Onko Jenni Dahlman kaunotar? NATUREL KUVA
Kommentit (14)
Ja kakskytävuotta vanha! Onko tää vitsi?
Tuossa on kyllä OIKEA meikitön kuva.
Nykyiset "meikittömät" kuvat herättävät lähinnä huvittuneisuutta, miksei jopa myötähäpeää.
Tavallisen nätti naapurintyttö. Ehkä hieman poikamainen, mutta voi johtua noista taakse susi tuosta hiuksista.
En jaksa avata linkkiä, koska mun mielestä kyseinen henkilö on aina ollut jopa perustallaajaa mitäänsanomattomamman näköinen. Oli meikkiä tai ei. Eli ei todellakaan mikään kaunotar.
Ihan nätti, mutta ei kaunotar.
Kuka t tämä henkilö muuten on ja mitä hän tekee?
Ei minusta. Karseat mulkosilmät O_O
Minun mielestäni Jenni on ihan eri luokan kaunotar kuin Minttu. Minttu ei uskalla hymyilläkään kunnolla, kun ylähuuli on niin ohut. Jenni on pitkäsääri, Minttu matalajalkainen korkeissa koroissaankin. Jenni on päässyt palkinnoille kansainvälisissäkin missikisoissa, joihin Mintulla ei olisi ollut mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Karseat mulkosilmät O_O
Minun mielestäni taas isot bambinsilmät. Pienet tihrusilmät eivät minua viehätä, kertovat ovelasta ja epäluotettavasta luonteesta.
Noin sata kertaa kauniimpi kuin Minttu-rakas.
Virtaseen verrattuna on. Silmät erityisesti. Suu on erikoisen vinkkara. Mutta Virtasella suu on kuin napinreikä. Molemmat taitaa kiskoa tupakkia.
Vierailija kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/viihde/jenni2000meikiton150819PP_vi.jpg
No, mitäs jos me naiset muuttaisimme tyylimme, lakkaisimme arvostelemasta toisiamme, olisikohan maailma mukavampi paikka?
Tyttäremme saisivat kasvaa itsensä hyväksyen, ilman pelkoa standardin täyttämisestä.
Taitaa olla turha toivo.
Ajattelin jo äsken että onko ko. henkilö kirjoittelemassa, kun parikin aihetta viittaa siihen. Moi Jenni!