Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä video aito vai feikki teidän mielestä?

Vierailija
17.07.2016 |

Katosiko tämä tuntemattomaksi jäänyt mies oikeasti tuonne katakombiin vai oliko tuo vain pilaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi kuului ison olennon huohotusta ja lykkimisääniä ihan kuin joku olisi noussut pukille.

Vierailija
2/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikutti hengitysäänistä päätellen olevan todella peloissaan, ehkä sai paniikkikohtauksen kun tajusi olevansa eksyksissä. Sitä en vaan tajua miksi pudotti kameran kun se vaikutti olevan ainoa valon lähde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki. Pudottaa nyt ainoa valonlähde ja juosta pilkkopimeässä, ei mitään järkeä ja eihän siinä näe minne menee. Itse ainakin olisin hakenut kameran siitäkin huolimatta vaikka joku tai jokin olisikin jahdannut koska kivempi jos edes olisi jokin valo.

Vierailija
4/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odessan katakombeihinhan on monta ihmistä eksynyt ja kuollut

Vierailija
5/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odessan katakombeihinhan on monta ihmistä eksynyt ja kuollut

Niin on. Täällä av:lla oli kerran yks ketju jossa käsiteltiin kadonneita ihmisiä ja siinä mainittiin yks odessalainen teinityttö jonka kaverit "unohti" katakombiin juhlinnan päätteeksi, tyttö tietenkin kuoli ja haettiin vasta usean vuoden jälkeen pois

Vierailija
6/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkejähän nuo aina ovat. Vain idiootti luulisi todeksi.

Vierailija
7/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jekulta. Ensin kuvaa alkajaisiksi ns. pelottavia juttuja (pääkalloa, kuviota seinässä) ja sitten muka pakenee...

Mikä tuolla muka voisi jahdata? Joku päätti ryöstää tai tappaa hänet katakombeissa? Eikä tuo vaikuttanut juoksevan edes erityisen kovaa, joten ei varmaan suurta hengenhätää ollut. Myöskään itse en ainakaan mitään takaa-ajajan ääniä erottanut, tosin vaikea varmaan olisi erottaakaan, jos sellaisia olisi.

Vierailija
8/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkejähän nuo aina ovat. Vain idiootti luulisi todeksi.

Oon lukenut tästä tapauksesta että se olisi kuvattu 90-luvun alussa, jotenkin löytäjät ja myöhemmin tv-tyypit päätteli niin kameran mallista jne. Ja kamera löytyi muistaakseni vuonna -97 et jokusen vuoden ehti olla siellä. Mullakin järki sanoo että feikki koska eihän kukaan ole niin tyhmä että yksin menee sinne, mutta toisaalta tekisi mieli sanoa että video on aito.. Joo oon idiootti :D

Vierailija
9/10 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltais mennä yksin katakombiin

Vierailija
10/10 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä lisää aiheesta ja kyllä toi katakombi vaan on hirvee paikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi