteromiesjokanuollut kirjoitti:
kantsis pillua etsiä ennemmin nuoltavaksi siitä voi sit laajentaa aluetta siinä sivu, tuntuuhan tuo hetoromiehestäkin vähän överiltä pelkästään anaalijahtia tehdä
Sattuu olemaan meikän fetissi
3 asiaa:
1) tämä ei ole treffipalsta
2) kunkin oma asia minkä nuolemisesta tykkää
3) taatusti epähygieenisempää nuolla peppua kuin suudella tai nuolla vaginaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvettiä, pyllynreikä nuoleminen todella sairasta. Sä varma oot piilomoho. Sun kannattaa etsiä miestä.
millä perusteella olen piilohomo? Suussakin on enemmän bakteereja kun perseessä. Ei pillu oo kuule yhtään puhtaampi ku persekään mut silti se on enemmän hyväksyttävämpää nuolla sitä?
Mikä nyt on puhdasta?
Joka reiässä on sille ominainen mikrobisto.
Pyllyssä on ulosteperäisiä mikrobeja, jotka todellakaan eivät kuulu suuhun eivätkä vaginaan. Vaginan ja suun mikrobiston vaihtuminen ei ole niin haitallista, mutta toki joillekin voi aiheuttaa ongelmia sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt on puhdasta?
Joka reiässä on sille ominainen mikrobisto.
Pyllyssä on ulosteperäisiä mikrobeja, jotka todellakaan eivät kuulu suuhun eivätkä vaginaan. Vaginan ja suun mikrobiston vaihtuminen ei ole niin haitallista, mutta toki joillekin voi aiheuttaa ongelmia sekin.
Ei vaan minulle ikinä ole aiheuttanut ongelmia vaikka olen nuollut peppua satoja kertoja. Suihkut on keksitty ja jotkut naiset jopa nauttivat siitä kun mies nuolee sieltä.
m38 kirjoitti:
3 asiaa:
Peppureikä on pelkkää ihoa, kun taas vagina on limakalvollinen alue. Se on niin kun nuolisi ihoa kun se on pesty. Ihmisiä on kasvatettu sillä että perse on likainen ja että siihen ei tuu koskea, mut se on harhaluuloa sanon minä.
Kumma ettei löydy. Minä tykkään. Myös nuolla miestä.
Oon ehkä maailman onnellisin mies, kun mulla on ihanan rietas tyttöystävä, joka rakastaa, kun nuolen hänen persettään oikein kunnolla. Hän joskus jopa onnistuu levittämään pakaroitaan ollessaan pylly pystyssä sängyllä, että pääsisin oikein syvälle kieleni kanssa. Työnnän myös sormeani/sauvaa syvälle tyttöystäväni peppuun ja nuoleskelemme niitä sitten vuorotellen. Ja toki huolehdimme aina siitä, että suoli on tyhjä, joten turha tulla mussuttamaan jotain amatöörijuttuja paskanhajusta ja -mausta. :D
Vierailija kirjoitti:
m38 kirjoitti:
3 asiaa:
3) taatusti epähygieenisempää nuolla peppua kuin suudella tai nuolla vaginaaPeppureikä on pelkkää ihoa, kun taas vagina on limakalvollinen alue. Se on niin kun nuolisi ihoa kun se on pesty. Ihmisiä on kasvatettu sillä että perse on likainen ja että siihen ei tuu koskea, mut se on harhaluuloa sanon minä.
Se juttuhan onkin työntää kieli siitä sulkijalihaksen läpi sinne peräsuoleen. Sen lipominen on se kaikkein hauskin ja kiihottavin osa. :)
Sen peppureiän voi tosiaan pestä saippualla ja niin se kuuluukin tehdä joka kerta ennen seksiä. Ja se kuuluu pestä huolellisesti eikä ainoastaan "pintapuolisesti". On puhdasta ja voi nuolla ja nauttia rauhassa.
Kyllä sinne silti niitä paskabalteereja jää vaikka peseekin. Yök
Vierailija kirjoitti:
heteromiesjokanuollut kirjoitti:
Sattuu olemaan meikän fetissi
ootko miettynyt että laajentasit koiriin? ja tai paskasiin rappuijhin? fetissi kasvaaa syödesssä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ehkä maailman onnellisin mies, kun mulla on ihanan rietas tyttöystävä, joka rakastaa, kun nuolen hänen persettään oikein kunnolla. Hän joskus jopa onnistuu levittämään pakaroitaan ollessaan pylly pystyssä sängyllä, että pääsisin oikein syvälle kieleni kanssa. Työnnän myös sormeani/sauvaa syvälle tyttöystäväni peppuun ja nuoleskelemme niitä sitten vuorotellen. Ja toki huolehdimme aina siitä, että suoli on tyhjä, joten turha tulla mussuttamaan jotain amatöörijuttuja paskanhajusta ja -mausta. :D
erottaakohan ihmiset nykyään himon ja oikean rakkauden? seksin harrastaminen ei paljon kerro rakastavaisuudesta mitään. kun tulee elämän myötä ja vastoinkäymisiä sitten nämä asiat lopullisesti saadaan selville.
Mun yks nuoruuden pano teki tätä ja voi taivas kun meillä oli hauskaa monta tuntia sängyssä...
Hän oli nuori ja halusi kokeilla uusia juttuja.
Voi nuoruus, joskus ikävä sitä villiä aikaa.
m38 kirjoitti:
3 asiaa:
valtavirrasta syrjääntyneistä voi opastaa ja kouluttaa
ierailija kirjoitti:
Kumma ettei löydy. Minä tykkään. Myös nuolla miestä.
ei ihme ettei väki lisäänny, tärkeintä on perseiden nnuolenta ja homostelu
Valmistut ammattiin ja hommaat naispuolisen esimiehen.
kyseessä on siis perseennuoleminen ja sen suorittaja on perseennuolija:)
mun persettä ei kukaan nuole, enkä minä nuole kenenkään persettä, ikinä, eikä missään tilanteissa.
joskus noita paskajuttuja ihan ammatin puolesta tehneenä, totean vaan, että onnea ja menestystä.